برف و باران در جاده های 9 استان ، ترافیک روان در سراسر کشور

به گزارش وبلاگ کرمی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای 9 استان کشور اطلاع داد.

برف و باران در جاده های 9 استان ، ترافیک روان در سراسر کشور

به گزارش وبلاگ کرمی، سرهنگ احمد شیرانی در تبادل نظر با ایسنا درباره شرایط جوی جاده های کشور گفت: برابر گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در سراسر کشور در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در بعضی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، اردبیل و چهارمحال و بختیاری هستیم و بارش باران نیز در بعضی از محورهای استان های آذربایجان غربی، اصفهان، خراسان شمالی، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان گزارش شده است.

وی اضافه نمود: در محورهایی که با بارش برف و باران روبروست، علاوه بر لزوم همراه داشتن زنجیر چرخ، رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب عامل بسیار مهمی در پیشگیری از تصادفات است.

شیرانی ترافیک در جاده های کشور را نیز روان و بدون گره ترافیکی اعلام نمود و گفت: محورهای شهداد - نهبندان، خرم آباد - پلدختر و محور ساحلی بندرریگ - شیف - در بوشهر تا اطلاع بعدی مسدود است. در کیلومتر 10 محور قزوین - همدان نیز تا اطلاع بعدی تردد از لاین روبروی محور و به صورت دوطرفه انجام می گردد.

وی محورهای شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، وازک - بلده و پونل - خلخال را نیز دارای انسداد فصلی اعلام نمود و گفت که به دلیل بارش سنگین برف، این محورها تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

منبع: جام جم آنلاین

به "برف و باران در جاده های 9 استان ، ترافیک روان در سراسر کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف و باران در جاده های 9 استان ، ترافیک روان در سراسر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید