مسائل هزینه ای دانشگاه ها بعد از بازگشایی در ایام پسا کرونا بسیار نگران کننده است

به گزارش وبلاگ کرمی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: یکی از مسائلی که نگرانش هستیم بازگشایی دانشگاه ها در ایام پسا کرونا است که با مشکلاتی در هزینه ها، روبرو می شویم.

مسائل هزینه ای دانشگاه ها بعد از بازگشایی در ایام پسا کرونا بسیار نگران کننده است

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ کرمی، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، ناصر مطیعی در آئین افتتاح نسل جدید آشپزخانه های دانشگاه فنی و حرفه ای مجهز به فناوری های نوین سیستم بخار مرکزی پخت ترکیبی، که در محل دانشکده دکتر شریعتی تهران برگزار گردید گفت: موردی که در حال حاضر جهت ارتقای رفاه خدمات دانشجویان در حال اجرا است، در آینده نزدیک آثار مفیدی را در پی خواهد داشت که باعث می گردد ضمن صرفه جویی در هزینه ها و کاهش عوارض تغذیه ای، این دانشگاه به سمت بهداشت و سلامت محوری در امر غذای دانشجویی، حرکت نمایند.

وی اضافه کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای از یک محرومیتی در حوزه های زیرساختی به طور عام و در حوزه دانشجویی به طور خاص برخوردار است، ولی خوشبختانه با نگاه توسعه ای رئیس دانشگاه، خیز خوبی برای رفع کردن این محدودیت ها برداشته شده است که امیدواریم این نگاه عدالت محور ادامه پیدا کند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اضافه کرد: البته از این جهت، وظیفه مدیران آموزش عالی در برابر این دانشگاه سنگین تر می گردد چرا که توسعه و پیشرفت دانشگاه فنی و حرفه ای با رسالتی که دارد، ضمن پر کردن حلقه مفقوده علم و عمل در جامعه، مهارت های لازم را در کنار آموزش تئوری، به دانشجویان ارائه می دهد.

مطیعی توضیح داد: دانشگاه فنی و حرفه ای در نوع خود یک وزارتخانه با پراکندگی جغرافیای است که کار مدیریت را بسیار سخت می نماید، اما با جدیت و پیگیری دوستان امیدواریم بر این محرومیت تاریخی غلبه گردد و دانشگاه هم از لحاظ رفاهی و هم آموزشی بتواند سرآمد باشد.

وی یادآور شد: یکی از مسائلی که نگرانش هستیم بازگشایی دانشگاه ها در ایام پسا کرونا است که با مشکلاتی در هزینه ها، روبرو می شویم، البته از یک جهت خوشحالیم چرا که دانشگاه بدون دانشجو نوعی فضای رکود را ایجاد می کرد و امید آن را داریم با همت وزارت بهداشت و مجموعه دستگاه های ذیربط، دانشجویان به این فضا ها بازگردند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: البته ما در سال 1400 برنامه و طرح های ارتقا را پیش رو داریم و همچنان حمایت خود را در جهت توسعه زیرساخت های دانشگاه، ادامه خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مسائل هزینه ای دانشگاه ها بعد از بازگشایی در ایام پسا کرونا بسیار نگران کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل هزینه ای دانشگاه ها بعد از بازگشایی در ایام پسا کرونا بسیار نگران کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید