مشکل بی آبی دهدز، بارانگرد و رغیوه رفع خواهد شد

به گزارش وبلاگ کرمی، استاندار خوزستان گفت: با حفر چاه های جدید، مسائل آب دهدز و بارانگرد و رغیوه برطرف خواهند شد.

مشکل بی آبی دهدز، بارانگرد و رغیوه رفع خواهد شد

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ کرمی، غلامرضا شریعتی در جلسه آنالیز و برطرف مسائل آب و فاضلاب استان خوزستان، اظهارکرد: طبق مصوبات این جلسه مقرر شد، سازمان آب و فاضلاب استان خوزستان اقدامات لازم را برای حفر چاه های جدید برای انتقال آب به دهدز انجام دهد.

وی با بیان این که برطرف مشکل آب به بارانگرد باغ ملک با اجاره و یا حفر چاه در دستور کار قرار خواهد گرفت، اضافه کرد: پروژه آب رغیوه 80 درصد پیشروی داشته، اما اعتبار 20 درصد دیگر آن تأمین نشده که حل مشکل آن در دستور کار قرار گرفته است.

شریعتی گفت: پروژه تاسیسات و آب رسانی قلعه سحر از سال 86 بلاتکلیف بود که با بازدیدی که در سال 96 از محل صورت گرفت، از محل اعتبارات نفت بخشی از هزینه تامین شد؛ که درحال حاضر سازه ساختمانی آن تکمیل شده و برای اتمام مباحث الکترونیکی و پمپاژ آن تصمیماتی با آبفای روستایی اهواز جهت معین تکلیف این پروژه اتخاذ شد.

استاندار خوزستان توضیح داد: طبق قرار قبلی، آب رسانی به غیزانیه طبق پیشرفت کار تا دو هفته آینده در فاز اول به بهره برداری خواهد رسید؛ همچنین برطرف مسائل آب لالی نیز در جلسه امروز مطرح شد و امیدواریم برطرف مسائل حاد آب را به یک پایان شایسته برسانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مشکل بی آبی دهدز، بارانگرد و رغیوه رفع خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل بی آبی دهدز، بارانگرد و رغیوه رفع خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید