اخبار صنعت

12 ایده عالی برای استایل با شلوار جین بوت کات

استفاده از شلوار جین بوت کات یکی از راه هایی است که به شما امکان می دهد استایل منحصربه فرد و جذابی داشته باشید و در هر موقعیتی از آن استفاده کنید. این نوع شلوارها برای بیشتر فرم های بدن مناسب هستند و امکان ساخت استایل های متنوعی را به شما می دهند. از زمانی...

20 فروردین 1403

چگونه شیرآلات سیاه شده را تمیز کنیم؟ ، 5 راهکار آسان و تضمینی!

یکی از چالش های نظافت سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه این است که چگونه شیرآلات سیاه شده را تمیز کنیم و رسوبات و زنگ زدگی های روی آن ها را پاک کنیم؟!

10 بهمن 1402

کشنده های محبوب بازار ایران

کشنده همان خودرویی است که قدرت و توانایی لازم را برای یدک کشیدن بارهای سنگین دارد. در واقع کشنده به قسمت بار (تریلر) متصل می گردد و برخلاف کامیون، با قسمت بار جدا و مستقل است. کشنده ها فراوری می شوند تا بارهای سنگین جاده ای را جابه جا نمایند. برای بارهایی...

15 مرداد 1402

ارزش کمپانی مایکروسافت به 2.6 تریلیون دلار رسید

ارزش کمپانی بزرگ آمریکایی مایکروسافت روز آدینه 26 خردادماه به نزدیک 2.6 تریلیون دلار رسید که یک رکورد تاریخی است.

28 خرداد 1402

سپاهان با این شرایط قهرمان بود و پرسپولیس دوم هم نمی شد!

6دانستنی جالب در خصوص بازیکنان غیرایرانی لیگ بیست ودوم و نتیجه ای که بدون این بازیکنان می توانست اتفاق بیفتد.

2 خرداد 1402

خداحافظی با مرغ 63 هزار تومانی، دلیل نایابی مرغ در بازار چیست؟

کاهش تولید، توزیع و نوسان شدید قیمت مرغ در هفته های آینده نتیجه تصمیمات اشتباه دولت در راستای تنظیم بازار این محصول پُر مصرف است که منجر به تعطیلی واحد های تولیدی شده و تبدیل شدن کشور از تولید کننده به وارد کننده مرغ است.

6 اردیبهشت 1402

تعطیلی پنج شنبه ها چه تأثیری بر گردشگری داخلی دارد؟

مصطفی فاطمی در یک گفت وگوی رادیویی با بیان اینکه بحث تعطیلی پنجشنبه ها در سراسر کشور در دولت نهایی شده و در مرحله تصویب به وسیله مجلس شورای اسلامی به منظور ابلاغ نهایی برای اجرا قرار گرفته است، وزارت میراث فرهنگی را یکی از موافقان و پیگیرکنندگان اصلی...

7 بهمن 1401

تمامی سازمان ها و ادارات استان تهران فردا باز هستند

تمامی دستگاه ها، سازمان ها و ادارات استان تهران در روز دوشنبه 26 دی ماه دایر است.

27 دی 1401

جاهای دیدنی ایران در زمستان

کشور چهار فصل ایران دارای چند اقلیم متفاوت آب و هوایی است که با توجه به پهناور بودن این کشور می توان شاهد تغییرات آب و هوایی در موقعیت های مکانی مختلف بود. هر شخص مناسب با سلیقه و علاقه خود می تواند مسیرهای متفاوتی را برای بازدید از ایران در نظر بگیرد؛...

13 دی 1401

هجوم گردشگران به عربستان

با تداوم هجوم گردشگران خارجی به عربستان سعودی، آمار گردشگران این کشور در سه ماهه دوم سال 2022 در مقایسه با این بازه زمانی در سال گذشته با 575.4 درصد افزایش همراه بوده است.

23 آذر 1401

همه چیز درباره فرودگاه استانبول

هر آنچه که باید درباره فرودگاه استانبول بدانیمفرودگاه استانبول ، فرودگاه بین المللی تازه استانبول است که در آرناووتکوی(Arnavutköy) و بخش اروپایی استانبول واقع شده است.

18 آذر 1401

وداع خاطر انگیز با عجیب ترین استادیوم جام جهانی قطر

استادیوم 974 از آخرین بازی خود در جام جهانی هم میزبانی کرد و اینک به سرنوشتی دچار خواهد شد که پیش از این برایش معین شده بود.

15 آذر 1401

تامین نیاز صنایع با تولید فرآورده های شیمیایی ایران ساخت

شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه مواد پیشرفته، مواد نانو و صنعت مواد شیمیایی توانسته اند ده ها محصول تحریمی را بومی سازی کنند.

8 آبان 1401

آموزش نگهداری از پراید و نکات مهم آن!

در نگهداری از پراید چه نکاتی باید رعایت گردد؟ نگهداری از پراید چگونه است؟ در این مقاله سعی داریم به تمام این سوالات پاسخ دهیم. با ما همراه باشید!

3 آبان 1401

برگزاری جشنواره سیب در مراغه

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار مراغه از برگزاری جشنواره سیب در این شهرستان اطلاع داد.

1 آبان 1401

خودروی متصل به اینترنت در کشور رونمایی می شود

خودروی متصل به اینترنت که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با مشارکت شرکت های دانش بنیان ساخته شده، رونمایی می شود.

21 مهر 1401

توزیع سوخت مناسب در کلانشهر ها در نیمه دوم سال

گل علی زاده گفت: هر ساله در نیمه دوم سال با افزایش شدت آلودگی هوا در کلانشهر ها روبرو می شویم که این امر مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می نماید.

5 مهر 1401

احداث نمایندگی مشترک 2 خودروساز بزرگ کشور، خدمات پس از فروش خودرو بهتر می گردد؟

دو خودروساز بزرگ کشور، نمایندگی مشترک خدمات پس از فروش را با هدف کاهش هزینه و ایجاد دسترسی بهتر برای مشتریان احداث می نمایند.

1 مهر 1401

جلسه بیمه مرکزی و استارتاپ ها برای حل اختلاف، به نتیجه رسید

اختلاف میان بیمه مرکزی و استارتاپ ها در حال حل و فصل است و به زودی فرجام خواهد یافت.

8 شهریور 1401

پژوهشگران پیروز به جداسازی اکسیژن با یاری آهنربا شدند

برای نخستین بار، پژوهشگران پیروز شدند با استفاده از آهنربا اکسیژن را از محلول الکترولیز شده جداسازی نمایند. موضوعی که برای سفرهای فضایی یک گزینه ضروری محسوب می گردد.

24 مرداد 1401
تعداد: (159)