نرم افزار و اپلیکیشن

ارزش کمپانی مایکروسافت به 2.6 تریلیون دلار رسید

ارزش کمپانی بزرگ آمریکایی مایکروسافت روز آدینه 26 خردادماه به نزدیک 2.6 تریلیون دلار رسید که یک رکورد تاریخی است.

28 خرداد 1402

سوپرماریو خالقانش را وسوسه کرد؛ بازی های بیشتری سینمایی می گردد!

نینتندو تایید کرد در پی موفقیت انیمیشن برادران سوپر ماریو میخواهد بازی های بیشتری را به فیلم درآورد.

3 اردیبهشت 1402

مسائل رایج گوشی پوکو X4 پرو 5G و راه حل آن ها؛ هر آنچه باید بدانیدمسائل رایج گوشی پوکو X4 پرو 5G و راه حل آن ها

اگر از گوشی پوکو X4 پرو 5G استفاده می کنید و گاه و بی گاه با مسائل ریز و درشتی از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری روبرو می شوید حتما این مطلب را مطالعه کنید چون به صورت کاملا جامع و کامل به بررسی تمام مسائل و راه چاره آن ها پرداخته ایم.

21 فروردین 1402

همه چیز درباره فرودگاه استانبول

هر آنچه که باید درباره فرودگاه استانبول بدانیمفرودگاه استانبول ، فرودگاه بین المللی تازه استانبول است که در آرناووتکوی(Arnavutköy) و بخش اروپایی استانبول واقع شده است.

18 آذر 1401

اتحادیه اروپا: اپلیکیشن جام جهانی قطر، یک بدافزار خطرناک است!

گجت نیوز نوشت: کشورهای اروپایی نظیر فرانسه و آلمان بابت خطرات اپلیکیشن جام جهانی قطر 2022 هشدار داده اند؛ ولی این برنامه با اطلاعات کاربران چه کار می نماید؟

27 آبان 1401

نوآوری پزشکی اجازه می دهد از طریق فکر با آیپد کار کنید!

اگرچه خیلی فرا طبیعی به نظر می رسد اما ظاهرا محققین توانسته اند راهی پیدا کنند که بشود با قدرت فکر یک آیپد را کنترل کرد.

18 آبان 1401

انتشار Company of Heroes 3 تا سال 2023 به تعویق افتاد

استودیوی Relic Entertainment به تازگی اعلام نموده که بازی Company of Heroes 3 با تاخیر در فوریه سال 2023 منتشر خواهد شد.

17 مهر 1401

زمان واریز معوقات بازنشستگان

خبرنگاران : مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از شروع واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از امروز به روال هرماه اطلاع داد و گفت: از امروز حقوق غیرحداقلی بگیرها نیز مطابق با احکام اصلاح شده و افزایش 38 درصدی به علاوه مبلغ ثابت 515 هزار تومان پرداخت می گردد.

23 شهریور 1401

چگونه در فتوشاپ به تصاویر واترمارک اضافه کنیم؟

در این مقاله نحوه واترمارک کردن تصاویر در فتوشاپ را به صورت گام به گام و بسیار ساده به شما آموزش خواهیم داد. این روش برای اضافه کردن واترمارک و لوگو به تصویر نه تنها بسیار ساده است، بلکه از آن می توانید برای هر عکس و تصویری بهره ببرید. در این مقاله به موضوعات...

25 تیر 1401

اولین خبرها و تصاویر از گلکسی A54 سامسونگ

چند وقت پیش بود که سامسونگ دو گوشی هوشمند گلکسی A33 و گلکسی A53 را روانه بازار کرد، دو گوشی 5G ارزان با رتبه IP67 که از پشتیبانی نرم افزاری بسیار طولانی برخوردار هستند. اما این موضوع سبب نشده که افشاگران دنیای فناوری از هم اکنون اطلاعات و تصاویر جانشین بعدی...

9 تیر 1401

چگونه مانند حرفه ای ها تست سرعت اینترنت و وای فای بگیریم؟ معرفی اپلیکیشن WiFi Speed Test Pro

احتمالا شما هم هنگامی که می خواهید سرعت اینترنت گوشی یا لپ تاپ خود را بگیرید؛ سریعا سایت Speedtest را باز نموده و مشغول تست سرعت اینترنت شوید.

29 خرداد 1401

آموزش ریکاوری ویندوز 10

بی شک یکی از بهترین سیستم عامل های دیوایس های الکترونیکی که تا کنون معرفی شده ویندوز است. این سیستم عامل که از طریق شرکت مایکروسافت طراحی شده اولین نسخه آن در سال 1985 عرضه شد توانست در همان ابتدا رکورد بیشترین استفاده را به خود اختصاص دهد. به همین دلیل...

26 خرداد 1401

بازی های انیمه ای برتر: Captain Tsubasa Rise of New Champions

انیمه فوتبالیست ها برای همه ماها خاطره انگیز است. کمتر فردی در داخل ایران وجود دارد که این انیمه را ندیده باشد و سوباسا (Tsubasa) را نشناسد. داستان این انیمه نیز برای همه آشنا است. کودکی که آرزوی فوتبالیست شدن را دارد و با استعداد خارق العاده خود به هدفش می...

27 اردیبهشت 1401

هدایای ویژۀ ایرانسل برای دهه فجر اعلام شد

ایرانسل به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، هدایای ویژه ای، شامل بسته اینترنت هدیه 43 گیگابایتی و بسته مکالمه هدیه ایرانسلی را برای مشترکان خود در نظر گرفته است.

15 اردیبهشت 1401

افشای مشخصات گوشی های آنر مجیک 4 و مجیک 4 پرو

در حالی که زمان عرضه گوشی های سری آنر مجیک 4 بسیار نزدیک است، یک گزارش تازه منتشر شده که اطلاعاتی تکمیلی در مورد ویژگی های Honor Magic 4 و Magic 4 Pro ارائه می دهد.

15 اردیبهشت 1401

راهنمای سفر: لوازم جانبی ضروری سفر

برای اینکه از سفرتان نهایت لذت را ببرید، باید علاوه بر اینکه مدارک و لوازم ضروری سفر را فهرست می کنید، چک فهرستی هم برای لوازم جانبی ضروری سفر داشته باشید.

29 فروردین 1401

حذف نسخه نویسی کاغذی از امروز

خبرگزاری خبرنگاران- سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران با اشاره به حذف نسخه نویسی الکترونیک از امروز و بعلاوه شاخص 46 درصدی تحقق نسخه پیچی الکترونیک در تهران، گفت: بنابراین با توجه به وجود بعضی مسائل، پیشنهاد ما این است که درصدی از نسخ بتوانند در...

26 بهمن 1400

این 6 گوشی ردمی آپدیت MIUI 12.5 Enhanced Edition را دریافت نمی نمایند

شیائومی حدود 3 ماه قبل در کنار معرفی گوشی میکس 4، از رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced Edition هم رونمایی کرد و تا به امروز تعداد زیادی از گوشی های شیائومی این آپدیت را دریافت نموده اند. اما در این میان، تعدادی از گوشی های ردمی که قرار بود آپدیت فوق را دریافت نمایند، از...

11 دی 1400

کدام استارت آپ ها درسی امین رویداددوشنبه های استارت آپیدرحوزه فناوری های نوین ساختمان حضور داشتند؟

سی امین رویداد دوشنبه های استارت آپی با حضور 7 استارت آپ در حوزه فناوری های نوین ساختمان برگزار گردید.

4 مهر 1400

مصاحبه های مجازی آزمون دکتری دانشگاه آزاد شروع شد

مصاحبه های مجازی آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون و داوطلبان آزمون اختصاصی بعضی واحد ها از امروز، 30 خردادماه شروع شد.

17 تیر 1400
تعداد: (33)