ادینبورگ؛ بهترین جشنواره های تابستانی

به گزارش وبلاگ کرمی، ادینبورگ هفتمین شهر پرجمعیت بریتانیا که سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می نماید، با خبرنگاران همراه باشید تا بهترین جشنواره های تابستانی این شهر مجذوب کننده را بشناسیم.

ادینبورگ؛ بهترین جشنواره های تابستانی

ادینبورگ دومین شهر بزرگ و مرکز اسکاتلند است. این شهر از نظر بازدید گردشگران در بریتانیا نسبت به لندن در جایگاه دوم قرار گرفته است. ادینبورگ در دنیا با جشنواره های جذابش شناخته می گردد که هرساله از اواسط خردادماه تا اواسط شهریورماه در حوزه های مختلفی برگزار می گردد. در این مقاله برترین جشنواره های تابستانی ادینبورگ را به شما معرفی می کنیم.

جشنواره بین المللی جادو ادینبورگ

حتما نباید اهل این شهر باشید تا حس جادویی بودن آنجا را تجربه کنید. منظور از جادو شعبده بازی نیست؛ در این جشنواره شاهکارهای معماری و تاریخی شهر را خواهید شناخت، از نمایشگاه های سحر و جادو تماشا خواهید کرد، تئاترهای جادویی را خواهید دید. اجرای نمایش تاریکی که در آن فردی در تاریکی مطلق اجرا می نماید از بخش های ویژه جشنواره است.

  • زمان: 9 تیر تا 17 تیر

جشنواره بین المللی فیلم ادینبورگ

این جشنواره از قدیمی ترین جشنواره های دنیای فیلم است که هرساله فیلم سازان، تهیه نمایندگان و هنرمندان خلاق را دور هم جمع می نماید. این جشنواره از سال 1326 با سرفصل های رقابتی متنوعی برگزار می گردد.

  • زمان: 31 خرداد تا 11 تیر

جشنواره سبک زندگی ادینبورگ

این جشنواره شامل معرفی صنعت مد و فشن، سخنرانی هنرمندان، کارگاه های آموزشی، فروشگاه ها و معرفی روش های حفظ زیبایی و سلامت است. در این جشنواره سبک های زندگی سالم را نمایش می دهند و غرفه های نمایشگاه به ورزش، غذا، مد و زیبایی اختصاص داده می گردد.

  • زمان: 10 تیر تا 11 تیر

جشنواره جاز ادینبورگ

یکی از دهمین جشنواره های برتر جاز اروپا، جشنواره جاز ادینبورگ است. با بیش از 170 اجرا از نوازندگان سراسر دنیا در کنار بازدید از شهر، جشنواره بی نظیری خواهد بود. در سال 1356 این جشنواره برای اولین بار برگزار گردید.

  • زمان: 23 تیر تا 1 مرداد

جشنواره هنرهای تجسمی ادینبورگ

این جشنواره مانند آهنربا هنرمندان بسیاری را به خود جذب می نماید. بزرگ ترین جشنواره هنرهای تجسمی سالانه در بریتانیا، جشنواره هنری ادینبورگ است که به افتخار تاریخ اسکاتلند و میراث باستانی آن برگزار می گردد. این جشنواره شامل نمایشگاه ها، اجراها، سخنرانی های هنرمندان برجسته و تورهای آموزشی است.

  • زمان: 5 مرداد تا 5 شهریور

جشنواره هنری فرینگ ادینبورگ

فرینگ، بزرگ ترین جشنواره هنر در دنیا است که امکان شرکت در آن برای همگان وجود دارد. این جشنواره هر ساله کمدین ها، بازیگران، آکروبات ها، شعبده بازان، نوازندگان و هنرمندان خیابانی را دورهم جمع می نماید.

  • زمان: 13 مرداد تا 6 شهریور

جشنواره بین المللی ادینبورگ

این جشنواره هرساله استعدادهای بی شماری را از سراسر دنیا دورهم جمع می نماید. برترین های موسیقی، اپرا، تئاتر در کنار هم به اجرا می پردازند. جشنواره بین المللی ادینبورگ از معروف ترین جشنواره های این شهر است که در دنیا معمولا ادینبورگ را با نام این جشنواره معرفی می نمایند.

  • زمان: 13 مرداد تا 6 شهریور

جشنواره بین المللی کتاب ادینبورگ

به عنوان اولین شهر ادبیاتی ثبت شده در یونسکو، برگزاری چنین جشنواره ای خارج از انتظار نیست. هرساله نویسندگان، کتاب خوانان، ناشران و رویاپردازان در باغ های میدان شارلوت در این شهر دورهم جمع می شوند تا برترین و جدیدترین آثار خود را به نمایش بگذارند. تبادل نظر با نویسندگان، امضای کتب و سخنرانی ها تنها بخشی از فعالیت های این جشنواره است.

  • زمان: 21 مرداد تا 6 شهریور
منبع: کجارو / theculturetrip.com

به "ادینبورگ؛ بهترین جشنواره های تابستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادینبورگ؛ بهترین جشنواره های تابستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید