خرید مستقیم کارتن از کارخانه کارتن سازی

به گزارش وبلاگ کرمی، رپرتاژ آگهی- استفاده از کارتن ها یکی از رایج ترین انواع بسته بندی محصولات و کالاهای مختلف به شمار می رود. البته کارتن ها کاربردهای دیگری هم دارند. گروه کارتن سازی فاطر یکی از پیشرفته ترین کارخانه های کارتن سازی در محدوده استان تهران و البرز است که برای تهیه کارتن با قیمت مناسب مبتوانید روی آن حساب کنید.

خرید مستقیم کارتن از کارخانه کارتن سازی

به این ترتیب همه افراد به دلایل مختلف احتیاج به خرید کارتن خواهند داشت. بدون شک خود شما هم تا کنون چندین بار به انواع کارتن احتیاج پیدا نموده اید. اما مسئله ای که وجود دارد این است که کارتن ها را از بازار آزاد خریداری کنیم یا به صورت مستقیم از کارخانه؟ بدون شک خرید مستقیم کارتن از کارخانه کارتن سازی به علت حذف واسطه ها، با قیمت کمتری انجام خواهد شد. در ادامه توضیحات بیشتری در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. همراه ما باشید.

کارخانه کارتن سازی تهران

امروزه کارخانه های زیادی در زمینه فراوری و توزیع انواع کارتن فعالیت دارند، اما چیزی که باعث تمایز بین این کارخانه ها شده، کیفیت محصولاتی است که فراوری می کنند. به همین علت است که در هنگام خرید کارتن از رجحانن کارخانه کارتن سازی تهران، باید به فاکتورهای خاصی توجه داشته باشید.

در حقیقت می توان گفت به علت تعدد کارخانه ها، انتخاب رجحانن کارخانه کارتن سازی تهران کار سختی است. اما با کمی تحقیق و پرس و جو می توان به کارخانه ای که بیشترین سطح کیفیت را برای محصولات خود در نظر گرفته، دست پیدا کرد. فاطر کارتن یکی از معترجحانن مجموعه های فراوری کننده انواع کارتن 3 لایه , کارتن تخم مرغ, کارتن لایه , کارتن میوه و کارتن لمینتی در کارخانه کارتن سازی faterpack.ir است.

خرید کارتن از کارخانه

برای خرید کارتن هم درست مثل هر محصول دیگر، روش های مختلفی وجود دارد. برای مثال شما می توانید به خرده فروشان یا عمده فروشان مراجعه نموده و محصول مورد نظر خود را بخرید. یا اینکه به صورت مستقیم از کارخانه کارتن سازی اقدام نمایید.

توجه داشته باشید که قیمت خرید کارتن از بازار ازاد نسبت به کارخانه بسیار بیشتر است. چرا که رسیدن کارتن از کارخانه تا مغازه و فروشگاه مورد نظر به وسیله واسطه های مختلفی انجام می گردد که هر کدام میزانی سود به قیمت اصلی کارتن اضافه می کنند. از طرفی دیگر، فروشنده ها مجبورند به علت هزینه هایی که برای اجاره مغازه یا حتی اب و برق می پردازند، کارتن را با قیمت بیشتری به فروش برسانند. به همین علت خرید مستقیم و بی واسطه کارتن از کارخانه بسیار ارزان تر خواهد بود.

البته شما باید به خوبی در مورد کارخانه مورد نظر تحقیق نموده و تا زمانی که از کیفیت محصولات آن مطمئن نشدید، نسبت به خرید اقدام نکنید. چرا که کیفیت کارتن های فراوری شده در تمام کارخانه ها ثابت نیست. چه بسا بعضی از کارخانه ها محصولاتی بی کیفیت فراوری نموده اما برای آن ها قیمت های گزافی در نظر می گیرند.

موضوع مهم دیگر این است که اگر شما به انواع مختلفی از کارتن ها احتیاج دارید، بهتر است به سراغ کارخانه ای بروید که تمام این محصولات را در فهرست محصولات خط فراوری خود داشته باشد. به این ترتیب دیگر احتیاجی نیست برای تامین احتیاج خود به چندین کارخانه مختلف سرک بکشید و تنها با مراجعه به یک کارخانه، تمام انواع مختلف کارتن های مورد احتیاج خود را خریداری خواهید کرد.

فراوری کننده کارتن

فراوری کننده کارتن به کارخانه یا کارگاهی گفته می گردد که با استفاده از تجهیزات مختلف، انواع مختلفی از کارتن ها را برای کاربردهای گوناگون فراوری می نماید. انواع کارتن که به طور معمول در کارخانه ها و کارگاه های کارتن سازی فراوری می شوند شامل موارد زیر می باشد:

  1. کارتن های استاندارد: این کارتن ها معمولی ترین نوع کارتن هستند و بیشترین کاربرد را نسبت به کارتن های دیگر دارند. فراوری این نوع کارتن ها به قالب احتیاجی ندارد و فراوری کننده می تواند با کم ترین تجهیزات، انواع مختلفی از آن ها را در هر ابعادی فراوری نماید.
  2. کارتن های دایکاتی: این نوع کارتن ها با استفاده از قالب دایکات فراوری می شوند. کاربرد این نوع کارتن ها برای بسته بندی میوه و یا هر محصول دیگری است که احتیاج به جلب توجه مشتری داشته باشند. به علت استفاده از قالب، امکان سفارش این نوع کارتن ها در هر فرم و شکلی وجود دارد.
  3. کارتن لمینتی: این نوع کارتن ها به عنوان رجحانن و زیباترین انواع کارتن شناخته می شوند. ظاهر کارتن های لمینتی بسیار شیک و مجذوب کننده است و به همین علت اکثرا برای بسته بندی کالاهای صادراتی از آن ها استفاده می گردد.

یک فراوری کننده کارتن با سابقه و معتبر باید بتواند هر کدام از این انواع مختلف را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان خود عرضه کند.

قیمت کارتن

قیمت کارتن یکی از مهم ترین چالش ها و دغدغه های افراد در هنگام خرید انواع کارتن می باشد. اهمیت این موضوع زمانی بیشتر می گردد که یک فراوری کننده یا توزیع کننده کالاهای خاص، بخواهد برای بسته بندی محصولات خود به صورت مرتب به خرید کارتن بپردازد.

متاسفانه امروزه به علت نوسانات ارزی و شرایط بد مالی کشور، قیمت کارتن روز به روز در حال افزایش می باشد. البته فراوری کنندگان معتبر تمام کوشش خود را به کار می برند که بدون کاهش کیفیت کارتن ها، قیمت های منصفانه و مناسبی برای آن ها در نظر بگیرند.

قیمت کارتن یک میزان ثابت ندارد و بر اساس فاکتورها و عوامل مختلفی مشخص خواهد شد. برای مثال از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت کارتن می توان به نوع کارتن، جنس کاغذ که برای ساخت آن استفاده شده، تعداد لایه های کارتن، نوع فلوت استفاده شده در کارتن، تکنولوژی ها و تجهیزات فراوری کننده، شرکت فراوری کننده و… اشاره نمود.

در صورتی که شما قصد تهیه تعداد زیادی کارتن داشته باشید، می توانید خرید از کارخانه را انتخاب کنید. در این صورت تخفیفات قابل توجهی شامل حالتان شده و بسیار ارزان خواهد بود.

برای اطلاع از قیمت دقیق کارتن مورد نظر خود بهتر است به کارشناسان حضوری یا تلفنی کارخانه کارتن سازی فاطر مراجعه کنید و در این خصوص از آن ها سوال کنید. بعلاوه آن ها می توانند شما را در انتخاب کارتن مناسب هدایت نموده و شرایط فروش را برایتان توضیح دهند.

خرید کارتن از فراوری کننده

برای خرید کارتن از فراوری کننده، ابتدا باید با پرس و جو از افرادی که تجربه های مشابه داشته اند رجحانن فراوری کننده را پیدا کنید. بعد از اینکه از سابقه و اعتبار فراوری کننده مورد نظر مطمئن شدید، می توانید برای خرید به کارگاه کارتن سازی یا کارخانه فراوریی مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که کارخانه های فراوری کننده کارتن می توانند محصولات متنوعی را در خط فراوری خود جای دهند. بنابراین ممکن است تمام کارخانه ها انواع کارتن هایی که مورد احتیاج شماست را فراوری نکنند. به همین علت شما باید حتما با روابط عمومی و کارشناسان فراوری کننده مورد نظر تماس گرفته و فهرست محصولات مورد احتیاج خود را اعلام کنید. در صورتی که آن ها از تمام آن محصولات برخوردار بودند، با خیال راحت نسبت به خرید اقدام نمایید.

مزیت های خرید کارتن از کارخانه کارتن سازی

به طور کلی، ویژگی های یک فراوری کننده کارتن خوب و معتبر به توضیح زیر است:

  1. تنوع در فراوری محصولات:

یکی از مهم ترین ویژگی های کارخانه های کارتن سازی معتبر این است که محصولات متنوعی را فراوری کنند. معمولا کسانی که در پی یک کارتن خاص و کم یاب هستند، ترجیح می دهند به جای سر زدن به کارخانه های مختلف و هدر دادن وقت، به سراغ معترجحانن کارخانه کارتن سازی که می شناسند بروند. چرا که معتقدند یک کارخانه معتبر محصولات بسیار متنوعی فراوری می نماید و احتمال زیادی دارد که آن ها بتوانند کارتن مورد نظر خود را در آن کارخانه پیدا کنند.

  1. توان و ظرفیت فراوری بالا:

بالا بودن توان و ظرفیت فراوریی در یک کارخانه کارتن سازی می تواند تا حد زیادی موجب رجحان آن نسبت به سایر رقبا گردد. در واقع هر چقدر که سرعت و حجم فراوریات روزانه یک کارخانه بیشتر باشد، می تواند مشتریان بیشتری را هم به خود جذب کند. البته این موضوع زمانی یک مزیت به شمار می رود که کارتن ها از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

  1. مناسب و ارزان بودن قیمت ها:

اهمیت قیمت کارتن بر هیچ کس پوشیده نیست و تمام مشتریان ترجیح می دهند محصولاتی با کیفیت بالا اما قیمتی مناسب تهیه کنند. به همین علت کارخانه های معتبر و با سابقه همیشه در کوششند قیمت هایی ارزان و مناسب برای محصولات خود در نظر بگیرند تا مشتریان بتوانند به راحتی و بدون هیچ چالشی کارتن های مورد نظر خود را خریداری نموده و از کیفیت آن ها لذت ببرند!

شما باید در هنگام خرید کارتن از فراوری کننده، تمام این ویژگی ها را با فراوری کننده مورد نظر وفق دهید و زمانی که متوجه شدید آن فراوری کننده تمام این ویژگی ها را دارد، نسبت به خرید اقدام کنید. بعلاوه جهت مشاوره و استعلام قیمت از کارخانه کارتن سازی فاطر پک میتوانید با کارشناسان این شرکت تماس گرفته و یا به سایت faterpack.ir مراجعه نمایید.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "خرید مستقیم کارتن از کارخانه کارتن سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید مستقیم کارتن از کارخانه کارتن سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید