کسب و کار

ارزش کمپانی مایکروسافت به 2.6 تریلیون دلار رسید

ارزش کمپانی بزرگ آمریکایی مایکروسافت روز آدینه 26 خردادماه به نزدیک 2.6 تریلیون دلار رسید که یک رکورد تاریخی است.

28 خرداد 1402

تاکسیران هم محله ای به مسافرانش هدیه می دهد ، استقبال با گل، کتاب و آب خنک

در همهمه و ازدحام خیابان های تهران خیلی باید حوصله داشته باشید تا به عنوان راننده تاکسی با روی خوش از مسافران استقبال کنید. یکی از تاکسیرانان هم محله ای پا را فراتر گذاشته و با گل و کتاب و یک جرعه آب خنک به مسافرانش خوشامد می گوید.

14 خرداد 1402

خداحافظی با مرغ 63 هزار تومانی، دلیل نایابی مرغ در بازار چیست؟

کاهش تولید، توزیع و نوسان شدید قیمت مرغ در هفته های آینده نتیجه تصمیمات اشتباه دولت در راستای تنظیم بازار این محصول پُر مصرف است که منجر به تعطیلی واحد های تولیدی شده و تبدیل شدن کشور از تولید کننده به وارد کننده مرغ است.

6 اردیبهشت 1402

سوپرماریو خالقانش را وسوسه کرد؛ بازی های بیشتری سینمایی می گردد!

نینتندو تایید کرد در پی موفقیت انیمیشن برادران سوپر ماریو میخواهد بازی های بیشتری را به فیلم درآورد.

3 اردیبهشت 1402

نوروز ایرانی در سفرنامه های غربی

در روز های اول سال، مردم برای تامین هزینه های عید نوروز نیاز به پول دارند به طور کلی در تمام موارد سرور و شادمانی یا عزاداری و خدا می داند که تعداد این روز ها و به ویژه ایام جشن و سرور نزد ملتی که بزرگ ترین مشغولیاتش سرگرمی است چقدر زیاد است، مردم شهرنشین...

24 اسفند 1401

راهنمای خرید عیدی مقرون به صرفه برای اهل فرهنگ و هنر

سال 1401 دارد به آخر می رسد و همه در تکاپوییم تا به کارهای به جای مانده مان سر و سامانی بدهیم و آماده شویم برای یک سال غیر قابل پیش بینی دیگر. از خانه تکانی و تمیزکاری و خاتمه دادن به کارهای ناتمام که بگذریم، خرید عیدی برای کسانی که دوستشان داریم از جمله...

15 اسفند 1401

واکنشها به پیشنهاد ثبت ملی بافت تاریخی شیراز چه بود؟

ایرنا/ بدنبال آخرین خبرهای منتشر شده، این پرسش مطرح می شود که واکنشها به پیشنهاد ثبت ملی بافت تاریخی شیراز چه بود؟

15 اسفند 1401

فروش موزه سینما در طرح مولدسازی صحت ندارد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور، هرگونه حدس در مورد فروش موزه سینما و فیلمخانه ملی ایران را مردود اظهار داشت.

8 اسفند 1401

هجوم گردشگران به عربستان

با تداوم هجوم گردشگران خارجی به عربستان سعودی، آمار گردشگران این کشور در سه ماهه دوم سال 2022 در مقایسه با این بازه زمانی در سال گذشته با 575.4 درصد افزایش همراه بوده است.

23 آذر 1401

اتحادیه اروپا: اپلیکیشن جام جهانی قطر، یک بدافزار خطرناک است!

گجت نیوز نوشت: کشورهای اروپایی نظیر فرانسه و آلمان بابت خطرات اپلیکیشن جام جهانی قطر 2022 هشدار داده اند؛ ولی این برنامه با اطلاعات کاربران چه کار می نماید؟

27 آبان 1401

نوآوری پزشکی اجازه می دهد از طریق فکر با آیپد کار کنید!

اگرچه خیلی فرا طبیعی به نظر می رسد اما ظاهرا محققین توانسته اند راهی پیدا کنند که بشود با قدرت فکر یک آیپد را کنترل کرد.

18 آبان 1401

(عکس و فیلم) شاسی بلند نو فونیکس FX روانه بازار ایران شد

اومودا 5 نام یکی از جدیدترین محصولات خودروسازی چری چین است که پس از معرفی در چین به سرعت به وسیله مدیران خودرو وارد ایران شده و به زودی فروش آن با برند فونیکس و به نام فونیکس FX شروع می گردد.

5 آبان 1401

پشتیبانی نرم افزاری از گوشی ردمی نوت 9 شاید به زودی به سرانجام برسد

پشتیبانی نرم افزاری از گوشی شیائومی ردمی نوت 9 به احتمال زیاد به زودی به خاتمه می رسد چرا که اکنون بیش از دو سال است که از عرضه آن به بازار می گذرد.

6 مهر 1401

احداث نمایندگی مشترک 2 خودروساز بزرگ کشور، خدمات پس از فروش خودرو بهتر می گردد؟

دو خودروساز بزرگ کشور، نمایندگی مشترک خدمات پس از فروش را با هدف کاهش هزینه و ایجاد دسترسی بهتر برای مشتریان احداث می نمایند.

1 مهر 1401

آیا سامسونگ با حذف گلکسی S22 فن ادیشن به دردسر می افتد؟

گفته می گردد سامسونگ تصمیم گرفته گلکسی S22 فن ادیشن را از برنامه سال جاری خود حذف کند. اگر این حقیقت داشته باشد، این شرکت کره ای نمی تواند به سادگی جای خالی این گوشی را پر کند.

29 شهریور 1401

عکس ، ژاکت 2 میلیون و 800 هزار دلاری معروف ترین فضانورد زنده جهان!

ژاکت باز آلدرین که در سفر فضایی خود به تن داشت و نشان سازمان هوانوردی و فضایی (ناسا) و پرچم آمریکا روی آن بود، به قیمت نزدیک به 2.8 میلیون دلار در حراج ساتبیز فروخته شد و رکورد شکست.

21 شهریور 1401

یک سدان تازه در راه بازار ، زمان عرضه و قیمت مصوب کی ام سی J7

معاونت فروش کرمان موتور درباره زمان عرضه و قیمت خودرو کی ام سی J7 توضیحاتی را ارائه داد: در حال حاضر خودرو سدان کی ام سی J7 مراحل تست های استاندارد و محیط زیست را می گذراند و پس از اخذ مجوزها، تا آخر شهریورماه مراحل اخذ شماره گذاری انجام می شود و قیمت کارخانه...

12 شهریور 1401

ایسوس 28 شهریور از گوشی را گ فون 6D رونمایی می نماید

طبق تازهترین خبرهای منتشر شده، شرکت ایسوس تاریخ رسمی رونمایی از گوشی هوشمند تازه را گ فون 6D را با انتشار پوستر این گوشی هوشمند قدرتمند اعلام نموده است. این گوشی هوشمند گیمینگ که جزو سری راگ فون 6 به شمار می آید قرار است به جای پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس...

9 شهریور 1401

جلسه بیمه مرکزی و استارتاپ ها برای حل اختلاف، به نتیجه رسید

اختلاف میان بیمه مرکزی و استارتاپ ها در حال حل و فصل است و به زودی فرجام خواهد یافت.

8 شهریور 1401

بازنشستگی عملکرد مغز را کاهش می دهد؟

محققین بیان می نمایند که کار های پر مشغله نمی توانند هیچ تضمینی را در برابر کاهش عملکرد شناختی و زوال عقل ارائه دهند، مگر اینکه بازنشستگان همچنان از لحاظ جسمی و ذهنی فعال باشند.

1 شهریور 1401
تعداد: (137)