خودرو

معرفی مرکز خرید آرمان مشهد

مرکز خرید آرمان مشهد، یک مجتمع تجاری منحصربه فرد است. این مجتمع تجاری که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) واقع شده است، یکی از بزرگ ترین و مدرن ترین مراکز تجاری شهر مشهد است که علاوه بر عرضه انواع محصولات متنوع، جاذبه های دیدنی دیگری نیز دارد. در ادامه شما را...

10 اسفند 1402

ورود یک ماشین ژاپنی ارزان قیمت به ایران ، عکس

دیجیاتو نوشت: نیسان سانی خودرویی مالی، ساده و بی تکلف است. بنابراین نباید دنبال جذابیت در آن بگردید. نسخه های مختلف این خودرو هم اکنون در منطقه ها آزاد تجاری کشورمان حضور دارند.

5 بهمن 1402

کشنده های محبوب بازار ایران

کشنده همان خودرویی است که قدرت و توانایی لازم را برای یدک کشیدن بارهای سنگین دارد. در واقع کشنده به قسمت بار (تریلر) متصل می گردد و برخلاف کامیون، با قسمت بار جدا و مستقل است. کشنده ها فراوری می شوند تا بارهای سنگین جاده ای را جابه جا نمایند. برای بارهایی...

15 مرداد 1402

تاکسیران هم محله ای به مسافرانش هدیه می دهد ، استقبال با گل، کتاب و آب خنک

در همهمه و ازدحام خیابان های تهران خیلی باید حوصله داشته باشید تا به عنوان راننده تاکسی با روی خوش از مسافران استقبال کنید. یکی از تاکسیرانان هم محله ای پا را فراتر گذاشته و با گل و کتاب و یک جرعه آب خنک به مسافرانش خوشامد می گوید.

14 خرداد 1402

روستاهای حاشیه سد کمندان ازنا تخلیه شدند ، شدت بارندگی در لرستان زیاد است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: آب سد کمندان روستای ازنا به علت بارش های سامانه فعلی بالا آمده است و به همین علت روستاهای اطراف این سد تخلیه و اهالی به منطقه ها امن منتقل شده اند.

23 فروردین 1402

ببینید ، این تندیس های سنگی حاصل جدال موج و صخره اند ، سفر به ساحل مکسر؛ رویایی ترین ساحل صخره ای خلیج فارس

مکسر ساحلی بسیار زیبا در جنوب کشور و خلیج فارس و یکی از رویایی ترین سواحل صخره ای ایران است.

3 فروردین 1402

رکوردشکنی ابر ماشین ایتالیایی با سرعت موشک ، عکس

پدال نوشت: باتیستای ایتالیایی پیروز شد تا با اختلاف 0.03 ثانیه از ریمک نورا پیشی بگیرد.

5 اسفند 1401

هزینه سفر به مشهد چقدر است؟

مشهد مرکز مذهبی ایران، مهد زیارت و سیاحت، سالانه از جای جای جهان تقریبا 27 میلیون جهانگرد و مسافر دارد. مشهد جدا از فضای زایرتی و مذهبی، از نظر جهانگردی گزینه محبوب مسافران است و افراد زیادی به علت جاذبه های تاریخی و طبیعی به مشهد سفر می نمایند. یکی از...

15 بهمن 1401

عکس ، جزئیات لورفته از پیشنهاد بهتر الهلال به رونالدو ، امکانات رفاهی شگفت انگیز برای کریس در عربستان

رسانه سعودی از پیشنهاد بهتر الهلال به رونالدو ستاره پرتغالی پرده برداشت.

10 بهمن 1401

ژاپنی ها مردمانی با فرهنگ و آداب و رسوم خاص خود

در این مقاله سری به فرهنگ و آداب و رسوم مردم کشور ژاپن می زنیم این کشور جالب و هیجان انگیز با باورها و سنت های عجیب و مختص خود با داشتن جاذبه های فرهنگی و گردشگری خود و البته با داشتن تاریخ عمیق هر گردشگری را برای سفری هیجان انگیز به این کشور و آشنایی با...

16 دی 1401

همه چیز درباره فرودگاه استانبول

هر آنچه که باید درباره فرودگاه استانبول بدانیمفرودگاه استانبول ، فرودگاه بین المللی تازه استانبول است که در آرناووتکوی(Arnavutköy) و بخش اروپایی استانبول واقع شده است.

18 آذر 1401

برای اقامت سه روزه در ماسال چه وسایلی ببریم؟

ماسال که در فهرست شهرهای استان گیلان است، در جوار کوه های تالش واقع شده و از مراکز طبیعی بکر و زیبای رشت محسوب می گردد، ماسال دقیقا در شمال غربی شهر رشت جای گرفته است. ماسال شهر کوچک و زیبایی است که با درختان سرسبز و مراتع طبیعی پوشانده شده است. شهری را...

17 آذر 1401

تامین نیاز صنایع با تولید فرآورده های شیمیایی ایران ساخت

شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه مواد پیشرفته، مواد نانو و صنعت مواد شیمیایی توانسته اند ده ها محصول تحریمی را بومی سازی کنند.

8 آبان 1401

(عکس و فیلم) شاسی بلند نو فونیکس FX روانه بازار ایران شد

اومودا 5 نام یکی از جدیدترین محصولات خودروسازی چری چین است که پس از معرفی در چین به سرعت به وسیله مدیران خودرو وارد ایران شده و به زودی فروش آن با برند فونیکس و به نام فونیکس FX شروع می گردد.

5 آبان 1401

آموزش نگهداری از پراید و نکات مهم آن!

در نگهداری از پراید چه نکاتی باید رعایت گردد؟ نگهداری از پراید چگونه است؟ در این مقاله سعی داریم به تمام این سوالات پاسخ دهیم. با ما همراه باشید!

3 آبان 1401

بازگشت پارکبانان به خیابان های شهر ، جزییات پرداخت کرایه پارک حاشیه ای در تهران

معاون بهره برداری از سیستم های حمل و نقل و محدوده های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از برگزاری مزایده پارک حاشیه ای هوشمند در 14 منطقه مرکز اطلاع داد و گفت: هیچ عنوان رابطه اقتصادی بین سیستم مکانیزه و پارکبانان با شهروند، وجود ندارد.

1 آبان 1401

خودروی متصل به اینترنت در کشور رونمایی می شود

خودروی متصل به اینترنت که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با مشارکت شرکت های دانش بنیان ساخته شده، رونمایی می شود.

21 مهر 1401

انتشار Company of Heroes 3 تا سال 2023 به تعویق افتاد

استودیوی Relic Entertainment به تازگی اعلام نموده که بازی Company of Heroes 3 با تاخیر در فوریه سال 2023 منتشر خواهد شد.

17 مهر 1401

توزیع سوخت مناسب در کلانشهر ها در نیمه دوم سال

گل علی زاده گفت: هر ساله در نیمه دوم سال با افزایش شدت آلودگی هوا در کلانشهر ها روبرو می شویم که این امر مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می نماید.

5 مهر 1401

احداث نمایندگی مشترک 2 خودروساز بزرگ کشور، خدمات پس از فروش خودرو بهتر می گردد؟

دو خودروساز بزرگ کشور، نمایندگی مشترک خدمات پس از فروش را با هدف کاهش هزینه و ایجاد دسترسی بهتر برای مشتریان احداث می نمایند.

1 مهر 1401
تعداد: (94)