طراحی گرافیکی و چاپ

راهنمای خرید عیدی مقرون به صرفه برای اهل فرهنگ و هنر

سال 1401 دارد به آخر می رسد و همه در تکاپوییم تا به کارهای به جای مانده مان سر و سامانی بدهیم و آماده شویم برای یک سال غیر قابل پیش بینی دیگر. از خانه تکانی و تمیزکاری و خاتمه دادن به کارهای ناتمام که بگذریم، خرید عیدی برای کسانی که دوستشان داریم از جمله...

15 اسفند 1401

ژاپنی ها مردمانی با فرهنگ و آداب و رسوم خاص خود

در این مقاله سری به فرهنگ و آداب و رسوم مردم کشور ژاپن می زنیم این کشور جالب و هیجان انگیز با باورها و سنت های عجیب و مختص خود با داشتن جاذبه های فرهنگی و گردشگری خود و البته با داشتن تاریخ عمیق هر گردشگری را برای سفری هیجان انگیز به این کشور و آشنایی با...

16 دی 1401

چگونه در فتوشاپ به تصاویر واترمارک اضافه کنیم؟

در این مقاله نحوه واترمارک کردن تصاویر در فتوشاپ را به صورت گام به گام و بسیار ساده به شما آموزش خواهیم داد. این روش برای اضافه کردن واترمارک و لوگو به تصویر نه تنها بسیار ساده است، بلکه از آن می توانید برای هر عکس و تصویری بهره ببرید. در این مقاله به موضوعات...

25 تیر 1401

15 هواپیمایی در جهان با رنگ آمیزی جالب

آیا تا به حال به رنگ ها و طرح های روی هواپیماها دقت کرده اید؟ هر کدام از این نقش و نگارها و رنگ ها می تواند معنا و مفهوم خاص خود را داشته باشد.

10 اردیبهشت 1401

بازخوانی سفرنامه های اروپایی ایرانیان در عصر قاجار

به گزارش خبرنگاران، کتاب بازخوانی سفرنامه های اروپایی ایرنیان در عصر قاجار تالیف نغمه سهرابی ترجمه محمد سروی زرگر از سوی نشر مرکز منتشر شد. این کتاب مجموعه ای از جُستارهای تاریخ نگارانه است که به سفرنامه های آن دسته از سیاحان ایران عصر قاجار می پردازد...

13 اسفند 1400

حذف نسخه نویسی کاغذی از امروز

خبرگزاری خبرنگاران- سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران با اشاره به حذف نسخه نویسی الکترونیک از امروز و بعلاوه شاخص 46 درصدی تحقق نسخه پیچی الکترونیک در تهران، گفت: بنابراین با توجه به وجود بعضی مسائل، پیشنهاد ما این است که درصدی از نسخ بتوانند در...

26 بهمن 1400

شروع تدوین فیلم نیمه بلند پایکوبی شاهو

فیلم نیمه بلند پایکوبی شاهو به کارگردانی محمد محب الهی با اتمام مراحل فیلمبرداری وارد مرحله تدوین شد.

19 دی 1400

نگاهی به کاربرد پزشکی کرچک

یک گیاه افراشته است که می تواند تا ارتفاع 3/6 متر رشد کند. این گیاه ساقه ای صورتی آبدار و شاداب و برگ هایی شبیه برگ نخل و به صورت متناوب و به رنگ سبز تا قهوه ای مایل به قرمز دارد.

13 آبان 1400

تشریح سه شکل آب درمانی رایج

* اولین شیوه، روش کسانی مثل آلکسی سوفورین است که در آن فرد به مدّت 40 روز تنها آب مصرف می نماید. البتّه انجام آن احتیاج به مراقبت های دقیق پزشکی دارد. نتایج جالبی در پی دارد.

3 آبان 1400

گلوکاگون (GLUCAGON)

موارد مصرف: کاهش شدید قندخون به ویژه ناشی از مصرف انسولین و موارد تشخیصیمیزان مصرف: 0/5 تا 1 میلی گرم از راه زیرجلدی، عضلانی یا وریدی، یک ساعت بعد از کوما

19 مهر 1400

کتابخانه شناور روی آب در سوئد، تصاویر

برای سوئدی هایی که در جزیره های دوردست و در مجمع الجزایر استکهلم زندگی می کنند، هیچ گونه نگرانی برای دسترسی به دانش وجود ندارد، زیرا آن ها این کتابخانه شناور را دارند.

26 مرداد 1400

لوگوی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا و انتخابی جام جهانی تغییر کرد

به گزارش خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز بیان نمود برند و لوگوی چند تورنمنت معتبر این قاره را تغییر داده است.

21 بهمن 1399

ابتلای 4 صنعت به کرونا

خبرنگاران : آخرین گزارش از تحولات حساب های ملی حاکی از آن است که رشد اقتصادی غیرنفتی در فصل اول سال جاری به 0.6- درصد رسیده است.

8 آبان 1399

روز پرهیجان بورس تهران؛ تلاش مجدد شاخص بورس برای هفت رقمی شدن!

خبرنگاران: شاخص بورس پس از چندین روز نوسان و افت روز جاری با رشدی بیش از 26700 هزار واحدی در خاتمه داد و ستدها به 995 هزار و 184 واحد دست پیدا کرد تا باز هم به مرز یک میلیون واحدی نزدیک شود.

2 مرداد 1399

نحوه محاسبه صورت حساب برق با حذف قبوض کاغذی تغییر نکرده است

پیرو انتشار گسترده شایعات در فضای مجازی، شرکت توانیر به منظور شفاف سازی و جلوگیری از نگرانی هموطنان، نسبت به انتشار شرح و روشنگری در مورد نحوه محاسبه صورت حساب برق با حذف قبوض کاغذی اقدام نموده است.

3 خرداد 1399

شجاع ترین خلبان های دنیا (بخش1)

یکی از شجاع ترین خلبانان خطوط هوایی شرق چین، با تصمیم درست و سرعت عمل خود توانست جلوی یک تصادم در باند فرودگاه را بگیرد و جان 439 نفر را نجات داد. از آن پس این خلبان قهرمان نامیده شد و به او پاداش نقدی تعلق گرفت.

30 اردیبهشت 1399

کتاب های پرفروش سوره مهر در نمایشگاه کتاب، ضد در یک قدمی چاپ چهارم

خبرنگاران: کتاب های ضد، مجموعه اشعار سیدحسن حسینی، لشکر خوبان و کالک های خاکی پرفروش ترین آثار سوره مهر در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هستند.

17 فروردین 1399