رمان نوجوان از اعماق قلبم منتشر شد

به گزارش وبلاگ کرمی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، ملودی دختری در آستانه نوجوانی است که انرژی، حرکت، آرزو و شور زندگی در وجودش موج می زند. با این حال مغزش از افکار و احساساتش پیروی نمی کند و امکان ابراز این احساسات را به او نمی دهد؛ مثلا او قدرت حرکت کردن و تکلم ندارد. او همواره برای انجام کارهای شخصی به یاری دیگران احتیاج دارد تا اینکه روزی تصمیم می گیرد به یک اردوی تفریحی برود و یک هفته ای را دور از خانواده باشد و تجربه های تازه و مهیجی را پشت سر بگذارد.

رمان نوجوان از اعماق قلبم منتشر شد

در بخشی از متن کتاب می خوانیم:

کاری از دستم برنمی آمد. مجبور بودم اعتراف کنم که احساسم کمی شبیه زمانی بود که هم کلاسی هایی که فکر می کردم با من دوست هستند، مرا در فرودگاه جا گذاشتند. آن ها من را به امان خدا ول نموده بودند. خوب، چون حدس می زنم خیلی مشکل داشتم. یعنی پذیرش من برای اردوگاه خیلی سخت بود؟ آیا در دو صفحه اول تعداد زیادی سؤال وجود داشت که باید پر می شد؟ شاید آن ها فقط با گفتن اینکه جاهای خالی پر شده اند، می خواستند خودشان را راحت نمایند..

رمان نوجوان از اعماق قلبم به قلم شارون ام. دراپر با ترجمه مریم حسن زاده عربانی در 296 صفحه، شمارگان هزار نسخه و به بهای 165 هزار تومان از سوی انتشارات آلاچیق کتاب منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "رمان نوجوان از اعماق قلبم منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمان نوجوان از اعماق قلبم منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید