ماجرای تجمع رانندگان اتوبوسرانی در مقابل شهرداری تهران چه بود؟

به گزارش وبلاگ کرمی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران درباره علت تجمع صبح امروز تعدادی از رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی در مقابل شهرداری تهران توضیح داد.

ماجرای تجمع رانندگان اتوبوسرانی در مقابل شهرداری تهران چه بود؟

به گزارش وبلاگ کرمی به نقل از وبلاگ کرمی، تعدادی از رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران صبح امروز شنبه 30 فروردین ماه در مقابل شهرداری تهران تجمع کردند که تصاویر این تجمع در شبکه های اجتماعی دست به دست شده است.

محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در تشریح علت تجمع صبح امروز تعدادی از رانندگان ناوگان اتوبوسرانی با تأکید بر اینکه احکام بازنشستگی رانندگان در حال صادر شدن است، گفت: به دلیل محدودیت های مالی که تمام بخش های کشور با آن درگیر هستند، شرکت واحد اتوبوسرانی در حال واریز 4 درصد حق رانندگان بازنشسته است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه حق 4 درصد بسیاری از رانندگان بازنشسته پرداخت شده است، اضافه کرد: هنوز 4 درصد حق تعدادی از رانندگانی که حکم آن ها 27 اسفند ماه سال گذشته صادر شده، واریز نشده است که از طرف شهرداری این قول داده شده است که بعد از پرداخت حقوق این 4 درصد آن ها نیز واریز شود.

ترفع ادامه داد: چک حقوق فروردین ماه رانندگانی که 27 اسفند ماه بازنشسته شدند، صادر شده و فردا به حساب آن ها واریز می شود.

او در توضیح علت تأخیر در پرداخت حقوق رانندگانی که 27 اسفند ماه بازنشسته شدند، گفت: با توجه به شرایط کرونا، ساعت کار بانک ها تغییر کرده و ساعت دریافت و واریز اسناد رمزدار از ساعت 13 به 11 کاهش پیدا کرده است، از همین رو فردا حقوق رانندگان واریز می شود.

منبع: همشهری آنلاین

به "ماجرای تجمع رانندگان اتوبوسرانی در مقابل شهرداری تهران چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای تجمع رانندگان اتوبوسرانی در مقابل شهرداری تهران چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید