این 6 گوشی ردمی آپدیت MIUI 12.5 Enhanced Edition را دریافت نمی نمایند

به گزارش وبلاگ کرمی، شیائومی حدود 3 ماه قبل در کنار معرفی گوشی میکس 4، از رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced Edition هم رونمایی کرد و تا به امروز تعداد زیادی از گوشی های شیائومی این آپدیت را دریافت نموده اند. اما در این میان، تعدادی از گوشی های ردمی که قرار بود آپدیت فوق را دریافت نمایند، از این فهرست حذف شده اند.

این 6 گوشی ردمی آپدیت MIUI 12.5 Enhanced Edition را دریافت نمی نمایند

به گفته منابع مطلع، کاربران گوشی های ردمی نوت 7 پرو، ردمی نوت 7s، ردمی نوت 7، ردمی Y3، ردمی 7 و ردمی 7A نباید انتظار دریافت این آپدیت را داشته باشند. بعلاوه اعلام شده که این آپدیت برای گوشی شیائومی Mi A3 هم منتشر نمی گردد که البته با توجه به بهره گیری این گوشی از اندروید خام، این خبر اصلا تعحب آور نیست.

این اولین باری نیست که شیائومی عرضه آپدیت برای تعدادی از گوشی های خود را لغو می نماید. به عنوان مثال سال گذشته دو گوشی موجود در این فهرست یعنی ردمی 7 و ردمی Y3 از فهرست مربوط به دریافت MIUI 12 حذف شدند. اما در کمال تعجب، ردمی 7 نه تنها MIUI 12 را دریافت کرد بلکه در ادامه MIUI 12.5 برای این گوشی منتشر شد. اما ردمی Y3 پیروز به دریافت هیچ کدام از این دو نسخه نشد.

بنابراین شاید تعدادی از گوشی های این فهرست بتوانند MIUI 12.5 Enhanced Edition را دریافت نمایند که البته با توجه به قدیمی بودن آن ها، چنین چیزی بعید به نظر می رسد.

در رابطه با خود رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced Edition هم باید بگوییم که نسبت به MIUI 12.5 تغییرات ظاهری خاصی ارائه نمی دهد ولی از نظر پایداری، مصرف بهینه و دیگر چیزهای این چنینی می تواند عملکرد گوشی ها را بهبود ببخشد. از بین ویژگی های نو این رابط کاربری می توانیم به Atomic Memory اشاره کنیم که با بهینه کردن مصرف رم به اپلیکیشن های فعال در پس زمینه اجازه می دهد کار خود را بهتر انجام دهند. یک قابلیت دیگر Focus Calculation نام دارد که در بعضی شرایط می تواند توان پردازنده را کاهش دهد تا در مصرف باتری هم صرفه جویی گردد.

در نهایت نباید قابلیت Liquid Storage را از قلم بیندازیم که طبق ادعای شیائومی، منجر به افزایش عمر حافظه داخلی گوشی می گردد و مشخصه Intelligent Balance تعادل میان عملکرد سخت افزار و مصرف انرژی را برقرار می نماید.

منبع: GizChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "این 6 گوشی ردمی آپدیت MIUI 12.5 Enhanced Edition را دریافت نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 6 گوشی ردمی آپدیت MIUI 12.5 Enhanced Edition را دریافت نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید