روشی برای تولید انبوه نانوذرات نیوبیوم کشف شد

به گزارش وبلاگ کرمی، یک شرکت خارجی به منظور ایجاد جهت های تازه در توسعه کسب و کار، روشی برای تولید انبوه نانوذرات نیوبیوم کشف کرد.

روشی برای تولید انبوه نانوذرات نیوبیوم کشف شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ کرمی، گروه راندون روشی برای تولید انبوه نانوذرات نیوبیوم کشف کرد. این نانوذرات در صنایع مختلف کاربرد داشته و جهت های تازه ای در توسعه کسب و کار زیرمجموعه های راندون ایجاد می کند.

شرکت های راندون (Randon)، به ویژه Fras-le و مرکز فناوری Randon-CTR، با کشف روش نوی برای به دست آوردن نانوذرات نیوبیوم در مقیاس بزرگ، گامی دیگر در این جهت برداشته اند.

این نوآوری در بازار جهانی بی سابقه و با هدف ایجاد فرصت های نو برای بخش های مختلف صنعت اجرا شده است.

از یک مطالعه علمی اجرا شده از طریق مرکز فناوری راندون و موسسه IHR (Hercílio Randon)، فرایند به دست آوردن نانوذرات تا حد ممکن ثابت شد. این نانوذرات با اضافه شدن به ترکیبات مختلف، ویژگی های سایر مواد را بهبود می دهد و موجب دوام بیشتر آن ها شده، استحکام مکانیکی و ویژگی های فیزیکی و شیمیایی مواد را به طور قابل توجهی تغییر می دهد.

علاوه بر این، محققان این شرکت ها از روش های سازگار با محیط زیست استفاده کرده و به یک فرایند پایدار کمک می کنند.

سرجیو کاروالیو، معاون اجرایی و مدیرعامل شرکت های راندون و مدیرعامل Fras-le توضیح داد: پس از اتمام مطالعات و آزمایش های فنی متعدد، کاربرد این نوآوری در حال حاضر در بازار شناخته شده است. این یک فناوری ملی با ثبت اختراع از طریق Fras-le و با قابلیت استفاده در مقیاس جهانی است.

برای توسعه تحقیقات و توسعه کاربرد های این فناوری نو، واحد نوی از طریق شرکت های رندون ایجاد می شود. در ابتدا، برنامه ریزی شده است که این برنامه در صنعت خودرو استفاده شود، اما می تواند به سایر بخش های صنعتی هم توسعه یابد.

دانیل راندون، مدیرعامل شرکت های راندون می گوید: ما از کار هایی که به صورت بی سابقه از طریق تیم های ما اجرا شده است، خوشحالیم. این نوآوری اهمیت تداوم سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه را اثبات می کند، حرکتی که ما به طور راهبردی در شرکت های راندون انجام می دهیم. علاوه بر این، این راه حل با تمرکز ما بر ESG و نگرانی ما برای انجام تجارت به روشی پایدار هماهنگ است. ما ورود به مرحله نو در صنعت ملی و بین المللی را جشن می گیریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "روشی برای تولید انبوه نانوذرات نیوبیوم کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روشی برای تولید انبوه نانوذرات نیوبیوم کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید