ایران از AFC شرح خواست

به گزارش وبلاگ کرمی، فدراسیون فوتبال و باشگاه های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره دلایل تغییر نظر AFC درباره مشروط شدن میزبانی ایران شرح خواستند.

ایران از AFC شرح خواست

به گزارش وبلاگ کرمی، پس از آن که کنفدراسیون فوتبال آسیا در بیانیه ای تازه میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله برگشت این مسابقات را مشروط به آنالیز مجدد شرایط امنیتی کشور ایران کرد، فدراسیون فوتبال ایران و چهار باشگاه ایرانی در نامه ای به دبیرکل AFC خواهان شرح درباره دلایل این تغییر موضع شدند.

مهدی علی نژاد، معاون قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در این باره به وبلاگ کرمی گفت: AFC پیش از این در نامه ای به صراحت به فدراسیون فوتبال اعلام نموده بود که بازی های برگشت در ایران برگزار خواهد شد و حتی بیانیه اولیه خود را نیز براساس همین منطق و با توجه به توافقات دو طرف در مالزی تغییر داد اما اینکه امروز موضع جدیدی گرفته جالب و عجیب است.

وی اضافه نمود: فدراسیون فوتبال ایران به همراه باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره این بیانیه جدید شرح خواستند. باید دلیل تغییر نظر AFC تعیین گردد.

سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تاکید نمود: اتفاقی که افتاده خلاف توافق تیم مذاکره کننده ایرانی با AFC است. به هر حال ما همچنان برای احقاق حق فوتبال ایران کوشش خواهیم کرد.

علی نژاد ادامه داد: پس از پاسخ رسمی AFC به نامه جدید فدراسیون فوتبال درباره شرایط پیش روی فوتبال ایران و سیاست فوتبال کشور در قبال میربانی در لیگ قهرمانان آسیا اعلام نظر خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ایران از AFC شرح خواست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران از AFC شرح خواست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید