جزئیات توقف پرواز تهران، تاشکند در مشهد

به گزارش وبلاگ کرمی، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی فرودگاه هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز تهران تاشکند پس از انجام فرایند مجوز ورود خود به ازبکستان، ساعت 16 مشهد را به مقصد تاشکند ترک کرد.

جزئیات توقف پرواز تهران، تاشکند در مشهد

حسن جعفری در گفت وگو با وبلاگ کرمی در مورد سرگردانی مسافران پرواز تهران- تاشکند در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد اظهار کرد: این پرواز به علت عدم مجوز ورود به تاشکند، از مرز ایران و ترکمنستان بازگردانده شده و در فرودگاه مشهد فرود آمد.

وی ادامه داد: از فرایند مجوز ورود هواپیما به تاشکند و عدم آگاهی هواپیما از مجوز ورودش به مقصد در لحظه پرواز اطلاعی ندارم و این موضوع به سازمان هواپیمایی کشوری و یا شرکت هواپیمایی زاگرس مربوط است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد گفت: این هواپیما از حدود ساعت 8 صبح در فرودگاه مشهد فرود آمد و از همان موقع به همراه معاون فرودگاه و مدیر شرکت هواپیمایی زاگرس، از مسافران میزبانی، اسکان و پذیرایی به عمل آمده و سعی شده مسافران تا زمان پرواز مجدد به سمت تاشکند در مشهد مسئله ای نداشته باشند.

جعفری در مورد عدم اجازه خروج مسافران از هواپیما پس از فرود به مشهد اسم کرد: چنین چیزی صحت ندارد. زمانی که پروازی در باند فرودگاه می نشیند، پس از درخواست پیاده کردن مسافران به وسیله خلبان، تمام خدمات از سوی فرودگاه برای پیاده شدن مسافران مهیا می گردد.

وی تاکید نمود: این پرواز پس از گذارندن فرایند مجوز ورودش به ازبکستان ساعت 16 فرودگاه هاشمی نژاد مشهد را به مقصد تاشکند ترک کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جزئیات توقف پرواز تهران، تاشکند در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات توقف پرواز تهران، تاشکند در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید