ایده هایی جدید برای ساخت کاردستی با ماکارونی

به گزارش وبلاگ کرمی، درست کردن کاردستی با ماکارونی یکی از سرگرمی های مورد علاقه بچه ها و نوجوانان است. ساختن کاردستی با ماکارونی باعث افزایش خلاقیت فکری می گردد.

ایده هایی جدید برای ساخت کاردستی با ماکارونی

یکی از سرگرمی های بچه ها ساخت وسایل تزئینی و کاردستی های خلاقانه با استفاده از ماکارونی های ساده و فرمی است. استفاده از ماکارونی های تاریخ گذشته برای این کار مناسب است. والدین باید در این مورد بچه ها را تشویق نمایند تا علاوه بر استفاده درست از اوقات فراغتشان باعث کشف استعدادهای فرزندانشان و همچنین پرورش قدرت خلاقیت و افزایش تمرکز آنان شوند. در ادامه مدل های جدید و زیبایی از انواع کاردستی با ماکارونی را می بینید.

مدل های جدید و زیبا از درست کردن کاردستی با ماکارونی

یکی از راه های ساده برای ساخت وسایل زیبا استفاده از مواد دور ریختنی است. برای ساخت این جامدادی از قوطی رب گوجه فرنگی خالی استفاده می گردد. می توانید قوطی فلزی را به دلخواه رنگ کنید و سپس از ماکارونی های فرمی برای مدل دار کردن بدنه آن بهره ببرید. ماکارونی ها را قبل از استفاده با گواش یا لاک ناخن رنگ آمیزی کنید.:

با استفاده از ماکارونی هایی که اشکال هندسی منظم دارند می توان این جعبه زیبا را درست کرد. بهتر است برای تمیزی کار از چسب حرارتی استفاده گردد. اشکال ماکارونی را قبل از استفاده با اسپری رنگ آمیزی کنید.

معمولا بچه ها از ساختن وسایل مورد استفاده خودشان شاد می شوند. زیور آلات هم یکی از نمونه های انجام کاردستی با ماکارونی است. زیورآلاتی که تصاویر آن ها را در زیر می بینید نمونه ای از جواهرات ساخته شده با فرم های مختلف ماکارونی است.

این هم یکی دیگر از مدل های ساخت کاردستی با ماکارونی اسن. با اشکال به ظاهر ساده می توان تصاویر عروسکی و زیبا خلق کرد. برای چسباندن ماکارونی لازم نیست سرتاسر آن را چسب بزنید فقط ابتدا و انتهای ماکارونی را چسب بزنید تا کارتان تمیزتر و ظریف تر باشد.

علاوه بر مدل های عروسکی می توان حیوانات را هم از طریق فرم های ماکارونی ساخت. بچه ها می توانند برای این کار از مدل های کارتونی و یا انیمیشن ها هم الهام گیرند.

توجه به محیط پیرامون می تواند در خلاقیت فکری کودک تاثیر زیادی داشته باشد. وسایلی که در اطراف ما هستند همگی می توانند به عنوان ماکت و یا کاردستی ساخته شوند. این بستگی به زمینه علاقه کودک و یا نوجوان دارد. بنابراین به راحتی با استفاده از ماکارونی های ساده و فرمی و با کمی استفاده از قدرت تخیل می توان مدل های زیبایی خلق کرد. می توانید پس از اتمام کار برای زیباتر شدن کاردستی آن را با اسپری رنگ کنید.

منبع: setare.com

به "ایده هایی جدید برای ساخت کاردستی با ماکارونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده هایی جدید برای ساخت کاردستی با ماکارونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید