تمرین جهش فراوری در دوران مقابله با ویروس کرونا

به گزارش وبلاگ کرمی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: آمادگی آحاد جامعه از جمله صنایع فراوریی در مقابله با ویروس کرونا و فراوری چند برابری اقلام بهداشتی در محدوده زمانی کوتاه توسط صنایع مختلف و گروه های جهادی، به ما آموخت که ما می توانیم در تحقق شعار سال نیز پیروز باشیم و این دوران تمرینی برای جهش فراوری هست.

تمرین جهش فراوری در دوران مقابله با ویروس کرونا

حبیب امین زاده در ملاقات با فرماندار شهرستان میانه با اشاره به عنوان شعار سال، اظهار کرد: توسعه صنایع معدنی، جلوگیری از خام فروشی و توجه بیش از پیش به توسعه صادرات غیر نفتی همانند سال گذشته تکلیف و وظیفه ای است که در سال جهش فراوری نیز به دنبال آنها خواهیم بود .

وی با بیان این که اولویت های سرمایه گذاری در شهرستان میانه گردآوری شده است، ادامه داد: سال جاری ضمن پیگیری این اولویت ها در حمایت از صنایع و بنگاه های زودبازده کوشش خود را مضاعف خواهیم کرد.

امین زاده تسریع در صدور مجوزها و ارائه تسهیلات را از دیگر اقدامات حمایتی سازمان در سال جهش مالی برشمرد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام گرفته از سوی اداره صمت شهرستان در جهت برطرف کمبود ملزومات پیشگیری از بیماری کرونا، مطرح کرد: آماده همکاری لازم در مورد تامین مواد اولیه فراوری ملزومات بهداشتی و محلول های ضدعفونی کننده در شهرستان هستیم .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی، در ادامه این ملاقات فرماندار شهرستان میانه نیز ضمن تقدیر از اقدامات سازمان صمت استان در حمایت از زلزله زدگان شهرستان، خواهان هم افزایی و تعامل بیشتر در جهت حمایت از واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان میانه شد.

محمد رضا مشایخی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل صنعتی میانه گفت: پهنه بندی معادن شهرستان میانه آماده است و هرگرونه حمایت از این بخش، اشتغالزایی پایدار را به همراه دارد.

وی از ضرورت افزایش ظرفیت فراوری و توسعه فولاد میانه به عنوان گامی جدی در تقویت حوزه های صنعتی و معدنی منطقه یاد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تمرین جهش فراوری در دوران مقابله با ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین جهش فراوری در دوران مقابله با ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید