کدام استارت آپ ها درسی امین رویداددوشنبه های استارت آپیدرحوزه فناوری های نوین ساختمان حضور داشتند؟

به گزارش وبلاگ کرمی، سی امین رویداد دوشنبه های استارت آپی با حضور 7 استارت آپ در حوزه فناوری های نوین ساختمان برگزار گردید.

کدام استارت آپ ها درسی امین رویداددوشنبه های استارت آپیدرحوزه فناوری های نوین ساختمان حضور داشتند؟

به گزارش گروه علم و پیشرفت وبلاگ کرمی، سی امین رویداد دوشنبه های استارت آپی با هدف بهم رسانی شتاب دهنده ها و هسته های فناور با حضور 7 استارت آپ در حوزه فناوری های نوین ساختمان برگزار گردید که طی آن این استارت آپ ها ویژگی های محصول و مدل کسب و کار و احتیاج های سرمایه گذاری خود را به شتاب دهنده های حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.

آسپا بیم

استارتاپ آسپا بیم اولین تیم متقاضی سرمایه در حوزه فناوری های نوین ساختمان بود که محصول خود را با اسم وب اپلیکیشن مدیریت پروژه های ساختمانی با رویکرد مدلسازی اطلاعات ساختمان معرفی کرد. ویژگی این محصول ایجاد محیط یکپارچه از اطلاعات پروژه و بهره گیری از مفهوم مدلسازی اطلاعات ساختمان محصول است. سرمایه مورداحتیاج این استارت آپ 12 میلیارد تومان است.

هوم هاب

استارتاپ هوم هاب دومین تیم متقاضی سرمایه در حوزه فناوری های نوین ساختمان بود که محصول خود را با اسم پلتفرم سرمایه گذاری دیجیتال در حوزه املاک معرفی کرد. ویژگی این محصول ارائه فرصت های مناسب در حوزه املاک برای علاقمندانی است که شرایط سرمایه گذاری بصورت انفرادی را ندارند. سرمایه مورداحتیاج 500 میلیون تومان است.

سامون

استارتاپ سامون سومین تیم متقاضی سرمایه در حوزه فناوری های نوین ساختمان بود که محصول خود را با اسم یکپارچه سازی احتیاجمندی های ساختمان و تسهیل فرآیند مدیریت و نگهداری ساختمان معرفی کرد. ویژگی این محصول ارائه خدمات در زمینه های مختلف حوزه ساختمان، اعم از احتیاجمندی های قبل از بهره برداری و احتیاجمندی های پس از بهره برداری است. سرمایه مورداحتیاج این استارت آپ 11 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

اکسیر سیمان سبز

استارتاپ اکسیرسیمان سبز چهارمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه فناوری های نوین ساختمان بود که محصول خود را با اسم فراوری سیمان، برق و قطعات بتنی سبز از ضایعات کشاورزی معرفی کرد. ویژگی این محصول یاری به حفظ محیط زیست است. سرمایه مورداحتیاج این استارت آپ 2 میلیارد و 200 میلیون تومان است.

کارگاه تو

استارتاپ کارگاه تو پنجمین تیم متقاضی سرمایه بود که محصول خود را با اسم سامانه ساخت و ساز هوشمند بر بستر اینترنت اشیا معرفی کرد. ویژگی این محصول ثبت موقعیت کارکنان در محیط کار، نظارت بر بکارگیری لوازم و تجهیزات ایمنی به وسیله کارکنان، حذف احتیاج به بکارگیری مستمر ناظرین پروژه و امکان توسعه کارگاه بدون محدودیت است. سرمایه مورداحتیاج این استارت آپ 8 میلیارد تومان است.

فیدارسازه

استارت آپ فیدارسازه ششمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه فناوری های نوین ساختمان بود که محصول خود را با اسم سازه های پیش ساخته بتنی معرفی کرد. ویژگی این محصول کاهش زمان اجرای ساخت، کاهش مقدار مصرف مصالح، سهولت در بازیافت سازه های بتنی، افزایش ایمنی ساخت، کاهش نیروی انسانی مورد احتیاج و کاهش هزینه های ساخت است. سرمایه مورداحتیاج این استارت آپ 5 میلیارد و 48 میلیون تومان است.

مشرق زمین

استارت آپ مشرق زمین هفتمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه فناوری های نوین ساختمان بود که محصول خود را با اسم سازه های پیش ساخته بتنی با تکنولوژی اَبَر بتن خودتراکم معرفی کرد.ویژگی این محصول استفاده از تکنولوژی سازه های مدولار پیش ساخته در ساخت ساختمان است. سرمایه مورداحتیاج این استارت آپ 8 میلیارد است

منبع: خبرگزاری فارس

به "کدام استارت آپ ها درسی امین رویداددوشنبه های استارت آپیدرحوزه فناوری های نوین ساختمان حضور داشتند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام استارت آپ ها درسی امین رویداددوشنبه های استارت آپیدرحوزه فناوری های نوین ساختمان حضور داشتند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید