اخبار اقتصادی

پیش بینی تحلیلگران: ارزش آیفون SE 4 به سرعت افت خواهد نمود

مؤسسه ای تحقیقاتی پیش بینی می نماید که ارزش گوشی آیفون SE 4 مدت کوتاهی پس از عرضه به بازار به شدت افت کند.

23 اسفند 1402

ورود یک ماشین ژاپنی ارزان قیمت به ایران ، عکس

دیجیاتو نوشت: نیسان سانی خودرویی مالی، ساده و بی تکلف است. بنابراین نباید دنبال جذابیت در آن بگردید. نسخه های مختلف این خودرو هم اکنون در منطقه ها آزاد تجاری کشورمان حضور دارند.

5 بهمن 1402

رمان نوجوان از اعماق قلبم منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، ملودی دختری در آستانه نوجوانی است که انرژی، حرکت، آرزو و شور زندگی در وجودش موج می زند. با این حال مغزش از افکار و احساساتش پیروی نمی کند و امکان ابراز این احساسات را به او نمی دهد؛ مثلا او قدرت حرکت کردن و تکلم ندارد....

13 شهریور 1402

تاکسیران هم محله ای به مسافرانش هدیه می دهد ، استقبال با گل، کتاب و آب خنک

در همهمه و ازدحام خیابان های تهران خیلی باید حوصله داشته باشید تا به عنوان راننده تاکسی با روی خوش از مسافران استقبال کنید. یکی از تاکسیرانان هم محله ای پا را فراتر گذاشته و با گل و کتاب و یک جرعه آب خنک به مسافرانش خوشامد می گوید.

14 خرداد 1402

انتشار عکسی که سرمربی پرسپولیس را ناراحت کرد!

در دنیای فوتبال پاپاراتزی ها افرادی معین با کارهای حاشیه ای هستند اما در فوتبال ایران هنوز چنین چیزی جا نیفتاده است.

7 اردیبهشت 1402

خداحافظی با مرغ 63 هزار تومانی، دلیل نایابی مرغ در بازار چیست؟

کاهش تولید، توزیع و نوسان شدید قیمت مرغ در هفته های آینده نتیجه تصمیمات اشتباه دولت در راستای تنظیم بازار این محصول پُر مصرف است که منجر به تعطیلی واحد های تولیدی شده و تبدیل شدن کشور از تولید کننده به وارد کننده مرغ است.

6 اردیبهشت 1402

سوپرماریو خالقانش را وسوسه کرد؛ بازی های بیشتری سینمایی می گردد!

نینتندو تایید کرد در پی موفقیت انیمیشن برادران سوپر ماریو میخواهد بازی های بیشتری را به فیلم درآورد.

3 اردیبهشت 1402

هوش مصنوعی به تبلیغات ورود کرد!

دیجیاتو نوشت: مشتریان با یاری این ابزار می توانند محتوای خود مانند عکس، متن و ویدیو را ترکیب نمایند و کمپین تبلیغاتی خود را بسازند.

1 اردیبهشت 1402

مسائل رایج گوشی پوکو X4 پرو 5G و راه حل آن ها؛ هر آنچه باید بدانیدمسائل رایج گوشی پوکو X4 پرو 5G و راه حل آن ها

اگر از گوشی پوکو X4 پرو 5G استفاده می کنید و گاه و بی گاه با مسائل ریز و درشتی از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری روبرو می شوید حتما این مطلب را مطالعه کنید چون به صورت کاملا جامع و کامل به بررسی تمام مسائل و راه چاره آن ها پرداخته ایم.

21 فروردین 1402

توافق ایران و عربستان ماندگار خواهد بود؟

اعتماد نوشت:در فاصله کوتاهی پس از آنکه وزرای خارجه ایران و عربستان سعودی با یکدیگر ملاقات نموده و بیانیه مشترکی را درباره از سرگیری روابط دیپلماتیک میان دو کشور امضا کردند، بعضی رسانه ها در منطقه گزارش دادند که عربستان سعودی با انصارالله یمن هم برای...

19 فروردین 1402

نوروز ایرانی در سفرنامه های غربی

در روز های اول سال، مردم برای تامین هزینه های عید نوروز نیاز به پول دارند به طور کلی در تمام موارد سرور و شادمانی یا عزاداری و خدا می داند که تعداد این روز ها و به ویژه ایام جشن و سرور نزد ملتی که بزرگ ترین مشغولیاتش سرگرمی است چقدر زیاد است، مردم شهرنشین...

24 اسفند 1401

واکنشها به پیشنهاد ثبت ملی بافت تاریخی شیراز چه بود؟

ایرنا/ بدنبال آخرین خبرهای منتشر شده، این پرسش مطرح می شود که واکنشها به پیشنهاد ثبت ملی بافت تاریخی شیراز چه بود؟

15 اسفند 1401

فروش موزه سینما در طرح مولدسازی صحت ندارد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور، هرگونه حدس در مورد فروش موزه سینما و فیلمخانه ملی ایران را مردود اظهار داشت.

8 اسفند 1401

هزینه سفر به مشهد چقدر است؟

مشهد مرکز مذهبی ایران، مهد زیارت و سیاحت، سالانه از جای جای جهان تقریبا 27 میلیون جهانگرد و مسافر دارد. مشهد جدا از فضای زایرتی و مذهبی، از نظر جهانگردی گزینه محبوب مسافران است و افراد زیادی به علت جاذبه های تاریخی و طبیعی به مشهد سفر می نمایند. یکی از...

15 بهمن 1401

عکس ، راه حل خواننده معروف برای جیغ و سوت و هورا در اجرای زنده ، قفل 6 ماهه کنسرت اینگونه شکست

ساعت 17 پنج شنبه، قرار بود قفل 6ماهه کنسرت در کشور شکسته گردد و زانکوی جوان، در 2 سانس به این رکود خاتمه دهد.

13 بهمن 1401

ادارات و مدارس همدان فردا دوشنبه تعطیل شد

همه دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها، شرکت ها، موسسات، بانک ها، دانشگاه ها و مراکز آموزشی فردا (دوشنبه، 26 دی) به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

5 بهمن 1401

جاهای دیدنی ایران در زمستان

کشور چهار فصل ایران دارای چند اقلیم متفاوت آب و هوایی است که با توجه به پهناور بودن این کشور می توان شاهد تغییرات آب و هوایی در موقعیت های مکانی مختلف بود. هر شخص مناسب با سلیقه و علاقه خود می تواند مسیرهای متفاوتی را برای بازدید از ایران در نظر بگیرد؛...

13 دی 1401

مقرون به صرفه ترین آپارتمان ها در حومه تهران ، با چقدر پول می توانید خانه دار شوید؟

نوسانات مالی در سال های گذشته تلاطماتی را در بازار ملک ایجاد نموده که ارتعاشات آن به حومه مرکز هم رسیده است؛ به طوری که قیمت ها نسبت به چهار سال قبل بعضا تا 12 برابر رشد نشان می دهد. در حال حاضر حداقل بودجه لازم برای خرید آپارتمان در شهرهای اطراف تهران...

9 دی 1401

هجوم گردشگران به عربستان

با تداوم هجوم گردشگران خارجی به عربستان سعودی، آمار گردشگران این کشور در سه ماهه دوم سال 2022 در مقایسه با این بازه زمانی در سال گذشته با 575.4 درصد افزایش همراه بوده است.

23 آذر 1401

همه چیز درباره فرودگاه استانبول

هر آنچه که باید درباره فرودگاه استانبول بدانیمفرودگاه استانبول ، فرودگاه بین المللی تازه استانبول است که در آرناووتکوی(Arnavutköy) و بخش اروپایی استانبول واقع شده است.

18 آذر 1401
تعداد: (259)