دو پرسپولیسی رکورد سیدجلال را می شکنند؟

به گزارش وبلاگ کرمی، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خبر از حضور سید جلال حسینی کاپیتان فصل گذشته این تیم در جمع مربیان فصل آینده سرخپوشان داد.

دو پرسپولیسی رکورد سیدجلال را می شکنند؟

او در حالی به احتمال حضور سیدجلال در جمع دستیاران یحیی گل محمدی قوت بخشید که هنوز موضعی رسمی از سوی کاپیتان اول سرخپوشان مطرح نشده است.

سیدجلال که با انجام 196 بازی رکورد دار پوشیدن پیراهن این تیم در لیگ برتر است در حالی به جمع مربیان پرسپولیس اضافه می گردد که کریم باقری با 179 مرتبه بازی برای این تیم در رتبه دوم بیشترین بازی نیز در جمع دستیاران گل محمدی حضور دارد.

امید عالیشاه با 159 و کامل کامیابی نیا با 157 بار بازی برای پرسپولیس جدی ترین تعقیب کنندگان سیدجلال هستند اما اگر آنها در تمامی مسابقات فصل جاری نیز حضور داشته باشند باز هم به رکورد سید جلال حسینی نخواهند رسید تا این بازیکن فعلا به عنوان با تجربه ترین بازیکن تاریخ تیم شناخته گردد اما هافبک های فصل آینده سرخپوشان فرصت لازم برای کم کردن فاصله با مدافع قدیمی تیم را داشته باشند.

باید دید سیدجلال درخواست باشگاه برای حضور در قامت مربی را می پذیرد یا بار دیگر کوشش خود را برای یک فصل حضور بیشتر در مستطیل سبز انجام خواهد داد.

منبع: فرارو

به "دو پرسپولیسی رکورد سیدجلال را می شکنند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو پرسپولیسی رکورد سیدجلال را می شکنند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید