موبایل، تبلت و گجت ها

پیش بینی تحلیلگران: ارزش آیفون SE 4 به سرعت افت خواهد نمود

مؤسسه ای تحقیقاتی پیش بینی می نماید که ارزش گوشی آیفون SE 4 مدت کوتاهی پس از عرضه به بازار به شدت افت کند.

23 اسفند 1402

نور می تواند به گذشته سفر کند؟ شاید بتواند!

نور نه تنها در فضا، بلکه در زمان نیز قابل انعکاس است و محققانی که در حال کاوش درباره بازتاب های زمانی هستند، با اثرات شگفت انگیز و حیرت آوری روبرو شده اند.

19 آذر 1402

ماکت های گوشی های سری گلکسی S24 از طراحی تکراری خبر می دهند

در خصوص گوشی های سری S24 طی ماه های گذشته تصاویر و گزارش های زیادی منتشر شده ولی در کنار بعضی تغییرات داخلی، نباید انتظار تغییرات ظاهری مهمی داشته باشیم. در همین رابطه، تصاویری از ماکت سه گوشی گلکسی S24، S24 پلاس و S24 اولترا منتشر شده که عدم تغییر خاص در طراحی...

23 آبان 1402

مسائل رایج گوشی پوکو X4 پرو 5G و راه حل آن ها؛ هر آنچه باید بدانیدمسائل رایج گوشی پوکو X4 پرو 5G و راه حل آن ها

اگر از گوشی پوکو X4 پرو 5G استفاده می کنید و گاه و بی گاه با مسائل ریز و درشتی از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری روبرو می شوید حتما این مطلب را مطالعه کنید چون به صورت کاملا جامع و کامل به بررسی تمام مسائل و راه چاره آن ها پرداخته ایم.

21 فروردین 1402

راهنمای خرید عیدی مقرون به صرفه برای اهل فرهنگ و هنر

سال 1401 دارد به آخر می رسد و همه در تکاپوییم تا به کارهای به جای مانده مان سر و سامانی بدهیم و آماده شویم برای یک سال غیر قابل پیش بینی دیگر. از خانه تکانی و تمیزکاری و خاتمه دادن به کارهای ناتمام که بگذریم، خرید عیدی برای کسانی که دوستشان داریم از جمله...

15 اسفند 1401

تجربه ای هیجان انگیز از گم شدن

اگر تا به حال درباره قدم زدن های هیجان انگیز در باغ مارپیچ چیزی نشنیده اید، بهتر است همراه ما باشید تا با طولانی ترین و شگفت انگیزترین باغ مارپیچ جهان آشنا شوید. این مارپیچ (ماز) بزرگ که در کشور انگلیس واقع شده است، با نام لانگلیت Longleat Hedge Maze شناخته می شود.

3 بهمن 1401

کافه بازی گیک ، دنیایی از برد گیم و بازی های فکری

الان دیگه توی هر کوچه و خیابونی که بریم یه دونه کافه می تونیم پیدا کنیم که خوب خیلی هاشون هم هیچ خلاقیتی نه توی منو دارن نه فضای کافه. چندتا صندلی و چند مدل قهوه در نهایت میشه یک کافه توی شهر. برای همین من ترجیح میدم یا کافه هایی رو برم که پاتوق خودمه و چندین...

17 دی 1401

انگشتری ویژه برای مراقبه هوشمند

حلقه هوشمند dhyana، تکنیک های تنفسی را به شما را آموزش می دهد و آرامش شما را افزایش می دهد.

10 دی 1401

باغچه هوشمند با قابلیت پرورش انواع گیاهان

با یاری باغچه هوشمند و داخلی LG tiiun به آسانی از پرورش سبزیجات تازه و گل های زیبا لذت ببرید. با این باغچه هوشمند، همه مزایای یک باغ در فضای باز را بدون نگرانی از آب و هوا، شیوه های نگهداری یا آفات فراهم می نماید.

6 دی 1401

همه چیز درباره فرودگاه استانبول

هر آنچه که باید درباره فرودگاه استانبول بدانیمفرودگاه استانبول ، فرودگاه بین المللی تازه استانبول است که در آرناووتکوی(Arnavutköy) و بخش اروپایی استانبول واقع شده است.

18 آذر 1401

برای اقامت سه روزه در ماسال چه وسایلی ببریم؟

ماسال که در فهرست شهرهای استان گیلان است، در جوار کوه های تالش واقع شده و از مراکز طبیعی بکر و زیبای رشت محسوب می گردد، ماسال دقیقا در شمال غربی شهر رشت جای گرفته است. ماسال شهر کوچک و زیبایی است که با درختان سرسبز و مراتع طبیعی پوشانده شده است. شهری را...

17 آذر 1401

اتحادیه اروپا: اپلیکیشن جام جهانی قطر، یک بدافزار خطرناک است!

گجت نیوز نوشت: کشورهای اروپایی نظیر فرانسه و آلمان بابت خطرات اپلیکیشن جام جهانی قطر 2022 هشدار داده اند؛ ولی این برنامه با اطلاعات کاربران چه کار می نماید؟

27 آبان 1401

نوآوری پزشکی اجازه می دهد از طریق فکر با آیپد کار کنید!

اگرچه خیلی فرا طبیعی به نظر می رسد اما ظاهرا محققین توانسته اند راهی پیدا کنند که بشود با قدرت فکر یک آیپد را کنترل کرد.

18 آبان 1401

(عکس و فیلم) شاسی بلند نو فونیکس FX روانه بازار ایران شد

اومودا 5 نام یکی از جدیدترین محصولات خودروسازی چری چین است که پس از معرفی در چین به سرعت به وسیله مدیران خودرو وارد ایران شده و به زودی فروش آن با برند فونیکس و به نام فونیکس FX شروع می گردد.

5 آبان 1401

خودروی متصل به اینترنت در کشور رونمایی می شود

خودروی متصل به اینترنت که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با مشارکت شرکت های دانش بنیان ساخته شده، رونمایی می شود.

21 مهر 1401

آیفون 15 اولترا چه شکلی خواهد بود؟

گجت نیوز نوشت: آیفون 15 اولترا - iPhone 15 Ultra تفاوت هایی اساسی با آیفون 14 پرو مکس خواهد داشت. در اینجا نگاهی خواهیم داشت به بعضی قابلیت های و مشخصات احتمالی نسل بعدی گرانقیمت ترین پرچمدار اپل.

11 مهر 1401

پشتیبانی نرم افزاری از گوشی ردمی نوت 9 شاید به زودی به سرانجام برسد

پشتیبانی نرم افزاری از گوشی شیائومی ردمی نوت 9 به احتمال زیاد به زودی به خاتمه می رسد چرا که اکنون بیش از دو سال است که از عرضه آن به بازار می گذرد.

6 مهر 1401

آیا سامسونگ با حذف گلکسی S22 فن ادیشن به دردسر می افتد؟

گفته می گردد سامسونگ تصمیم گرفته گلکسی S22 فن ادیشن را از برنامه سال جاری خود حذف کند. اگر این حقیقت داشته باشد، این شرکت کره ای نمی تواند به سادگی جای خالی این گوشی را پر کند.

29 شهریور 1401

گلکسی A04s با دوربین 50 مگاپیکسلی و باتری بزرگ معرفی گردید

سامسونگ تقریبا هر ماه از یک گوشی تازه رونمایی می نماید و حالا نوبت به گلکسی A04s رسیده که قرار است جای A03s را در بازار پر کند. اگرچه این یک گوشی پایین رده محسوب می گردد، ولی از امکانات جذابی بهره می برد. از نظر نرم افزاری هم با رابط کاربری One UI Core 4.1 مبتنی بر...

11 شهریور 1401

ایسوس 28 شهریور از گوشی را گ فون 6D رونمایی می نماید

طبق تازهترین خبرهای منتشر شده، شرکت ایسوس تاریخ رسمی رونمایی از گوشی هوشمند تازه را گ فون 6D را با انتشار پوستر این گوشی هوشمند قدرتمند اعلام نموده است. این گوشی هوشمند گیمینگ که جزو سری راگ فون 6 به شمار می آید قرار است به جای پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس...

9 شهریور 1401
تعداد: (75)