روی یک اشتباه بازی را باختیم، کار سختی تا سرانجام فصل داریم

به گزارش وبلاگ کرمی، زونیمیر سولدو شامگاه آدینه بعداز شکست تراکتور برابر استقلال در جمع خبرنگاران گفت: به خاطر یک اشتباه که در وسط زمین مرتکب شدیم، یک گل خوردیم و در نهایت باختیم.

روی یک اشتباه بازی را باختیم، کار سختی تا سرانجام فصل داریم

سرمربی تراکتور سپس با اشاره به اهمیت ملاقات تیمش با استقلال گفت: بازی سختی با تیم صدرنشین داشتیم. استقلال یکی از برترین تیم های ایران است.

سولدو با بیان اینکه بازیکنان تیمم امروز خوب بودند ولی روی یک اشتباه و غفلت بازی را باختیم، اضافه نمود: استقلال با تعویض هایی هم که داشت نتوانست در بازی ما تغییر ایجاد نمایند.

وی با اشاره به اینکه نیمه اول را خیلی خوب کنترل کردیم، گفت: نیمه دوم هم بهتر شدیم ولی از موقعیت ها استفاده نکردیم. این تیم به خاطر نفرات خوبی که در خط حمله دارد در ضربات ایستگاهی موقعیت های خوبی داشت.

سولدو ادامه داد: تراکتور تیم بزرگی است و قبل از آمدن به این تیم زیاد از تراکتور شنیده بودم. همان اول هم گفتم تراکتور سال جاری کار سختی دارد و مانند سال های گذشته نیست.

سرمربی تراکتور با بیان اینکه حریف تیم خیلی خوبی بود و حملات ما را کنترل کرد، اضافه نمود: بعضی وقت ها تعویض های زیاد ممکن است فرایند کار را به هم بریزد.

سولدو اعلام کرد: دنبال بهانه نیستم، همه می خواستیم تیم تقویت گردد، تراکتور را با تیم های دیگر مقایسه نکنید؛ چرا که تراکتور تیم اصلی اش را نسبت به سال گذشته از دست داده و نفرات جایگزین در حد آنان نبودند. من با تیم کار نموده ام و تا حدودی نظم تیمی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: به خاطر بدهی باشگاه و پنجره نقل و انتقالاتی که بسته بود، تصمیم گرفتم از بازیکنان ایرانی برای تقویت تیم استفاده کنیم تا بدهی دیگری روی دست باشگاه نماند؛ از طرفی تیم های ایرانی رضایت نامه بازیکنان خوبشان را صادر نمی نمایند که پایان با کوشش مدیریت باشگاه، چهار بازیکن جذب کردیم.

سولدو اعلام کرد: این بازیکنان در پست هایی که کمبود بازیکن داشتیم، باعث ایجاد رقابت شده اند. واقعاً از طرف باشگاه اولتیماتومی به من داده نشده است و اگر نتایج دلخواه باشگاه نباشد، هر تصمیمی که بگیرند من می پذیرم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه شرایط تیمی که برای کسب رتبه های بالای جدول می جنگد، با یک تیم بحران زده، فرق دارد، گفت: تراکتور برای فصل آینده باید ثبات داشته باشد. هفته گذشته به علت کرونا من و چند بازیکن کنار تیم نبودیم. ولی ما هفته های اخیر به جز بازی با صنعت نفت، مستحق برد بودیم که نشانگر پیشرفت تیم است.

وی توضیح داد: قطعاً در طول هفته با بازیکنان کار نموده ام و برای کسب سه امتیاز وارد زمین شدیم. ما تمام نقاط ضعف استقلال را بررسی نموده بودیم تا به گل برسیم. استقلال تیم خوبی است و نگذاشتند از روزنه ها برای رسیدن به گل استفاده کنیم و روی اشتباه ما به گل دست یافتند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "روی یک اشتباه بازی را باختیم، کار سختی تا سرانجام فصل داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روی یک اشتباه بازی را باختیم، کار سختی تا سرانجام فصل داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید