سوپرماریو خالقانش را وسوسه کرد؛ بازی های بیشتری سینمایی می گردد!

به گزارش وبلاگ کرمی، نینتندو تایید کرد در پی موفقیت انیمیشن برادران سوپر ماریو میخواهد بازی های بیشتری را به فیلم درآورد.

سوپرماریو خالقانش را وسوسه کرد؛ بازی های بیشتری سینمایی می گردد!

پس از پیروزیت برادران سوپرماریو در گیشه سینماهای دنیا، حال نینتندو میخواهد بازی های بیشتری را در قالب فیلم ارایه کند.

ناکامی فیلم زنده برادران سوپر ماریو موجب شده بود نینتندو سال ها فکر ساخته شدن فیلم از بازی هایش را فراموش کند اما اکنون پیروزیت انیمیشن این بازی که به پرفروش ترین اقتباس سینمایی از یک بازی ویدیویی بدل شده موجب شد نگاه نینتندو تغییر کند.

سازندگان این فیلم از همین حالا پیشنهادهایی برای ساخت دنباله هایی بر این انیمیشن پیروز ارایه نموده اند و حتی احتمال ساخته شدن اقتباس سینمایی از بازی های دیگر از جمله افسانه زلدا مطرح شده است.

شیگرو میاموتو خالق ماریو در نینتندو در مصاحبه با نشریه ای ژاپنی گفته است تردیدی وجود ندارد که فیلم های بیشتری در راه است و با اقتباس از شخصیت های بازی های این کمپانی فیلم ها و انیمیشن های بیشتری ساخته می گردد.

با این حال وی شرح بیشتری درباره اینکه کدام یک از بازی های نینتندو می تواند فیلم اقتباسی بعدی باشد ارایه نکرد؛ اما می توان احتمال داد که دانکی کونگ، لوییجیز مانشن، استار فاکس و حتی افسانه زلدا فیلم های بعدی باشند.

کریس ملداندری مدیرعامل ایلومیشن که سازنده این انیمیشن اقتباسی است هم گفته است این تازه شروع راه این همکاری است ولی هنوز چیزی برای اعلام کردن در آینده نزدیک وجود ندارد و اکنون تمرکز بر ماریو است.

برادران سوپر ماریو پیروز شد تا با فروش در سینماهای دنیا بالاتر از فیلم های وارکرافت در سال 2016 و پوکمون: کارآگاه پیکچو در سال 2019 قرار بگیرد و عنوان پرفروش ترین فیلم اقتباسی از یک بازی ویدیویی در تاریخ را از آن خود کند.

این فیلم که در سایت آی ام دی بی امتیاز 7.4 و در سایت راتن تومیتوز امتیاز 59 درصد از 100 را کسب نموده با صداپیشگی جک بلک، آنا تیلور جوی، کریس پرت و چارلز مارتینت ساخته شده است. در حالی که این انیمیشن با بودجه 100 میلیون دلاری ساخته شد تا به امروز فروش آن از 749 میلیون دلار هم فراتر رفته است.

نینتندو کمپانی فراوری بازی های کامپیوتری ژاپنی است و بازی های ماریو، پوکمون، و افسانه زلدا از مشهورترین بازی های آن هستند.

منبع: مهر

منبع: فرادید

به "سوپرماریو خالقانش را وسوسه کرد؛ بازی های بیشتری سینمایی می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوپرماریو خالقانش را وسوسه کرد؛ بازی های بیشتری سینمایی می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید