قیمت محصولات مدیران خودرو کاهش یافت

به گزارش وبلاگ کرمی، قیمت بعضی از محصولات مدیران خودرو به علت مصرف سوخت کم و رتبه انرژی بهینه کاهش یافت. طبق جدول شرایط فروش لیزینگی مدیران خودرو که به تازگی منتشر شده است، شاهد کاهش قیمت بعضی محصولات این شرکت هستیم. برای مثال قیمت ام وی ام X22 پرو و آریزو 5 توربو اکسلنت با کاهش چند میلیون تومانی روبرو شده است.

قیمت محصولات مدیران خودرو کاهش یافت

این کاهش قیمت محصولات مدیران خودرو به علت تغییر محاسبه دیون دولتی از جمله مالیات و عوارض شماره گذاری بر مبنای رتبه بندی انرژی است. طبق آخرین تغییرات ایجادشده در رتبه بندی مصرف انرژی خودروهای فراوری داخل، بیشتر محصولات شرکت مدیران خودرو به علت کیفیت زیاد و مصرف سوخت بهینه، برای اولین بار با کاهش قیمت روبرو شدند.

از آنجا که بیشتر محصولات مدیران خودرو استاندارد آلایندگی یورو 5 و یورو 5+ را پاس می نمایند، در نتیجه از معافیت بیشتری نسبت به رقبا برخوردار شده اند. به همین علت قیمت خودروها بر اساس رده بندی انرژی آنها معین می گردد و هرچه پیشرانه خودروها کوچک تر و پاک تر باشد، قیمت آنها نیز کمتر خواهد بود. تمامی این خودروها هم اکنون با پیش پرداختی معادل 60 درصد قیمت خودرو و تسهیلات 40 درصدی قابل خریداری است.

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ وبلاگ کرمی بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "قیمت محصولات مدیران خودرو کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت محصولات مدیران خودرو کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید