اخبار مجلس

صورت های مالی 400 شرکت دولتی منتشر شد

وزیر اقتصاد گفت: شرایط شرکت های دولتی اسفناک است اما با انتشار صورت های مالی و ایجاد شفافیت فساد را در این بخش کاهش خواهیم داد.

28 مهر 1401

آمادگی ایران برای استفاده از ارز های ملی در مبادلات تجاری با اند ونزی

معاون دیپلماسی مالی وزارت امور خارجه آمادگی ایران را برای استفاده از ارز های ملی در مبادلات تجاری با اندونزی و به کارگیری مکانیسم تهاتر برای توسعه روابط تجاری بین دو کشور اعلام نمود.

13 تیر 1401

افزایش اعتبارات هزینه ای ملی وزارت جهاد کشاورزی در لایحه بودجه

خبرگزاری خبرنگاران-مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارتخانه از افزایش 104 درصدی اعتبارات هزینه ای ملی وزارت جهاد کشاورزی در لایحه بودجه سال آینده خبرداد.

29 بهمن 1400

قانون نو مالیاتی شامل چه مواردی می شود؟

قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده از امروز به مرحله اجرایی رسید.

17 بهمن 1400

برررسی لایحه بودجه 1401 از امروز در در دستور کار کمیسیون آموزش

تهران (پانا) - اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس این هفته از روزهای یکشنبه تا سه شنبه نشست تخصصی دارند و لایحه بودجه 1401 را مورد آنالیز و ارزیابی قرار می دهند.

12 بهمن 1400

چمران: اعداد اعلامی دولت برای شهرداری تهران در لایحه بودجه 1401 دردی از تهران دوا نمی کند

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه دولت بودجه ای را که در لایحه بودجه 1401 برای شهرداری تهران درنظر گرفته از بودجه 1400 هم کمتر بود، گفت: قرار شد زاکانی شهردار تهران با حضور در هیات دولت این مسائل را مطرح کند که مطرح هم کرد تا بودجه اصلاح شود. اما دوباره وقتی...

8 بهمن 1400

سرانجام بررسی رتبه بندی در کمیسیون آموزش؛ لایحه به صحن ارجاع شد

تهران (پانا) - بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش با اعمال تغییراتی با نظر اعضای کمیسیون به اتمام رسید و این لایحه برای بررسی در صحن تقدیم هیأت رئیسه می شود.

14 دی 1400

پنچ شنبه ها در سراسر ایران تعطیل می گردد

خبرنگاران: با تصمیم مجلس تعطیلی پنج شنبه ها در سراسر کشور به اجرا گذاشته می گردد تا در مصرف برق صرفه جویی گردد.

16 مرداد 1400

حقوق گمشده دستفروشان

تهران (پانا) - هنوز هم صدای مردی که با التماس از مأموران شهرداری می خواهد تا لااقل بساطش را برایش بگذارند؛ در گوش خیلی هایمان سوت می کشد.

6 تیر 1400

ایلهان عمر لایحه ای را برای تحریم ولیعهد عربستان به خاطر قتل خاشقجی ارائه کرد

ایلهان عمر، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا لایحه ای را برای تحریم ولیعهد عربستان سعودی به خاطر نقشش در قتل روزنامه نگار منتقد سعودی ارائه کرد.

5 اردیبهشت 1400

خبرنگاران طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده مهمترین اقدام مجلس یازدهم است

قزوین-خبرنگاران - عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده یکی از مهمترین اقدامات مجلس یازدهم است.

2 اردیبهشت 1400

لایحه جدید سناتورهای آمریکایی علیه شرکتهای فناوری

سه سناتور دموکرات در آمریکا لایحه جدیدی ارائه نموده اند تا بند 230 قانون حفاظت از ارتباطات را محدود و مسئولیت شرکت های فناوری در قبال پست های کاربران شان را بیشتر نمایند.

21 اسفند 1399

خبرنگاران تکرار شکستگی لوله نفت مارون نتیجه کوتاهی در سالهای گذشته است

شهرکرد- خبرنگاران- نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: شکستگی لوله انتقال نفت مارون در شهرستان اردل نتیجه کوتاهی و سهل انگاری متولیان مرتبط در سال های گذشته است.

8 اسفند 1399

حریرچی: محدودیت ها تا خاتمه کرونا ادامه دارد

ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به دستاورد های محدودیت های کرونایی اعمال شده و همکاری مردم اظهار کرد: با انجام اقدامات خوب و همکاری مناسب دستگاه های مختلف در زمینه مقابله با بیماری کرونا به دستاورد های بزرگی دست پیدا نموده ایم.

11 بهمن 1399

سازمان توسعه تجارت در ایجاد محدودیت های صادراتی پیشتاز شده است

رئیس اتاق کرمان با اشاره به اینکه کارت بازرگانی تعدادی از صادرکنندگان در 31 شهریورماه گذشته تعلیق و درواقع منافذ صادراتی کشور بسته شده، گفت: سازمان توسعه تجارت ایران که باید متولی امر صادرات و حامی صادرکنندگان باشد، در ایجاد محدودیت های صادراتی پیشتاز...

12 آبان 1399

خضریان: مسائل حل نشده اهالی کن پیگیری می شود ، تشکیل کمیته ویژه برای پیگیری مطالبات مردم

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به سفر تعدادی از نمایندگان مجمع استان تهران به بخش کن و روستا های تابعه گفت: قرار شد برای رفع موانع و مسائل اهالی کن کمیته ویژه ای تشکیل شود و پیگیر رفع این موارد هستیم.

25 مهر 1399

خبرنگاران فروش گوسفند در مراکز عرضه دام البرز ممنوع شد

کرج - خبرنگاران - جانشین ستاد مقابله با کرونا البرز گفت : با هدف پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا فروش و ذبح گوسفند در مراکز عرضه دام این استان ممنوع شده است.

27 شهریور 1399

استفاده از ماسک در اماکن عمومی الزامی شد

استاندار مرکزی گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان کرونا در روزهای اخیر بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا استفاده از ماسک در اماکن عمومی و ادارات این استان از ابتدای تیرماه الزامی است.

26 مرداد 1399

مشکل بی آبی دهدز، بارانگرد و رغیوه رفع خواهد شد

استاندار خوزستان گفت: با حفر چاه های جدید، مسائل آب دهدز و بارانگرد و رغیوه برطرف خواهند شد.

7 مرداد 1399

چین: بعضی اعتراضات سال گذشته در هنگ کنگ ماهیت تروریستی داشته است

کمیسر وزارت خارجه چین در هنگ کنگ ماهیت بعضی اعتراضات سال گذشته در این منطقه را تروریستی توصیف کرد و آن را تهدیدی علیه امنیت ملی چین دانست.

6 مرداد 1399
تعداد: (24)