گلکسی S22 پلاس با طراحی تکراری در رندرهای تازه دیده شد

به گزارش وبلاگ کرمی، پس از انتشار تصاویر رندر گلکسی S22 اولترا، همان افشاگر رندرهای گلکسی S22 پلاس را منتشر نموده است و حالا می توانیم به جزئیات طراحی این گوشی هم بپردازیم.

گلکسی S22 پلاس با طراحی تکراری در رندرهای تازه دیده شد

در این تصاویر شاهد بدنه سبز رنگ هستیم و در کل شباهت زیادی بین این گوشی و نسل قبلی آن دیده می گردد. به عنوان مثال می توانیم به قرارگیری دوربین سلفی در میان بخش فوقانی نمایشگر و ماژول دوربین مشابه اشاره کنیم که 3 دوربین را در خود جای داده است. حتی موقعیت قرارگیری فلش دوربین هم تفاوتی با نسل قبلی ندارد.

به نظر می رسد در این مدل تازه، دکمه های تنظیم صدا کمی پایین تر از S21 پلاس قرار گرفته اند. بعلاوه در بخش پایینی هم شاهد پورت USB-C، حفره های اسپیکر و درگاه سیم کارت هستیم. گفته می گردد ابعاد این گوشی 157.4 در 75.8 در 7.6 میلی متر است که البته با در نظر گرفتن برجستگی دوربین با ضخامت 9.1 میلی متری روبه رو می شویم.

این افشاگر اعلام نموده که نام این گوشی گلکسی S22 پرو است و به نظر می رسد دیگر با عنوان S22 پلاس سروکار نداریم. اگر این تغییر نام صحت داشته باشد، احتمالا طی هفته های آینده گزارش های بیشتر در این زمینه منتشر خواهد شد. در همین رابطه باید خاطرنشان کنیم ماه ها قبل از گلکسی نوت 10 پلاس، بعضی منابع از آن به عنوان نوت 10 پرو یاد می کردند اما در نهایت این شایعه ها به حقیقت تبدیل نشدند.

روی هم رفته این رندرها نشان می دهند که گلکسی S22 پلاس از نظر ظاهری تفاوت خاصی با نسل قبلی خود ندارد. این در حالی است که رندرهای گلکسی S22 اولترا ویژگی هایی مانند ماژول دوربین تازه و جایگاه اختصاصی قلم S Pen را نشان می دهند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی S22 پلاس با طراحی تکراری در رندرهای تازه دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S22 پلاس با طراحی تکراری در رندرهای تازه دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید