ماکت های گوشی های سری گلکسی S24 از طراحی تکراری خبر می دهند

به گزارش وبلاگ کرمی، در خصوص گوشی های سری S24 طی ماه های گذشته تصاویر و گزارش های زیادی منتشر شده ولی در کنار بعضی تغییرات داخلی، نباید انتظار تغییرات ظاهری مهمی داشته باشیم. در همین رابطه، تصاویری از ماکت سه گوشی گلکسی S24، S24 پلاس و S24 اولترا منتشر شده که عدم تغییر خاص در طراحی آن ها را نشان می دهند.

ماکت های گوشی های سری گلکسی S24 از طراحی تکراری خبر می دهند

مدل استاندارد و مدل پلاس مانند نسل قبلی، دارای لبه های تخت و گوشه های گرد هستند و مدل اولترا مطابق با انتظار، بیش از دو مدل دیگر حالت مستطیل شکل دارد. مدتی قبل اعلام شد که بدنه مدل اولترا دارای میزان 162.3 در 79.0 در 8.7 میلی متر است و این یعنی از نظر میزان هم با تغییر خاصی نسبت به نسل قبلی روبرو نشده است. متاسفانه تصاویر منتشر شده از ماکت این گوشی، پنل جلویی آن را نشان نمی دهد زیرا بر اساس تصاویر و گزارش های مختلف، لبه های نمایشگر این گوشی تا حد زیادی تخت شده ولی کاملا هم تخت محسوب نمی گردد. در خصوص وزن بدنه این گوشی هم نباید انتظار تغییر داشته باشیم.

رندرهای منتشر شده از مدل استاندارد و پلاس سری گلکسی S24 هم خبر از عدم تغییر میزان این دو گوشی می دهند. در این میان باید خاطرنشان کنیم که سامسونگ سال جاری تصمیم گرفته برای تمام مدل های سری S24 از فریم تیتانیومی استفاده کند که در این زمینه مشابه مدل های پرو آیفون 15 خواهند بود.

از دیگر تغییرات مورد انتظار، باید به بهره گیری هر سه مدل از نمایشگر LTPO اشاره کنیم که این مشخصه هم بدون شک با استقبال کاربران روبرو خواهد شد. در نهایت باید بگوییم که سامسونگ میخواهد حدود دو ماه دیگر این گوشی ها را رسما رونمایی کند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "ماکت های گوشی های سری گلکسی S24 از طراحی تکراری خبر می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماکت های گوشی های سری گلکسی S24 از طراحی تکراری خبر می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید