گلکسی A04s با دوربین 50 مگاپیکسلی و باتری بزرگ معرفی گردید

به گزارش وبلاگ کرمی، سامسونگ تقریبا هر ماه از یک گوشی تازه رونمایی می نماید و حالا نوبت به گلکسی A04s رسیده که قرار است جای A03s را در بازار پر کند. اگرچه این یک گوشی پایین رده محسوب می گردد، ولی از امکانات جذابی بهره می برد. از نظر نرم افزاری هم با رابط کاربری One UI Core 4.1 مبتنی بر اندروید 12 به دست کاربران می رسد.

گلکسی A04s با دوربین 50 مگاپیکسلی و باتری بزرگ معرفی گردید

سامسونگ نام چیپست استفاده شده برای این گوشی را اعلام ننموده ولی بر اساس گزارش های منتشر شده، اگزینوس 850 این وظیفه را بر عهده گرفته است. این تراشه نسبت به Helio P35 استفاده شده برای A03s سرعت بیشتری دارد و ضمناً یک تراشه 8 نانومتری محسوب می گردد. بنابراین نسبت به تراشه 28 نانومتری موجود در A04 انرژی بسیار کمتری را مصرف می نماید. کاربران برای خرید این گوشی باید به 4 گیگابایت رم بسنده نمایند ولی می توانند بین 32، 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی دست به انتخاب بزنند.

در پنل جلویی شاهد نمایشگر 6.5 اینچی هستیم که مبتنی بر پنل LCD است و رزولوشن 720 در 1600 را ارائه می نماید. ضمناً به لطف رفرش ریت 90 هرتزی، انواع محتوا و بازی ها روان تر و مجذوب کننده تر به نمایش درمی آیند. در بریدگی نمایشگر هم دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی جا خوش نموده است.

دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 50 مگاپیکسلی است و در کنار آن سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی به چشم می خورد. انرژی گلکسی A04s از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که خیال کاربران را بابت دوام عمر باتری راحت می نماید. خوشبختانه دیگر اثری از پورت microUSB نیست و از USB-C استفاده شده ولی این گوشی هم متاسفانه از شارژ سریع پشتیبانی نمی نماید.

کاربران برای خرید این گوشی باید از بین 4 رنگ مدل موردنظر خود را انتخاب نمایند. سامسونگ هنوز قیمت این گوشی را اعلام ننموده است.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی A04s با دوربین 50 مگاپیکسلی و باتری بزرگ معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A04s با دوربین 50 مگاپیکسلی و باتری بزرگ معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید