فروش نانوراکتور تصفیه روغن در آمریکای شمالی

به گزارش وبلاگ کرمی، شرکت کویتیشن تکنولوژیز گفت که پیروز به عقد چهار قرارداد فروش نانوراکتور خود در آمریکای شمالی شده است.

فروش نانوراکتور تصفیه روغن در آمریکای شمالی

به گزارش گروه فناوری وبلاگ کرمی، کویتیشن تکنولوژیز (Cavitation Technologies) یکی از شرکت های فعال در طراحی و ساخت ادوات و سیستم های تصفیه و بازیافت روغن با کمک فناوری نانو، چهار قرارداد فروش سیستم Nano Reactor خود را با پالایشگاه های روغن نباتی در آمریکای شمالی به ثبت رساند.

این راکتور به عنوان ابزاری برای افزودن مواد به منظور خنثی سازی و پیش تصفیه بوده که از فناوری ثبت شده این شرکت بهره مند و قادر به کاهش هدر رفت روغن است، مقدار اسید مورد نیاز برای خنثی سازی را نیز کاهش می دهد. این نانوراکتور از مواد اولیه مختلف مانند روغن سویا، روغن کانولا و روغن نخل استفاده می کند.

انتظار می رود که سیستم های Nano Reactor در سه ماهه اول سال جاری ارسال و با درآمد کلی 1.4 میلیون پوندی در سال مالی شرکت منتهی به 30 ژوئن 2021 انجام شود.

با در نظر دریافت سفارشات خرید از مشتریان قبلی این شرکت پیش بینی می کند درآمد کل 730،000 دلار برای این سیستم ها دریافت کند.

کویتیشن تکنولوژیز فناوری خود را با نام NanoReactorTM به صورت پتنتی به ثبت رسانده است. از این فناوری برای تصفیه روغن و کاهش اثرات مخرب زیست محیطی فرآیند استخراج روغن استفاده می شود. این نانوراکتور می تواند کارایی فرآیند استخراج روغن را افزایش دهد.

نیل ولوشین، مدیر مالی کویتیشن تکنولوژیز می گوید: در سطح بین المللی، خبر های خوبی وجود دارد و همچنین انتظار می رود بازار جهانی تولید دانه های روغنی از 370 میلیارد دلار در سال 2020 به بیش از 391 میلیارد دلار در سال 2021 رشد کند، که رشد سالانه مرکب 5.8 درصد را نشان می دهد. انتظار می رود بازار این حوزه با رشد 7 درصدی به 519.28 میلیارد دلار در سال 2025 برسد.

چندی پیش نیز کویتیشن تکنولوژیز گفت که گروه داسمت بالسترا، شریک راهبردی این شرکت از سال 2010، توافق نامه فروش سیستم Nano Reactor را با یک پالایشگاه بیودیزل در آمریکای جنوبی به اتمام رسانده است و این شرکت پیش بینی می کند درآمد تقریبی 190،000 دلار در قبال این فروش دریافت کند.

این شرکت در سال 2007 تأسیس شد و روی طراحی و ساخت ادوات و سیستم های تصفیه و بازیافت روغن فعالیت دارد. این محصولات می توانند در بخش استخراج روغن، تولید نوشیدنی، جداسازی ترکیبات نفتی و تصفیه آب مورد استفاده قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فروش نانوراکتور تصفیه روغن در آمریکای شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش نانوراکتور تصفیه روغن در آمریکای شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید