تعلیق مجوز سه آژانس به خاطر تبلیغ غیرمجاز

به گزارش وبلاگ کرمی، مجوز سه شرکت و رزرواسیون آنلاین گردشگری، به دلیل تبلیغ و فروش خدمات اماکن اقامتی غیرمجاز، همزمان تعلیق شد.

تعلیق مجوز سه آژانس به خاطر تبلیغ غیرمجاز

ایسنا: پرهام جانفشان، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران با ابلاغ رأی کمیسیون فنی (نظارت/بدوی) نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به این سه شرکت گردشگری، بیان کرد: به علت تبلیغ اماکن غیرمجاز اقامتی در روی این شرکت ها و سامانه های رزرواسیون، به مدت یک ماه مجوز آن ها تعلیق می گردد.

در حکم تعلیق مجوز این شرکت ها آمده که قبلا مطابق قانون، در سه نوبت تذکر و اخطار کتبی داده شده که به علت بی توجهی، حکم تعلیق مجوز صادر شده است.

بعلاوه تاکید شده آن شرکت ها، برابر با ماده 19 آیین نامه ای موظف اند در زمان تعلیق، از قبول تعهدات نو خودداری نمایند که در صورت رعایت نشدن این ماده قانونی و تطبیق نیافتن شرایط شرکت با آیین نامه، با سرانجام یافتن مدت تعلیق (پس از یک ماه)، پرونده برای لغو مجوز به کمیسیون فنی فرستاده می گردد.

اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران به این سه شرکت، 20 روز مهلت داده تا در صورت اعتراض به حکم تعلیق، درخواست تنو نظر بدهند. در غیر این صورت، رأی صادرشده قطعی و قابل اجرا خواهد بود.

مراکز اقامتی غیرمجاز روی وب سایت هایی تبلیغ شده اند که شناخته شده اند و خدمات رزرواسیون سفر به مردم عرضه می نمایند و این شرکت های گردشگری هم به خاطر تبلیغ و عرضه خدمات این سامانه ها و خانه هایی که آن ها برای مسافران تبلیغ نموده اند، تعلیق شده اند.

احکام تعلیقی با واکنش بعضی از این کسب وکارها روبرو شده است؛ آن ها گفته اند این برخوردها به سامان دهی مراکز اقامتی و رزرواسیون های بدون مجوز یاری نخواهد کرد و تنها صورت مساله را پاک می نماید و در رکود شغلی و مالی کرونا مانع دیگری برای صنعت گردشگری و شاغلان است.

منبع: توریسم آنلاین

به "تعلیق مجوز سه آژانس به خاطر تبلیغ غیرمجاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیق مجوز سه آژانس به خاطر تبلیغ غیرمجاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید