افزایش سرعت تزریق واکسن کرونا به مردم در بیمارستان شهید کشوری ارتش

به گزارش وبلاگ کرمی، سقف تزریق واکسن کرونا به مردم در بیمارستان شهید کشوری ارتش که کار خود را با روزانه 200 دُز آغاز نموده بود، در حال حاضر به 1000 دُز افزایش پیدا نموده است.

افزایش سرعت تزریق واکسن کرونا به مردم در بیمارستان شهید کشوری ارتش

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی وبلاگ کرمی، شیوع بیماری کرونا در اغلب کشورهای دنیا همچنان قربانی می گیرد و علاوه بر ابتلاء روزانه میلیون ها نفر از مردم سراسر دنیا، هزاران نفر هم جان خود را در اثر شدت عوارض ابتلاء به این بیماری منحوس جان خود را از دست می دهند.

به گفته پزشکان و متخصصان حوزه سلامت برترین اقدام پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، همچنان همان راه حلهای ساده و البته کلافه نماینده ای مثل استفاده مستمر از ماسک مناسب است که باید در همه اماکن و نقاطی که احتمال ازدیاد تردد افراد وجود دارد، از طرف همه مردم مراعات گردد.

شستشوی مرتب دستها، پرهیز از دست دادن و روبوسی کردن افراد با یکدیگر هم از جمله مواردی است که در کنار حفظ فاصله اجتماعی استاندارد باید مورد توجه عموم مردم جامعه قرار بگیرد تا در نهایت عموم مردم در مقابل خطر ابتلا به این بیماریواکسینه شوند و سرعت انتقال ویروس کرونا به مرور کاهش پیدا کند.

پرهیز از حضور در هر گونه تجمع، میهمانی و دورهمی هم یکی از مهمترین موضوعاتی است که بسیاری از افراد خود را از رعایت آن مستثنی می دانند و بی توجه به هشدارهای پزشکان و متخصصان حوزه درمان بر برگزاری این قبیل مراسم ها اصرار می ورزند.

زیر پا گذاشتن هر یک از محدودیت ها و بی توجهی به دستورالعملهای بهداشتی و مراقبتی، مرگ را لحظه به لحظه به ما و اطرافیانمان نزدیک و نزدیک تر می نماید و انتها تلخ رفتارهای پرخطر این چنینی مرگ خودمان و عزیزانمان خواهد بود که دیگر چاره ای ندارد.

تزریق واکسن کرونا در کشور بر خلاف روزها و ماه های گذشته سرعت نسبتا خوبی پیدا نموده است و گروه های مختلف سنی به ترتیب اولویت مشخص شده واکسن خود را دریافت می نمایند.

برترین نوع واکسن کرونا، در دسترس ترین آن است

قباد شمس الدینی پزشک متخصص داخلی مدیر بهداشت و درمان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با خبرنگار گروه اجتماعی وبلاگ کرمی، اظهار کرد: مردم به شایعات بی پایه و اساسی که بعضی از افراد در مورد واکسن کرونا مطرح می نمایند، بی توجه باشند و در زمان اعلام شده برای دریافت واکسن اقدام نمایند.

وی توضیح داد: در حال حاضر برترین واکسن برای عموم مردم در دسترس ترین واکسنی است که به وسیله مراکز مجاز واکسیناسیون به سایر افراد تزریق می گردد.

در ادامه این گزارش فیلمی از توضیحات این پزشک متخصص و مدیر بهداشت و درمان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره جزئیات واکسیناسیون کرونا در بیمارستان یکصد تختخوابی شهید کشوری را مشاهده می کنید.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افزایش سرعت تزریق واکسن کرونا به مردم در بیمارستان شهید کشوری ارتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سرعت تزریق واکسن کرونا به مردم در بیمارستان شهید کشوری ارتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید