خبرنگاران رعایت نشدن بهداشت زمان افتتاح وپلمب فروشگاهی در سمنان را کوتاه کرد

به گزارش وبلاگ کرمی، سمنان- خبرنگاران- رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا باعث شد تا فروشگاه هایپر آنلاین شهر سمنان لحظاتی پس از افتتاح توسط ماموران بهداشت پلمب گردد.

خبرنگاران رعایت نشدن بهداشت زمان افتتاح وپلمب فروشگاهی در سمنان را کوتاه کرد

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شامگاه پنجشنبه گزارش داد که ساعاتی پیش و در آستانه اجرای محدودیت های جدید ابلاغی از ستاد ملی کرونا که از روز شنبه اجرا خواهد شد، پس از اعلام گزارش های مردمی مبنی بر وجود ازدحام جمعیت در یک فروشگاه، کارشناسان واحد مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان سمنان بلافاصله در محل حاضر و با آنالیز موضوع، معین شد یک فروشگاه هایپر آنلاین جدید مورد بهره برداری قرار گرفته و در مراسم افتتاحیه باعث ازدحام جمعیت و نقض دستورالعمل های بهداشتی شده است.

بنا بر این گزارش، کارشناسان واحد مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان سمنان، پس از هماهنگی های اجرا شده، در اقدامی به موقع و قاطع، فروشگاه مورد نظر را به دلیل عدم توجه به دستورالعمل های بهداشتی و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پلمب کردند.

دانشگاه علوم پزشکی سمنان تاکید نموده است: نظر به اهمیت سلامت جامعه و همچنین حساسیت شرایط کرونایی به وجود آمده در کشور، کارشناسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با قاطعیت تمام با هر شخص یا ارگانی که مخل سلامت جامعه باشد، برخورد قانونی و قاطع خواهند داشت، لذا از تمامی هم استانی ها می خواهیم هر گونه موارد عدم اجرای دستورالعمل های بهداشتی را با سامانه ارتباطی 31700 در میان بگذارند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر دیروز پنجشنبه گفت: با فوت 476 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید19 در کشور به 43هزار و 417نفر رسید.

به گزارش خبرنگار وبلاگ کرمی، سیما سادات لاری در باره آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران اضافه نمود: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (29 آبان 1399) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 13هزار و 223بیمار مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد 2و هزار و 938نفر بستری شدند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رعایت نشدن بهداشت زمان افتتاح وپلمب فروشگاهی در سمنان را کوتاه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رعایت نشدن بهداشت زمان افتتاح وپلمب فروشگاهی در سمنان را کوتاه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید