عجیب ترین تصویر از یک حرکت شجاع خلیل زاده و شیری مقابل پرسپولیس!

به گزارش وبلاگ کرمی، تراکتور باخت و شب سختی را در یادگار گذراند، اما می توان فهمید که این باخت برای بعضی بازیکنان تلخ تر بود.

عجیب ترین تصویر از یک حرکت شجاع خلیل زاده و شیری مقابل پرسپولیس!

به گزارش وبلاگ کرمی، بازی تراکتور برابر پرسپولیس در برابر چشم ده ها هزار هوادار پرشور تبریزی که شروع شد، می شد نسبت به بعضی از چهره های درون زمین حس دلسوزی پیدا کرد. کسانی مثل شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، سیامک نعمتی و سعید آقایی که سابقه بازی در پرسپولیس را داشتند، انگار تحت فشار مضاعفی قرار گرفته بودند.

شاید به همین دلیل بود که این بازیکنان با توان و انگیزه بالاتری در زمین حاضر شدند و حتی در بعضی حوادث و درگیری های وسط میدان هم نقش بیشتری داشتند. عکسی که از حلقه اتحاد بازیکنان تراکتور پیش از شروع مسابقه منتشر شده نیز از این منظر قابل توجه است. در این عکس در حالی که سر بازیکنان تراکتور پایین است اما دو چهره به خوبی پیداست. یکی شجاع که کاپیتان است و دارد در حلقه اتحاد برای بازیکنان حرف می زند و دیگری مهدی شیری، بازیکن سابق پرسپولیس. چهره این دو بازیکن در آن فضای شلوغ و پر شده از بازیکنان تراکتور، کاملا معین است، در حالی که چشم هایشان از هیجان باز شده است. انگار تابلویی از فرانسیسکو گویا، نقاش اسپانیایی قرن هجده و نوزده، را می بینیم؛ یک قاب شلوغ از سرها و دو چهره برافروخته که از میان آنها پیداست.

انگار سرجیو لئونه از شجاع و مهدی شیری خواسته برای فیلمبرداری مجدد صحنه دوئل پایانی خوب، بد، زشت حس بگیرند و می توان تصور کرد که این چهره های برافروخته و چشم های بیرون زده در کلوزآپ های مدنظر استاد که با دوربین تونینو دلی کلی ثبت می گردد، با آن ضرباهنگ مونتاژ و موسیقی جادویی انیو موریکونه چه حس و حالی پیدا می کردند.

شجاع و شیری و دو پرسپولیسی دیگر با وجود تمام تلاشی که کردند نتوانستند مانع از شکست خانگی تراکتور شوند. تراکتور دو بازی اول لیگ را باخته و این فشار زیادی را روی بازیکنان وارد آورده است آن هم در آستانه بازی حساس این تیم در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برابر الشارجه.

منبع: همشهری آنلاین

به "عجیب ترین تصویر از یک حرکت شجاع خلیل زاده و شیری مقابل پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین تصویر از یک حرکت شجاع خلیل زاده و شیری مقابل پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید