کتاب

رمان نوجوان از اعماق قلبم منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، ملودی دختری در آستانه نوجوانی است که انرژی، حرکت، آرزو و شور زندگی در وجودش موج می زند. با این حال مغزش از افکار و احساساتش پیروی نمی کند و امکان ابراز این احساسات را به او نمی دهد؛ مثلا او قدرت حرکت کردن و تکلم ندارد....

13 شهریور 1402

تاکسیران هم محله ای به مسافرانش هدیه می دهد ، استقبال با گل، کتاب و آب خنک

در همهمه و ازدحام خیابان های تهران خیلی باید حوصله داشته باشید تا به عنوان راننده تاکسی با روی خوش از مسافران استقبال کنید. یکی از تاکسیرانان هم محله ای پا را فراتر گذاشته و با گل و کتاب و یک جرعه آب خنک به مسافرانش خوشامد می گوید.

14 خرداد 1402

ببینید ، این تندیس های سنگی حاصل جدال موج و صخره اند ، سفر به ساحل مکسر؛ رویایی ترین ساحل صخره ای خلیج فارس

مکسر ساحلی بسیار زیبا در جنوب کشور و خلیج فارس و یکی از رویایی ترین سواحل صخره ای ایران است.

3 فروردین 1402

راهنمای خرید عیدی مقرون به صرفه برای اهل فرهنگ و هنر

سال 1401 دارد به آخر می رسد و همه در تکاپوییم تا به کارهای به جای مانده مان سر و سامانی بدهیم و آماده شویم برای یک سال غیر قابل پیش بینی دیگر. از خانه تکانی و تمیزکاری و خاتمه دادن به کارهای ناتمام که بگذریم، خرید عیدی برای کسانی که دوستشان داریم از جمله...

15 اسفند 1401

چالش همیشگی کتابخوانی برای زندگی بهتر

اگر روزانه حدودا یک ساعت مطالعه کنید در طول عمرتان حدودا 5هزار جلد کتاب را به سرانجام رسانده اید.

25 آبان 1401

آغاز پخش آزمایشی HD شبکه امید

همزمان با ولادت امام حسن عسکری (ع) و بزرگداشت هفته ملی نوجوان شبکه امید با حضور پیمان جبلی رئیس صدا و سیما پخش آزمایشی اچ دی خود را آغاز کرد.

13 آبان 1401

نکاتی برای باغبانی در سایه

شاید شما هم جز افرادی باشید که خانه ای تاریک دارید و به همین دلیل نمی توانید گیاهی در خانه پرورش دهید! اما نگران نباشید با این چند نکته ساده خانه تان را سبز کنید!

17 مرداد 1401

برترین مراکز خرید سن پترزبورگ

قبل از این که بخواهیم در خصوص برترین مراکز خرید سن پترزبورگ صحبت کنیم، بهتر است بگوییم که اگر تمام شهرهای اروپا برای عنوان زیباترین شهر رقابت می کردند، شهر سن پترزبورگ رتبه اول را به خودش اختصاص می داد. این شهر زیبا با آن تاریخ و آثار هنری اعجاب انگیزش...

14 مرداد 1401

تاریخچه پاسپورت ، اولین گذرنامه در جهان

پاسپورت در ابتدا سند رضایتی بود که از طرف حاکم قلمرو به مردم داده می شد و این سند بر اساس نیازهای جامعه تغییرات زیادی داشت.

22 تیر 1401

نشست ترجمه؛ نیازهای جامعه و مسائل و مسائل پیش روی مترجمان برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران، نشست ترجمه؛ نیازهای جامعه و مسائل و مسائل پیش روی مترجمان جمعه (هشتم بهمن ماه 1400) با حضور رضی هیرمندی؛ مترجم، محبوبه نجف خانی؛ مترجم و بهاره اشراق به عنوان دبیر نشست برگزار و به صورت زنده از اسکای روم پخش می شود.

19 فروردین 1401

بازخوانی سفرنامه های اروپایی ایرانیان در عصر قاجار

به گزارش خبرنگاران، کتاب بازخوانی سفرنامه های اروپایی ایرنیان در عصر قاجار تالیف نغمه سهرابی ترجمه محمد سروی زرگر از سوی نشر مرکز منتشر شد. این کتاب مجموعه ای از جُستارهای تاریخ نگارانه است که به سفرنامه های آن دسته از سیاحان ایران عصر قاجار می پردازد...

13 اسفند 1400

جشنواره کالا و محصولات فرهنگی کرمانشاه بهمن ماه برگزار می شود

خبرنگاران/کرمانشاه پوستر دومین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی کرمانشاه با حضور جمعی از فعالان این حوزه رونمایی شد.

5 اسفند 1400

چگونه رتبه بالایی در کنکور به دست بیاوریم؟

خبرگزاری خبرنگاران- کنکور سراسری با توجه به اینکه در آینده شغلی و تحصیلی داوطلب تاثیر گذار یک دغدغه اساسی برای این افراد می باشد و خانواده ها را هم در گیر این فرایند نموده است .

1 اسفند 1400

ادینبورگ؛ بهترین جشنواره های تابستانی

ادینبورگ هفتمین شهر پرجمعیت بریتانیا که سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می نماید، با خبرنگاران همراه باشید تا بهترین جشنواره های تابستانی این شهر مجذوب کننده را بشناسیم.

16 بهمن 1400

جنگ روایت ها منتشر شد

کتاب جنگ روایت ها بازاندیشی در شناخت و عملکرد رسانه های معاند، تالیف معصومه نصیری منتشر شد.

20 دی 1400

رونمایی دو کتاب در بنیاد مقبرةالشعرای استاد شهریار

رییس بنیاد فرهنگی مقبره الشعرای استاد شهریار با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: جشن رونمایی از کتاب های مضامین و تصاویر شاعرانه در شعر استاد شهریار نوشته احسان سعیدی نیا و مفاهیم ارتباطی در شاهنامه فردوسی به قلم خدیجه ططری به وسیله بنیاد فرهنگی مقبرة...

14 دی 1400

اهدای 2619 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی مسجد سلیمان

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خوزستان، آناهیتا باقری رئیس کتابخانه های عمومی مسجدسلیمان اضافه نمود: در ملاقات معاونان فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از کتابخانه های عمومی مسجدسلیمان در دی ماه سال 1399، مسائل و کمبود منابع کتابخانه ها مطرح و مقرر...

2 آذر 1400

تالار دهلوی افتتاح شد

تهران (پانا) - آیین گشایش و آغاز به کار رسمی تالار دهلوی با حضور محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری، جمعی از هنرمندان برجسته موسیقی ایران و سخنان حسین علیزاده در رثای استادش زنده یاد حسین دهلوی در طبقه پنجم بنیاد رودکی برگزار گشت.

1 آذر 1400

نگاهی به کاربرد پزشکی کرچک

یک گیاه افراشته است که می تواند تا ارتفاع 3/6 متر رشد کند. این گیاه ساقه ای صورتی آبدار و شاداب و برگ هایی شبیه برگ نخل و به صورت متناوب و به رنگ سبز تا قهوه ای مایل به قرمز دارد.

13 آبان 1400

فال روزانه شخصی ، 11 مهر ماه

خبرنگاران : فال روزانه خود را در بخش فال و طالع بینی در قسمت رک پلاس از سایت خبرنگاران مطالعه کنید.

24 مهر 1400
تعداد: (37)