موتورولا اج 30 Fusion با اسنپدراگون 888 پلاس در گیک بنچ دیده شد

به گزارش وبلاگ کرمی، چند ماهی است که شایعات و برآورد هایی در خصوص گوشی هوشمند تازه موتورولا یعنی موتورولا اج 30 Fusion در رسانه های خبری مطرح می گردد. این گوشی هوشمند که قرار است به عنوان جانشین موتورولا اج 20 Fusion به کاربران معرفی گردد، در چندین وب سایت صدور گواهینامه نظیر BIS ،TUV ،FCC و موارد دیگر قرار گرفته که از این طریق توانستیم به بعضی از اطلاعات فنی این گوشی هوشمند دسترسی پیدا کنیم. بعلاوه گفته می گردد که این گوشی به عنوان نسخه جهانی موتو S30 پرو وارد بازارهای دیگر خواهد شد. به همین دلیل، اکنون موتورولا اج 30 Fusion در بنچمارک معتبر گیک بنچ ظاهر شده که اطلاعات منتشر شده از این وب سایت، بعضی جزئیات در خصوص این گوشی نظیر حافظه رم، پردازنده و سیستم عامل را تأیید می نماید.

موتورولا اج 30 Fusion با اسنپدراگون 888 پلاس در گیک بنچ دیده شد

این بنچمارک معتبر تأکید نموده که اج 30 Fusion در واقع نسخه ری برند شده گوشی هوشمند موتو S30 پرو به شمار میرود و قرار است آن را در بازارهای جهانی گوشی های هوشمند ببینیم. گوشی هوشمند نو موتورولا با نام مستعار tundra در این وب سایت قرار گرفته و این همان نامی مستعاری است که برای موتورولا اج 30 پرو نیز در نظر گرفته شده بود. ظاهراً اج 30 Fusion سیستم عامل اندروید 12 را به صورت پیش فرض اجرا خواهد نمود و با 8 گیگابایت حافظه رم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

این طور که به نظر می رسد موتورولا از پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند بهره خواهد برد. این پردازنده با فرکانس کاری 3 گیگاهرتز به انجام وظیفه می پردازد. بعلاوه باید اشاره کنیم که موتور هوش مصنوعی این تراشه پیشرفته تر شده و می تواند 20 درصد عملکرد بهتری نسبت به اسنپدراگون 888 ارائه دهد. در کنار این تراشه، پردازنده گرافیکی Adreno 660 نیز تعبیه شده است. این گوشی هوشمند در تست های چند هسته ای و تک هسته ای گیک بنچ پیروز شد به ترتیب 3444 و 1158 امتیاز کسب کند. پیش تر از Dimensity 900 به عنوان مغز متفکر این گوشی هوشمند یاد می شد.

شنیده ها حاکی از آن است که گوشی هوشمند موتورولا اج 30 Fusion مجهز به صفحه نمایش خمیده 6.55 اینچی AMOLED است که از رفرش ریت 144 هرتزی و رزولوشن Full HD+ پشتیبانی می نماید. در کنار اسنپدراگون 888 پلاس این گوشی تا 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی تعبیه خواهد شد. موتورولا ظاهراً از یک باتری با ظرفیت 4400 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این گوشی هوشمند استفاده خواهد نمود که با شارژر 68 واتی انرژی مجدد خود را تأمین می نماید. گفته می گردد که در قاب پشتی موتورولا اج 30 Fusion شاهد یک سیستم دوربین سه گانه خواهیم بود که سنسور اصلی آن دقتی 50 مگاپیکسلی خواهد داشت. در کنار این سنسور، دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی نیز قرار دارند.

روی پنل جلویی این گوشی هوشمند یک سنسور 32 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی تعبیه شده که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. حسگر اثر انگشت این گوشی نیز زیر نمایشگر قرار گرفته است. کاربران می توانند از بین رنگ های مشکی و طلایی این گوشی هوشمند دست به انتخاب بزنند. گفته می گردد اج 30 Fusion با قیمت 679 یورو 24 شهریور ماه به طور رسمی معرفی خواهد شد.

منبع: Mysmartprice

منبع: دیجیکالا مگ

به "موتورولا اج 30 Fusion با اسنپدراگون 888 پلاس در گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورولا اج 30 Fusion با اسنپدراگون 888 پلاس در گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید