خبرنگاران استاندار: امسال بیش از 5 هزار خودرو احتکار شده در پایتخت کشف شد

به گزارش وبلاگ کرمی، تهران- خبرنگاران- استاندار تهران با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک اولویت اساسی است گفت: امسال با همکاری وزارت صمت و نیروی انتظامی بیش از 5 هزار خودرو احتکار شده در تهران کشف شد.

خبرنگاران استاندار: امسال بیش از 5 هزار خودرو احتکار شده در پایتخت کشف شد

انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در حاشیه اولین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران در سالجاری به وبلاگ کرمی گفت: امسال بیش از 86 میلیون ماسک و دستکش قاچاق نیز در انبارهای استان تهران کشف و ضبط شد.

استاندار تهران ادامه داد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای کشور یک اولویت اساسی است چرا که در بخش های حمایت از تولید داخلی، جهش تولید و همچنین ایجاد اشتغال می تواند اثر گذار باشد.

وی شرح داد: برای حمایت از تولیدکنندگان و همچنین ایجاد اشتغال چاره ای جز مبارزه با قاچاق کالا نداریم و این اقدام باید با گستردگی بیشتری انجام شود.

اقتدار نظام و کشور به جهانیان ثابت شد

وی در ادامه با اشاره به خدمات گسترده نظام پزشکی کشور در مبارزه با ویروس کرونا نیز گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با این ویروس منحوس به جهانیان ثابت شد.

محسنی بندپی اضافه کرد: نظام پزشکی کشورهای آمریکا و انگلستان همیشه مدعی بودند که ما پیشرفته ترین نظام های پزشکی جهان را داریم اما میزان تلفات جانی ویروس کرونا در این 2 کشور بیشتر بود.

وی گفت: از ابتدای اسفندماه سال گذشته که این ویروس در کشور شیوع پیدا کرد با همکاری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی 2 هزار و 500 تخت بیمارستانی به سیستم آی سی یو مجهز شدند و همچنین 7 هزار و 500 تخت عادی در اختیار بیماران کرونا قرار گرفت.

استاندار تهران تاکید کرد: شیوع ویروس کرونا نقاط ضعف و قوت ما را روشن کرد که در این بخش نقاط قوت ما به ویژه در نحوه خدمت رسانی به بیماران و همچنین ارائه خدمات مناسب مطلوب بود.

به گزارش وبلاگ کرمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا به امروز 151 هزار و 466 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 63 نفر در 24 ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به 7797 نفر رسید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران استاندار: امسال بیش از 5 هزار خودرو احتکار شده در پایتخت کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: امسال بیش از 5 هزار خودرو احتکار شده در پایتخت کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید