بازگشت پارکبانان به خیابان های شهر ، جزییات پرداخت کرایه پارک حاشیه ای در تهران

به گزارش وبلاگ کرمی، معاون بهره برداری از سیستم های حمل و نقل و محدوده های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از برگزاری مزایده پارک حاشیه ای هوشمند در 14 منطقه مرکز اطلاع داد و گفت: هیچ عنوان رابطه اقتصادی بین سیستم مکانیزه و پارکبانان با شهروند، وجود ندارد.

بازگشت پارکبانان به خیابان های شهر ، جزییات پرداخت کرایه پارک حاشیه ای در تهران

به گزارش وبلاگ کرمی، عمار سعیدیان فر درباره نحوه محاسبه هزینه ها در پارک حاشیه ای هوشمند گفت: سیستم پارک حاشیه ای هوشمند نظیر طرح ترافیک برحسب پلاک خوانی است. در صورت پارک خودرو، سیستم پلاک را رصد می نماید و بدهی در سایت تهران من هر فرد طبق مدت زمان پارک خودرو، نشان داده می گردد.

معاون بهره برداری از سیستم های حمل و نقل و محدوده های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک در ادامه تأکید کرد که اجرای مدیریت پارک حاشیه ای هوشمند برحسب سامانه تهران من انجام می گردد یعنی همه اقدامات به صورت شفاف و دقیق به یک سامانه ارتباط داده می گردد.

سعیدیان فر ضمن اشاره به اجرای پارک حاشیه ای هوشمند به وسیله سیستم مکانیزه و گروه های انسانی، عنوان نمود: برداشت پلاک یا برحسب یک سیستم مکانیزه انجام می گردد یا در معابری که به دلیل ترافیک امکان استفاده از سیستم مکانیزه را ندارند، برداشت پلاک به وسیله یک فرد به وسیله دستگاه های ویژه انجام می گردد.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت که به هیچ عنوان رابطه مالی بین سیستم مکانیزه و گروه انسانی [که در قالب پارکبان فعالیت خواهند کرد] با شهروند، وجود ندارد یعنی هیچ فردی در این سیستم از شهروند پولی دریافت نمی نماید.

به گفته معاون بهره برداری از سیستم های حمل و نقل و محدوده های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک؛ شهروندان باید بدهی پارک حاشیه ای هوشمند خود را به وسیله سامانه تهران من بپردازند.

سعیدیان فر در پاسخ به این پرسش که مزایده کدام منطقه ها به منظور انتخاب پیمانکار برای اجرای پارک حاشیه ای هوشمند برگزار شده است، عنوان نمود: مزایده های پارک حاشیه ای منطقه ها 1، 2، 3، 4، 5، 9، 10، 11، 12، 13، 14، 17، 21، 22 برگزار شده است. باتوجه به تغییر مدل مالی، قراردادی و ارزیابی فنی، روند برگزاری مزایده طولانی شده اما به زودی پیمانکار منطقه ها انتخاب خواهند شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازگشت پارکبانان به خیابان های شهر ، جزییات پرداخت کرایه پارک حاشیه ای در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت پارکبانان به خیابان های شهر ، جزییات پرداخت کرایه پارک حاشیه ای در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید