جشن علی منصور در شب پیروزی استقلال

به گزارش وبلاگ کرمی، حالا استقلال، پرسپولیس، آلومینیوم اراک، خیبر خرم آباد، ملوان انزلی، سپاهان اصفهان و گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان 8 تیم صعود نموده به مرحله بعدند. همه هم مدعی و در این میان خیبرخرم آباد یک مهمان جذاب است.

جشن علی منصور در شب پیروزی استقلال

وبلاگ کرمی؛ احسان محمدی- بازگشت به شرایط عادی بعد از شکست در شهرآورد و یک هفته پر از جنجال کار ساده ای برای استقلال نبود. آن ها در حالی مقابل ذوب آهنی قرار گرفتند که در لیگ و در آزادی با دو گل مغلوب سبزهای اصفهان شده بودند.

ذوبی ها با اعتماد به نفس بازی کردند، چند بار خودشان را تا دروازه استقلال رساندند اما به اندازه بازی لیگ نه خوش شانس بودند نه پر اشتیاق. با شروع نیمه دوم مهدی قایدی یکی از پاس های نابش را داد. نفوذ بعد از جا گذاشتن یار مستقیم و پاسی که روی خط فرشید اسماعیلی آن را به گل تبدیل کرد.

چند دقیقه بعد سیدحسین حسینی شاهکار خلق کرد. او که بعد از مدتها به ترکیب استقلال برگشته بود یک توپ ساده را پیش پای دارکو بیدف انداخت تا او گلزنی کند. هنوز اصفهانی ها سرمست از این گل بودند که دوباره فرشید اسماعیلی گل زد. باز هم حرکت بدون توپ قایدی چشم نوازتر از گل بود. او دوان دوان خودش را به حسینی رساند تا مثل یک قهرمان هم رفاقت را در حقش تمام کند و هم استقلال را از یک شکست نجات دهد.

بعد از این گل ذوب آهن که حال و روز خوبی در لیگ هم ندارد دست به حملات احساسی زد و استقلال چند بار صاحب موقعیت شد ولی قایدی ناسپاس بود و بازی با نتیجه 2-1 تمام شد تا استقلال با یک پیروزی به موقع به جام برگردد و حالا فرهاد مجیدی رویای فتح جام حذفی را در سر داشته باشد. چیزی که به شدت برای اثبات کیفیت خود در مربیگری به آن احتیاج دارد.

کار عظیم را آلومینیوم اراک انجام داد. بازگشت رسول خطیبی به اراک به تنهایی خودش شبیه یک فیلم سینمایی بود. او که در نیم فصل به یک باره تیم را رها کرد و به تبریز رفت آه از نهاد طرفداران این تیم تازه صعود نموده برخاست. آلومینیوم با رسول نتایج خوبی کسب کرد. آن ها حتی پرسپولیس را در خانه شکست دادند ولی گفتند بدون هماهنگی و اطلاع قبلی به همراه دستیارانش تیم را به حال خودش گذاشت و رفت و حالا وقت خوبی بود تا اراکی های کیفیت شان را نشان دهند.

در آن سوی زمین هم علیرضا منصوریان ی حضور داشت که هنوز از تبریزی ها به خاطر برکناری زودهنگامش در شروع فصل سخت شاکی است. حساسیت این ملاقات آن قدر بالا بود که دو مربی با هم درگیر شدند و داور هر دو را اخراج کرد.

در یک بازی درگیرانه و پرحاشیه این شاگردان منصوریان بودند که با پیروزی 2-0 (گل های امیرمحمد هوشمند و میثم مجیدی) هم از خطیبی انتقام گرفتند و هم قهرمان دوره قبل جام حذفی را از این تورنمنت به سمت در خروج فرستادند. گفته شد خطیبی بعد از این ناکامی استعفا نموده است. این مسابقه با 11 کارت زرد و 4 کارت قرمز برای بازیکنان و عوامل فنی جنجالی ترین بازی جام حذفی شد.

قشقایی شیراز هم یک نیمه توانست دومین غول فوتبال ایران را به لیست قربانی هایش اضافه کند. تیمی که با شکست پرسپولیس به شهرت رسید اما نتوانست در نیمه دوم از اندوخته اش دفاع کند و با دو گل شروین عظیم شکست خورد. تا شگفتی رخ ندهد.

حالا استقلال، پرسپولیس، آلومینیوم اراک، خیبر خرم آباد، ملوان انزلی، سپاهان اصفهان و گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان هشت تیمی هستند که به مرحله بعد صعود نموده اند. تیم هایی که همه خودشان را مدعی می دانند، این میان خیبرخرم آباد یک مهمان جذاب است.

منبع: عصر ایران

به "جشن علی منصور در شب پیروزی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن علی منصور در شب پیروزی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید