سجادی: باید کارهای جدی در بحث حق پخش تلویزیونی انجام گردد

به گزارش وبلاگ کرمی، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: خدا را شکر سال تازه با خوبی و با رقم خوردن اتفاقات ارزشمندی در رشته های مختلف شروع شد و واقعا سال مهمی پیش روی ورزش کشور است.

سجادی: باید کارهای جدی در بحث حق پخش تلویزیونی انجام گردد

سیدحمید سجادی در مورد روز اول سفر دو روزه خود به خوزستان، اظهارکرد: به تیم کشتی فرنگی که در بازی های آسیایی خوش درخشید و بعلاوه تیم ملی والیبال دختران که چند روز پیش آن ها هم در جام کورناکیا ایتالیا خوش درخشیدند و نایب قهرمان شدند، تبریک می گویم. خدا را شکر سال تازه با خوبی و با رقم خوردن اتفاقات ارزشمندی در رشته های مختلف آغاز شد و واقعا سال مهمی پیش روی ورزش کشور است.

واقعاً خرمشهر مظلوم است

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: طبق دستوری که ریاست جمهوری داده اند که نباید از یک ساعت کار غافل شویم، برنامه ریزی کردیم و در ادامه سفرهای استانی به استان خوزستان آمدم. در روز اول سفر به استان خوزستان از شهرهایی از جمله خرمشهر بازدید داشتم و واقعاً خرمشهر مظلوم است. این شهر پا به پای آبادان یادگاران خوبی برای ورزش کشور بوده است و اصولاً استان خوزستان را در ورزش و خیلی اتفاق های تازه، استان اول می دانیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: هر سه نماینده آبادان نیز برای ورزشی شهر دغدغه مند و پیگیر هستند. ضمن این که مشاوران خوبی برای ما هستند و زبان گویا مسایل مردم بوده و دقیقاً برای ما نقطه زنی می نمایند که در کدام بخش از شهر جوانان و آحاد مردم احتیاج به اتفاقات تازه دارند.

دهکده ورزش آبادان راه اندازی می گردد

وی با اشاره به راه اندازی دهکده ورزش در آبادان نیز گفت: خدا را شکر که یک زمین 100 هکتاری برای این دهکده پیش بینی شده و کارهای خوبی در بخش مطالعات این دهکده انجام شده است. مطالعات اولیه انجام شده و برای راه اندازی این دهکده مبلغ 2 میلیارد تومان اعتبار احتیاج است که اکنون یک میلیارد تومان آن مصوب شده است. البته آنچه بسیار مهم است، بحث تملک و خاکشناسی آن است. به هرحال راه اندازی این دهکده ورزشی نوید خوبی برای ورزش آبادان است.

نمی توان نمره قبولی به اقدامات در استادیوم 5 مهر داد

سجادی با بیان این که بازتاب حضور آقای بنی تمیم در راس مدیریت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان خوب بوده است، اضافه کرد: خود من نیز این موضوع را رصد کردم و او شبانه روز در خدمت ورزش و جوانان استان خوزستان است و با گزارشی که از استادیوم پنج مهر آبادان داد، باید بگویم این استادیوم احتیاج به بازنگری دارد. از نظر نوع مصالح و اتفاقات عمرانی که در این استادیوم افتاده است، در حال حاضر نمی توان نمره قبولی به این استادیوم داد و باید یک فکر جامعه برای آن صورت بگیرد. احتیاج به همفکری دارم تا بتوانم در این زمینه برترین تصمی را بگیریم. یکی از برترین پیشنهادها این یود که نصب گرادیان ها جمع گردد و پیشنهاد دیگز نیز این بوده که به حال خود رها شوند که این خوب نیست. باید برترین تصمیم گرفته گردد و بعد از این سفر این تصمیمات گرفته می گردد.

به تبعیت از رئیس جمهور باید عملیات خوبی در ورزش خوزستان آغاز کنیم

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: دستورالعمل سفر ما به این صورت است که یک دور بازدید انجام می دهیم و تمام نواقص یادداشت و احتیاجها چک می گردد و دستورالعمل هایی که صادر می گردد جمع بندی می گردد و یک دستور نهایی بر آن زده می گردد و سپس نیز پیش بینی منابع انجام شده و برنامه و زمان بندی لازم صورت می گیرد. استان خوزستان جزو استان مهم ما در عرصه ورزش است و همانطور که در سایر عرصه ها و مسائل، رئیس جمهور دستور دادند و برای بعضی وزارتخانه ها به صورت ویژه در استان خوزستان عملیات و ماموریت های خاصی را تعریف کردند، برای ورزش به همین صورت است. رئیس جمهور دستور دادند که یک کار ویژه برای آبادان و خرمشهر انجام گردد که به تبعیت از رئیس جمهور به عنوان یک عضو از هیات دولت وظیفه خودمان می دانیم که در عرصه ورزش، عملیات خوبی را در استان خوزستان آغاز کنیم.

در ورزش خوزستان باید حداقل 2 برابر گذشته فعالیت کرد

وی بیان نمود: به نظر می رسد یک سری تکالیف ورزش در چند سال گذشته به خوبی انجام نشده اند و احتیاج است تسریع کنیم و باید بیشتر از گذشته فعالیت کنیم و حداقل باید دو برابر گذشته فعالیت داشته باشیم. امیدوارم انجام وظایف و تکالیف مان خودش را نشان دهم.

یاری اقتصادی قابل توجه وزارت نفت به ورزش خوزستان

وی در مورد یاری وزارت ورزش به تیم صنعت نفت آبادان به عنوان یک تیم زیر مجموعه وزارت نفت گفت: یکی از پیگیری های جدی که از بدو آغاز فعالیتم در وزارت ورزش انجام داده ام پیگیری شرایط تیم های فوتبال استان خوزستان به ویژه صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان بود. وزارت نفت با حمایت ها و پیگیری هایی که انجام داده منابعی را نه چندان زیاد اما قابل توجه به خوزستان یاری کرد تا بتوانیم به وسیله این منابع وزارت نفت به این دو تیم یاری کنیم.

وزیر ورزش و جوانان بیان نمود: بحث تتازه نظر در مباحث قانونی باید در مجلس اتفاق بیافتد اما راه هایی را می توان پیش بینی کرد تا این دو باشگاه مردمی از تب و تاب نیافتند و به فعالیت خود ادامه دهند. ما، نمایندگان استان و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان مشورت های لازم را انجام خواهیم داد تا با تدبیر نسبت به حل مسائل این تیم ها اقدام کنیم.

تیم های نفتی خوزستان را تنها نمی گذاریم

سجادی بیان نمود: با برنامه ریزی و هم فکری کوشش خواهیم کرد تا از منابع بخش های مختلف مثل پتروشیمی ها، صنعت گاز،منطقه آزاد و... برای حل مسائل باشگاه های پرطرفدار و مردمی خوزستان استفاده کنیم. باید تدبیر کنیم و مدبرانه به یاری این تیم های مردمی خواهیم آمد و قول خواهیم داد آن ها را تنها نخواهیم گذاشت.

باید به سمت منابع عایدیی باشگاه های حرفه ای جهان برویم

وی اضافه کرد: در جهان حدود 4 منبع برای عایدی باشگاه های حرفه ای وجود دارد که در ایران ما نیز باید دنباله رو این منابع باشیم و برای باشگاه ها شرایطی فراهم کنیم که بتوانند از این چنین منابعی بهره مند شوند و عایدیزایی نمایند. فروش بلیط، حامیان اقتصادی، حق پخش و فروش بازیکنان از مهمترین منابع عایدیی باشگاه های حرفه ای جهان هستند که ما نیز باید به این سمت حرکت کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در انتها گفت: بحث حق پخش تلویزیونی برای باشگاه ها مساله ای است که باید به برترین شکل پیگیری گردد و کارهای جدی در این زمینه انجام گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سجادی: باید کارهای جدی در بحث حق پخش تلویزیونی انجام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: باید کارهای جدی در بحث حق پخش تلویزیونی انجام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید