رگبار باران و رعد و برق در 10 استان ، وزش باد شدید و گرد و خاک در تهران و البرز ، افزایش دمای هوا از فردا

به گزارش وبلاگ کرمی، سازمان هواشناسی از بارش رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و همچنین افزایش دما در نقاط مختلف کشور از امروز خبر داد.

رگبار باران و رعد و برق در 10 استان ، وزش باد شدید و گرد و خاک در تهران و البرز ، افزایش دمای هوا از فردا

به گزارش وبلاگ کرمی، سازمان هواشناسی کشور گفت که امروز در خراسان شمالی ، گلستان، مازندران، گیلان، نیمه شمالی خراسان رضوی و شمال و شرق سمنان رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در بعضی منطقه ها آذربایجان شرقی ، اردبیل ، زنجان، نیمه شمالی خراسان جنوبی و نیمه جنوبی خراسان رضوی رگبار پراکنده و گاهی رعدوبرق رخ می دهد.

جمعه در خراسان رضوی و بعضی منطقه ها خراسان شمالی و خراسان جنوبی رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

شنبه در بعضی منطقه ها شمال غرب و یکشنبه در بعضی منطقه ها شمال غرب و ارتفاعات البرز غربی بارش پراکنده رخ می دهد.

دوشنبه در بعضی منطقه ها شمال غرب ، غرب سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

امروز در بعضی منطقه ها شمال شرق ، شرق ، جنوب شرق ، سمنان، تهران، البرز، شمال مرکزی، قم ، شمال و شرق اصفهان، خوزستان و بوشهر، جمعه در بعضی منطقه ها شرق و جنوب شرق ، یکشنبه در شمال غرب و غرب و دوشنبه در بعضی منطقه ها غرب ، شمال غرب ، بخش هایی از مرکز، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و شرق سواحل دریای خزر در بعضی ساعات وزش باد شدید و در منطقه ها مستعد خیزش گردوخاک پیش بینی می شود.

همچنین از جمعه تا یکشنبه در بیشتر منطقه ها کشور به ویژه منطقه ها واقع در نیمه شمالی کشور دما افزایش می یابد.

امروز دریای خزر،خلیج فارس و تنگه هرمز و فردا خلیج فارس مواج خواهند بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "رگبار باران و رعد و برق در 10 استان ، وزش باد شدید و گرد و خاک در تهران و البرز ، افزایش دمای هوا از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار باران و رعد و برق در 10 استان ، وزش باد شدید و گرد و خاک در تهران و البرز ، افزایش دمای هوا از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید