حریرچی: محدودیت ها تا خاتمه کرونا ادامه دارد

به گزارش وبلاگ کرمی، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به دستاورد های محدودیت های کرونایی اعمال شده و همکاری مردم اظهار کرد: با انجام اقدامات خوب و همکاری مناسب دستگاه های مختلف در زمینه مقابله با بیماری کرونا به دستاورد های بزرگی دست پیدا نموده ایم.

حریرچی: محدودیت ها تا خاتمه کرونا ادامه دارد

به گزارش وبلاگ کرمی، او با اشاره به اینکه ما از مردم درخواست داریم که در زمینه رعایت دستورالعمل ها و بهداشت فردی همکاری بیشتری با وزارت بهداشت داشته باشند، بیان نمود: در حال حاضر محدودیت های اعمال شده بر اساس مصوبات ستاد ملی کروناست و این محدودیت ها بنا بر گفته رئیس جمهور تا انتها کرونا با ما خواهد بود.

حریرچی اضافه کرد: در حال حاضر افزایش یا کاهش محدودیت ها بستگی به شرایط شهر ها از لحاظ میزان بستری های ناشی از کرونا دارد و اگر مردم دستورالعمل ها را به طور دقیق رعایت نمایند، شرایط شهر های نارنجی به زرد تبدیل خواهد شد و محدودیت ها تغییر خواهد نمود و اگر میزان بستری ها افزایش پیدا کند شهرنارنجی به قرمز تبدیل خواهد شد و به طور اتوماتیک محدودیت ها افزایش پیدا می نماید.

معاون کل وزارت بهداشت گفت: از بیماران غیر کرونایی درخواست داریم که مراجعه خود را به پزشکان و مراکز درمانی را به تاخیر نیندازند تا مسئله ای برای بیماران زمینه ای مانند مبتلایان به سرطان، فشار خون و دیابت ایجاد نشود.

او تاکید نمود: در مراکز بهداشتی و حتی بیمارستان های دولتی، محل تردد بیماران عادی و مراجعه نمایندگان به مراکز درمانی با بیماران کرونایی جدا شده است و افراد بدون هیچ دغدغه ای به پزشک مراجعه نمایند.

منبع: فرارو

به "حریرچی: محدودیت ها تا خاتمه کرونا ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریرچی: محدودیت ها تا خاتمه کرونا ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید