مهمترین نمایشگاه های استانبول در اپریل 2019 ، بخش دوم

به گزارش وبلاگ کرمی، نمایشگاه های استانبول در ماه اپریل 2019 | فروردین و اردیبهشت 98

مرکز تجارت جهانی استانبول که وابسته به انجمن تجارت جهانی مرکزی (WTCA) می باشد، در سال 1982 توسط اتاق بازرگانی استانبول، اتحادیه مبادلات کالایی ترکیه، شهرداری متروپولیتن استانبول، بورس کالا، بنیاد توسعه کسب و کار و شهرداری باکیرکوی تاسیس شد. استانبول علاوه بر عضویت در WTC و WTCA در انجمن UFA، Futurallia که انجمن بین المللی سازمان های نمایشگاهی می باشد و اداره کنوانسیون و بازدیدکنندگان استانبول ICVB نیز می باشد. مرکز نمایشگاهی استانبول در مجتمع تجارت جهانی این شهر و در کنار فرودگاه بین المللی آتاتورک واقع شده است. دسترسی به این مجموعه منحصر به فرد به راحتی از طریق خدمات حمل و نقل عمومی امکان پذیر بوده و در داخل این مجموعه ایستگاه مترو نیز وجود دارد. در بخش اول این مطلب نمایشگاه های استانبول در ماه اپریل 2019 که در نیمه اول این ماه برگزار می شد را تشریح نمودیم. حال با خبرنگاران همراه باشید تا دیگر نمایشگاه های مهم این ماه در شهر استانبول را آنالیز نماییم.

مهمترین نمایشگاه های استانبول در اپریل 2019 ، بخش دوم

نمایشگاه تجهیزات پزشکی استانبول | Istanbul Health Expo 2019

این نمایشگاه در تاریخ 11 الی 14 اپریل 2019 (22 الی 25 فروردین 98) در محل CNR Expo Yesilkoy در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد. این رویداد که از مهمترین نمایشگاه های استانبول در ماه اپریل 2019 می باشد به عنوان ششمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و خدمات بهداشتی و همچنین کنگره بین المللی بهداشت خواهد بود. تمامی اجزای صنعت سلامت ترکیه در این تاریخ گرد هم می آیند. این رویداد به وسیله همکاری بین موسسه تامین اجتماعی (SGK) و فدراسیون انجمن های خدمات بهداشتی و اجتماعی (SADEFE) و انجمن بیمارستان ها و موسسات بهداشتی خصوصی (OHSAD) برگزار می گردد. همزمان با برگزاری این نمایشگاه، کنگره بین المللی خدمات یکپارچه بهداشتی نیز برگزار شده که انتظار می رود بیش از 5 هزار بازدیدنماینده شامل 3500 استاد و نمایندگان ویژه و همچنین 1500 خریدار و تامین نماینده در آن حضور داشته باشند.

نمایشگاه اتومبیل استانبول | Istanbul Autoshow 2019

این نمایشگاه در تاریخ 13 الی 21 اپریل 2019 (24 الی 30 فروردین ماه 98) در محل Tüyap Exhibition and Congress Center در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد. این رویداد که از پرطرفدارترین نمایشگاه های استانبول در ماه اپریل 2019 می باشد در سال های گذشته با حضور 120 برند و بیش از 100 هزار بازدیدنماینده در مساحتی به وصعت 120 هزار مترمربع برگزار گشت. از جمله مواردی که در این رویداد به نمایش گذاشته می گردد شامل برندهای اتومبیل، روغن موتور، طراحی داخلی و لوازم جانبی خودرو، نرم افزارهای کامپیوتری، رنگ آمیزی، سیستم های ذخیره سازی سوخت و … می باشد.

نمایشگاه صنایع دارویی و مواد اولیه | PharmaNEXT 2019

این نمایشگاه در تاریخ 17 الی 20 اپریل 2019 (28 الی 31 فروردین ماه 98) در محل Lütfi Kırdar International Convention and Exhibition Center در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد. این رویداد که از جمله مهمترین نمایشگاه های استانبول در ماه اپریل 2019 است، در مورد صنایع دارویی، فناوری ها و مواد اولیه آن ها می باشد. در این رویداد مراحل مشاهده، فرایند و کنترل کیفیت در صنعت داروسازی بررسی می گردد. از جمله مواردی که در این نمایشگاه مطرح است شامل انواع داروها، روش های فراوری، بیوشیمی، آزمایشگاه ها و تجهیزات وابسته به آن، تحقیق و توسعه و تحقیقات کلینیکی می باشد.

نمایشگاه بررسی و آزمایشگاه استانبول | ANALYTECH 2019

این نمایشگاه در تاریخ 17 الی 20 اپریل 2019 (28 الی 31 فروردین ماه 98) در محل Tüyap Exhibition and Congress Center در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد. این رویداد که از جمله مهمترین نمایشگاه های استانبول در ماه اپریل 2019 می باشد در مورد بررسی و تکنولوژی های آزمایشگاهی برگزار خواهد شد. فناوری های پیشرفته و توسعه های جدید در زمینه های آزمایشگاهی و همچنین مواردی بررسیی در زمینه های داروسازی و پزشکی ارائه می گردد. افرادی که در این صنعت مشغول به کار هستند، از سراسر ترکیه و همچنین از کشورهای همسایه در این رویداد حضور پیدا می نمایند. این نمایشگاه در سال گذشته میزبان بیش از 4300 بازدیدنماینده و 93 غرفه دار در زمینه های بیوتکنولوژی، صنایع دارویی، صنایع آزمایشگاهی و همچنین تجهیزات نظافت بوده است.

نمایشگاه سیم وکابل استانبول | Wire TECH Istanbul (Wire & Cable) 2019

این نمایشگاه در تاریخ 17 الی 20 اپریل 2019 (28 الی 31 فروردین ماه 98) در محل Tüyap Exhibition and Congress Center در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد. این رویداد که از مهمترین نمایشگاه های استانبول در ماه اپریل 2019 می باشد در زمینه سیم و کابل و صنایع وبسته به آن برگزار خواهد شد. از جمله مواردی که در این نمایشگاه مطرح می گردد می توان به ماشین آلات فراوری سیم، ابزارهای پردازش تکنولوژی، ماشین آلات فراوری و … می باشد.

نمایشگاه لوله و استیل استانبول | TUBE & STEEL ISTANBUL 2019

این نمایشگاه نیز در تاریخ 17 الی 20 اپریل 2019 (28 الی 31 فروردین ماه 98) در محل Tüyap Exhibition and Congress Center در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد. این رویداد که از جمله مهمترین نمایشگاه های استانبول در ماه اپریل 2019 است در مورد لوله، پروفیل، فراوریات استیل و تکنولوژی های وابسته به آن می باشد. این رویداد در همکاری با انجمن سازندگان لوله های فولادی ترکیه، فدراسیون فولاد، انجمن تجارت خارجی فولاد، انجمن صنایع وارداتی و صادراتی این صنعت برگزار می گردد. از جمله مواردی که در اینجا مطرح خواهد شد می توان به ورقه های استیل صاف، سازندگان فولاد، کارگاه های ساختمانی، فن اوری ها پردازش، ماشین آلات فراوری و … اشاره نمود.

نمایشگاه منسوجات خانگی استانبول | EVTEKS 2019

این نمایشگاه در تاریخ 23 الی 25 اپریل 2019 (3 الی 5 اردیبهشت 98) در محل CNR Expo Yesilkoy در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد. این رویداد که از مهمترین نمایشگاه های استانبول در ماه اپریل 2019 است، بیست و پنجمین نمایشگاه منسوجات خانگی می باشد. در سال های گذشته بیش از 135 هزار بازدیدنماینده از این رویداد دیدن نموده که بیش از 50 هزار نفر از آن ها را خریداران منسوجات از 120 کشور دنیا تشکیل می داده اند. بیش از هزار شرکت فراوری نماینده پیشرو در زمینه واردات و صادرات منسوجات در فضایی به وسعت 160 هزار مترمربع گرد هم جمع خواهند شد. طراحان داخلی، فروشگاه های مبلمان، واردنمایندگان، عمده فروشان، فروشگاه های زنجیره ای و هتل ها از سراسر خاورمیانه و خلیج فارس، روسیه، شمال آفریقا و اروپا در این نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد. شرکت نمایندگان ملی و بین المللی با طیف گسترده ای از محصولات با کیفیت و همچنین خریداران بالقوه دیدار خواهند نمود.

نمایشگاه بین المللی صنایع دفاع استانبول | Idef 2019

این نمایشگاه در تاریخ 30 اپریل الی 3 می 2019 (10 الی 13 اردیبهشت 98) در محل Tüyap Exhibition and Congress Center در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد. این رویداد که از جمله مهمترین نمایشگاه های استانبول در ماه اپریل 2019 است به عنوان چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دفاعی شناخته می گردد. این رویداد یکی از 5 نمایشگاه عظیم صنایع دفاعی در سراسر دنیا بوده که به ارائه محصولات دفاعی کشور ترکیه می پردازد. این رویداد تحت مدیریت و مسئولیت بنیاد نیروهای مسلح ترکیه برگزار می گردد. در سال گذشته 133 تیم با 637 عضو از 67 کشور و 2 سازمان بین المللی در این رویداد شرکت کردند. از دیگر شرکت نمایندگان در این نمایشگاه یک رییس جمهور، 26 وزیر، 6 رییس کل، 17 معاون وزیر، 5 معاون فرمانده، 10 فرمانده نظامی و 14 معاون فرمانده غیرنظامی را می توان نام برد. از سوی دیگر 820 شرکت و نمایندگی که 503 عدد از آن ها خارجی بوده و از 50 کشور حضور پیدا نموده بودند در کنار 317 شرکت داخلی قرار داشتند. همچنین بیش از 62 هزار بازدیدنماینده از این نمایشگاه به مساحت 120 هزار مترمربع بازدید کردند.

نمایشگاه ها همیشه محلی برای تبادل اطلاعات و تجارت میان شرکت های داخلی و خارجی بوده است. پس از خرید تور استانبول برای شرکت در این نمایشگاه ها سفر خود را آغاز کنید. این رویدادها در تمامی صنایع موجب شده تا خریداران بالقوه که به دنبال احتیاج برای دریافت یک محصول می باشند بتوانند از این طریق بهترین گزینه های پیش روی خود را مشاهده نموده و به تبادل اطلاعات بپردازند. نمایشگاه های استانبول در ماه اپریل 2019 نیز یکی از هزاران رویداد این چنینی است که در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

منبع: www.expointurkey.org

منبع: الی گشت

به "مهمترین نمایشگاه های استانبول در اپریل 2019 ، بخش دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین نمایشگاه های استانبول در اپریل 2019 ، بخش دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید