سلامتی و پزشکی

کشنده های محبوب بازار ایران

کشنده همان خودرویی است که قدرت و توانایی لازم را برای یدک کشیدن بارهای سنگین دارد. در واقع کشنده به قسمت بار (تریلر) متصل می گردد و برخلاف کامیون، با قسمت بار جدا و مستقل است. کشنده ها فراوری می شوند تا بارهای سنگین جاده ای را جابه جا نمایند. برای بارهایی...

15 مرداد 1402

رونق خدمات سلامت محور و کارگاه های آموزشی در منطقه9

شهرداری منطقه9 با همکاری مدیران سراهای محله نسبت به ارائه خدمات سلامت محور و برگزاری کارگاه های آموزشی در خانه های سلامت اقدام می نماید.

21 تیر 1402

جواد نکونام را برای سرمربیگری به ترکیه می آورم ، مجسمه یحیی گل محمدی را باید در باشگاه پرسپولیس بسازند

مصطفی دنیزلی از انتخاب شاگردش در پاس به عنوان سرمربی تیم رقیب پرسپولیس نیز اظهار خوشحالی نموده و از اینکه مربیان ایرانی در مسیر پیشرفت خوبی قرار گرفته اند ابراز خرسندی می نماید.

3 تیر 1402

این میان وعده های ساده شما را لاغر می نمایند

به باور متخصصان تغدیه، مصرف میان وعده سالم و مناسب می تواند با پر کردن شکاف های تغذیه ای، بالا بردن احساس سیری و به طور بالقوه بهبود متابولیسم به کاهش وزن یاری کند.

23 اردیبهشت 1402

علائم آلرژی فصلی و راهکارهای مبارزه با آن

بهار برای بسیاری از افراد بسیار زیباست، اما برای افراد دیگری که از آلرژی رنج می برند، تبدیل به کابوسی وحشتناک می گردد. درمان های طبیعی آلرژی می تواند به این افراد یاری کند.

29 فروردین 1402

مسائل رایج گوشی پوکو X4 پرو 5G و راه حل آن ها؛ هر آنچه باید بدانیدمسائل رایج گوشی پوکو X4 پرو 5G و راه حل آن ها

اگر از گوشی پوکو X4 پرو 5G استفاده می کنید و گاه و بی گاه با مسائل ریز و درشتی از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری روبرو می شوید حتما این مطلب را مطالعه کنید چون به صورت کاملا جامع و کامل به بررسی تمام مسائل و راه چاره آن ها پرداخته ایم.

21 فروردین 1402

افزایش چشم گیر جمعیت گربه و کبوتر در تهران ، واکنش سرپرست محیط زیست شهرداری درباره چرایی این پدیده

سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران درخصوص دلایل افزایش جمعیت پرندگانی مانند کبوتر یا جمعیت حیواناتی مانند گربه و سگ در شهر تهران شرح داد.

4 فروردین 1402

راهنمای خرید عیدی مقرون به صرفه برای اهل فرهنگ و هنر

سال 1401 دارد به آخر می رسد و همه در تکاپوییم تا به کارهای به جای مانده مان سر و سامانی بدهیم و آماده شویم برای یک سال غیر قابل پیش بینی دیگر. از خانه تکانی و تمیزکاری و خاتمه دادن به کارهای ناتمام که بگذریم، خرید عیدی برای کسانی که دوستشان داریم از جمله...

15 اسفند 1401

واکنشها به پیشنهاد ثبت ملی بافت تاریخی شیراز چه بود؟

ایرنا/ بدنبال آخرین خبرهای منتشر شده، این پرسش مطرح می شود که واکنشها به پیشنهاد ثبت ملی بافت تاریخی شیراز چه بود؟

15 اسفند 1401

تاثیر تغذیه نامناسب در ابتلا به افسردگی

بنابر اعلام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، افسردگی یکی از شایع ترین مسائل بهداشت روان است. بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت، افسردگی شایع ترین دلیل ناتوانی محسوب می گردد.

17 بهمن 1401

ژاپنی ها مردمانی با فرهنگ و آداب و رسوم خاص خود

در این مقاله سری به فرهنگ و آداب و رسوم مردم کشور ژاپن می زنیم این کشور جالب و هیجان انگیز با باورها و سنت های عجیب و مختص خود با داشتن جاذبه های فرهنگی و گردشگری خود و البته با داشتن تاریخ عمیق هر گردشگری را برای سفری هیجان انگیز به این کشور و آشنایی با...

16 دی 1401

جاهای دیدنی ایران در زمستان

کشور چهار فصل ایران دارای چند اقلیم متفاوت آب و هوایی است که با توجه به پهناور بودن این کشور می توان شاهد تغییرات آب و هوایی در موقعیت های مکانی مختلف بود. هر شخص مناسب با سلیقه و علاقه خود می تواند مسیرهای متفاوتی را برای بازدید از ایران در نظر بگیرد؛...

13 دی 1401

انگشتری ویژه برای مراقبه هوشمند

حلقه هوشمند dhyana، تکنیک های تنفسی را به شما را آموزش می دهد و آرامش شما را افزایش می دهد.

10 دی 1401

همه چیز درباره فرودگاه استانبول

هر آنچه که باید درباره فرودگاه استانبول بدانیمفرودگاه استانبول ، فرودگاه بین المللی تازه استانبول است که در آرناووتکوی(Arnavutköy) و بخش اروپایی استانبول واقع شده است.

18 آذر 1401

برای اقامت سه روزه در ماسال چه وسایلی ببریم؟

ماسال که در فهرست شهرهای استان گیلان است، در جوار کوه های تالش واقع شده و از مراکز طبیعی بکر و زیبای رشت محسوب می گردد، ماسال دقیقا در شمال غربی شهر رشت جای گرفته است. ماسال شهر کوچک و زیبایی است که با درختان سرسبز و مراتع طبیعی پوشانده شده است. شهری را...

17 آذر 1401

آبگرم سمنان همچنان در انتظار دستان شفابخش خصوصی

آبگرم سرخه از منطقه ها ارزشمند برای توسعه گردشگری سلامت در استان سمنان سال هاست در انتظار قدم های سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

5 آذر 1401

راهنمای رصد بارش شهابی اسدی که شاید سال جاری درخشان تر گردد

هفته پایانی آبان 1401 برای ساکنان زمین با اوج دوباره بارش شهابی معروف اسدی (Leonid) همراه است که دو دهه پیش انتظارات و هیجان زیادی را برای تماشاگران آسمان شب به همراه داشت.

24 آبان 1401

نوآوری پزشکی اجازه می دهد از طریق فکر با آیپد کار کنید!

اگرچه خیلی فرا طبیعی به نظر می رسد اما ظاهرا محققین توانسته اند راهی پیدا کنند که بشود با قدرت فکر یک آیپد را کنترل کرد.

18 آبان 1401

سلامت روده هایتان را با مصرف این آجیل تضمین کنید

بادام یک میان وعده عالی به شمار میرود که می تواند سلامت روده شما را حفظ کند.

11 آبان 1401

تامین نیاز صنایع با تولید فرآورده های شیمیایی ایران ساخت

شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه مواد پیشرفته، مواد نانو و صنعت مواد شیمیایی توانسته اند ده ها محصول تحریمی را بومی سازی کنند.

8 آبان 1401
تعداد: (268)