نینتندو: سوییچ تازه به اواسط عمرش رسیده است

به گزارش وبلاگ کرمی، شرکت نینتندو (Nintendo) چندی پیش گزارش اقتصادی 3 ماهه اخیر خود را منتشر کرد. بعلاوه این شرکت آمار سال به سال را هم خاطرنشان کرد. در این گزارش ها از شرایط کلی کنسول سوییچ (Switch) به همراه بازی های انحصاری نینتندو خبر داده شده است. طبق چیزی که اعلام شده سوییچ تنها در اواسط عمر خود قرار داشته و هنوز جای توسعه دارد.

نینتندو: سوییچ تازه به اواسط عمرش رسیده است

چندی پیش سونی و شرکت الکترونیک آرتز (EA) گزارش های اقتصادی خود را منتشر کردند. پس اینکه نینتندو نیز این کار را انجام دهد چیز عجیبی نیست. چیزی که جالب است این است که شاید ما تا عرضه کنسول بعدی نینتندو حدود 5 سال فاصله داشته باشیم!

سخنگوی نینتندو به نام شونتارو فوروکاوا (Shuntaro Fukurawa) درباره این گزارش گفت:

عاملی که باعث شده سوییچ تا این حد خوب عمل کند عرضه عناوین انحصاری بسیار خوب برای کنسول سوییچ است. نکته جالب اینجاست که کنسول نینتندو سوییچ سال گذشته پرفروش ترین کنسول در آمریکا بوده است. البته سال 2021 سال عجیبی برای کنسول های بازی بود. به علت اینکه نسل نو کنسول ها تازه عرضه شده بودند و به علت کمبود مواد برای ساخت پردازنده، بسیاری از افراد نتوانستند به کنسول های نسل 9 دسترسی پیدا نمایند.

پس اگر این مشکل وجود نداشت قطعا کنسول های نو فروش بیشتری از سوییچ داشتند. با این حال این آمار فروش بسیار خوب است. به علت اینکه سوییچ با وجود مسائل عرضه همچنان با قدرت به عرضه خود ادامه داده و از طرفی هواداران بسیاری دارد. در این مدت به علت پاندمی پیش آمده، افراد بسیاری به گیمینگ علاقه مند شدند. به همین علت متقاضیان کنسول ها هم بسیار شدند. از طرفی با کمبود مواد نیمه رسانا ساخت پردازنده برای کنسول ها بسیار سخت شده است.

این کمبود تنها در دنیای کنسول ها تأثیر نداشته است. بلکه بسیاری از شرکت های دیگر که با پردازنده ها در ارتباط هستند، در عرضه به مشکل برخورده اند. این طور که به نظر می رسد ما همچنان شاهد این کمبود هستیم.

از طرفی نینتندو پشتیبانی بسیار خوبی از کنسول خود کرد. با وجود اینکه سخت افزار سوییچ چندان قوی نیست، بازی های بسیار خوبی برای آن وجود دارد. بعلاوه با اضافه شدن گیمینگ ابری به دنیای نینتندو بسیاری از افراد می توانند عناوین سنگین را روی کنسول خود استریم نمایند. طبق گزارش ها هم نینتندو قصد ساخت کنسول نو نداشته و همچنان به پشتیبانی از سوییچ ادامه خواهد داد.

منبع: Gameinformer.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "نینتندو: سوییچ تازه به اواسط عمرش رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نینتندو: سوییچ تازه به اواسط عمرش رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید