منصوریان به نفت آرامش داده است ، در آبادان نمی توان کم کاری کرد

به گزارش وبلاگ کرمی، خبرنگاران/خوزستان کاپیتان سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این که منصوریان به تیم نفت آرامش خوبی داده است، گفت: منصوریان حاشیه را دور نموده است و خودش هم بدون حاشیه کار می نماید و این می تواند برای نفت امیدوارکننده باشد.

منصوریان به نفت آرامش داده است ، در آبادان نمی توان کم کاری کرد

علی بختیاری زاده در گفت وگو با وبلاگ کرمی، اظهار کرد: همه مسائل تیم نفت آبادان را می دانیم اما منصوریان به این تیم آرامش خوبی داده است و پیرامون این مسائل مصاحبه نداشته و ناله هم ننموده است.

وی ادامه داد: نفت توانسته چند بازیکن جوان و خوب را جذب کند و منصوریان هم تمام تمرکزش را برای ساختن تیم گذاشته است. امیدوارم کاری که انجام می دهد به خوبی پیش برود و من هم خوشبینم زیرا منصوریان حاشیه را دور نموده است و خودش هم بدون حاشیه کار می نماید و این می تواند برای نفت امیدوارنماینده باشد.

کاپیتان سابق تیم فوتبال نفت آبادان مطرح نمود: همه کسانی که در کادر فنی صنعت نفت آبادان هستند، می خواهند دوباره موفقیت کسب نمایند، ضمن این که علیرضا منصوریان با توجه به نوع جدایی اش از آلومینیوم، این موضوع انگیزه خوبی در او برای موفقیت در نفت ایجاد نموده است.

وی اعلام کرد: آبادان شهری است که نمی توان کم کاری کرد؛ من هفت سال بازیکن صنعت نفت آبادان بودم و به نظر من مردم این شهر خوب فوتبال را می دانند و متوجه اند چه کسی کار انجام می دهد و چه کسی جایگاهش آن جا نیست. امیدوارم با جوی که آبادان دارد و قدر کسی را که کار می نماید هم می دانند، همه یاری دهند تا فرایند تیم خوب باشد و آغاز خوبی در لیگ داشته باشد. من به شخصه امیدوارم.

بختیاری زاده اعلام کرد: منصوریان تمام شرایط تیم را می داند و همین یک قدم رو به جلو است. نفت آبادان آخرین تیمی بود که مربی اش را شناخت و اقدام به جذب بازیکن کرد اما کاملا بدون حاشیه پیش رفته است و امیدوارم طرفداران تمام این مسائل را در نظر بگیرند و بدانند که نفت با چه شرایطی پا به مسابقات می گذارد. البته طرفداران واقعی نفت، فوتبال را می شناسند و افرادی که برایشان خالصانه کار می نمایند را هم درک می نمایند.

وی در سرانجام هم مطرح نمود: امیدوارم به خاطر شرایط سال جاری نفت، طرفداران کمی صبورتر باشند زیرا این کادر فنی خوب است و منصوریان، خرمگاه، کاظمی و بچاری با تجربه هستند. ان شاءالله سال جاری فقط از تیم حمایت گردد، ضمن این که انگیزه دادن تنها کاری است که طرفداران می توانند انجام دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "منصوریان به نفت آرامش داده است ، در آبادان نمی توان کم کاری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان به نفت آرامش داده است ، در آبادان نمی توان کم کاری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید