اولین خبرها و تصاویر از گلکسی A54 سامسونگ

به گزارش وبلاگ کرمی، چند وقت پیش بود که سامسونگ دو گوشی هوشمند گلکسی A33 و گلکسی A53 را روانه بازار کرد، دو گوشی 5G ارزان با رتبه IP67 که از پشتیبانی نرم افزاری بسیار طولانی برخوردار هستند. اما این موضوع سبب نشده که افشاگران دنیای فناوری از هم اکنون اطلاعات و تصاویر جانشین بعدی این مدل ها و مشخصاً گوشی گلکسی A54 را افشا نکنند.

اولین خبرها و تصاویر از گلکسی A54 سامسونگ

به گزارش وبلاگ کرمی، ما می دانیم که سامسونگ در اوایل سال 2023، گلکسی A54 را به عنوان جانشین گلکسی A53 معرفی خواهد نمود. گرافیست مطرح دنیای فناوری، پرویز خان که به طور معمول با نام مستعار Technizo Concept از داده های موجود استفاده نموده و طرح هایی مفهومی از گوشی Galaxy A54 ایجاد نموده است. ایت تصاویر بعلاوه با اطلاعات بدست آمده از معینات این گوشی همراه شده تا ایده ای کامل از گلکسی A54 آینده به ما بدهد.

صفحه نمایش گلکسی A54 سامسونگ

پرویز خان در رندر های خود، لبه های گوشی را متقارن طراحی نموده، به این معنا که لبه ها از هر چهار طرف یکسان هستند. لبه های صفحه نمایش مدل مفهومی به طور قابل توجهی نازک تر از مورد A53 است. گفته می گردد گلکسی A54 به صفحه نمایش 6.5 اینچی Full HD+ Super AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز مجهز خواهد شد. حسگر اثرانگشت بدون شک در زیر صفحه نمایش قرار می گیرد و دوربین سلفی نیز به صورت پانچ قرار داده خواهد شد. اما هنوز معین نیست که آیا از همان سنسور تصویر 32 مگاپیکسلی و لنز f/2.2 بهره می برد یا خیر.

دوربین های گلکسی A54 سامسونگ

گلکسی A54 هنوز هنوز یک جزیره دوربین دارد، اما به طور قابل توجهی باریک تر است. لنز های کوچک با سطح جزیره یکی شده اند، اما دوربین های اصلی کمی بیرون زده اند. مدل فعلی دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با فناوری OIS و VDIS است. علاوه بر این، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین عمق 5 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی نیز تعبیه شده است. به نظر می رسد دوربین آینده از چنین پیکربندی پیروی کند، اما نرم افزار های بهینه تری خواهند داشت.

پردازنده گلکسی A54 سامسونگ

ما هنوز اطلاعات روشنی درباره پردازنده گلکسی A54 نداریم، اما در هر صورت این یک گوشی هوشمند میان رده است، بنابراین می توانید فرض کنید از یک پردازنده میان رده نیز استفاده می نماید. گلکسی A53 به تراشه Exynos 1280 خود سامسونگ مجهز شده بود که عملکرد بسیار بهتری نسبت به چیپست 8 نانومتری اسنپدراگون 750G موجود در گلکسی A52s، ارائه می دهد؛ بنابراین غیرقابل تصور نیست که A54 با چیپست جانشین Exynos 1280 تغذیه گردد. در خصوص تنظیمات حافظه نیز به نظر می رسد گوشی آینده همانند نسخه فعلی با رم 6 و 8 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایت، عرضه گردد.

نرم افزار گلکسی A54 سامسونگ

گلکسی A54 نیز مانند تمامی دستگاه های گلکسی بر روی سیستم عامل اندروید اجرا خواهد شد. سامسونگ سیاست به روزرسانی امسال خود را نه تنها برای مدل های رده بالا، بلکه برای بخش بزرگی از مدل های سری A نیز اصلاح نموده است. در نتیجه، کاربران اکنون از 4 سال به روز رسانی سیستم عامل اندروید و 5 سال به روز رسانی امنیتی بهره مند می شوند. بعلاوه به نظر می رسد که گوشی آینده با اندروید 13 روانه بازار گردد.

باتری و کارت حافظه گلکسی A54 سامسونگ

سامسونگ از امسال گوشی های سری A را بدون شارژر روانه بازار نموده است بنابراین گلکسی A54 نیز بدون شارژر عرضه می گردد. گلکسی A53 از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می نماید، پس مدل آینده نیز حداقل چنین پشتیبانی را ارائه خواهد داد علاوه بر اینکه گفته می گردد امکان استفاده از شارژر بی سیم نیز وجود دارد. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز احتمالا در گوشی آینده حفظ خواهد شد. در نهایت، یکی دیگر از تغییراتی که سامسونگ در امسال ایجاد نموده است، حذف جک 3.5 میلی متری هدفون است. اخبار در خصوص حذف کارت حافظه microSD در گوشی آینده هنوز قطعی نیست، اما به نظر می رسد گلکسی A54 کماکان کارت حافظه قابل ارتقا را ارائه دهد.

منبع: letsgodigital

نوشته: مصطفی جرفی-وبلاگ کرمی

منبع: فرارو

به "اولین خبرها و تصاویر از گلکسی A54 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خبرها و تصاویر از گلکسی A54 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید