ادامه مدال آوری رده های پایه کاراته، رحیمی نژاد هم طلایی شد

به گزارش وبلاگ کرمی، نماینده وزن 60- کیلوگرم کشورمان به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت.

ادامه مدال آوری رده های پایه کاراته، رحیمی نژاد هم طلایی شد

به گزارش وبلاگ کرمی و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در دومین روز از رقابت های کاراته قهرمانی آسیا که در آستانه قزاقستان در جریان است، در وزن 60- کیلوگرم امید، مهدی رحیمی نژاد ابتدا 8 بر صفر مقابل هنگ کنگ پیروز شد. در مبارزه دوم نماینده امارات را پس از تساوی صفر بر صفر در وقت قانونی مبارزه با رای داوران شسکت داد.

سپس پیروز شد حریفی از ویتنام را 6 بر صفر شکست دهد و راهی فینال گردد. او در فینال برابر کاراته کایی از اردن نهاده شد و بانتیجه 5 بر 2 پیروز شد و به مدال طلای این وزن دست یافت.

در وزن 55-کیلوگرم آویشن باقری با پیروزی 2 بر صفرمقابل قرقیزستان و 5 بر یک مقابل ژاپن به فینال راه یافت. باقری در فینال مقابل نماینده کشور میزبان با نتیجه 5 بر یک پیروز شد و مدال طلا را از آن خود کرد.

در وزن 50-کیلوگرم، سارا بهمن یار با فزونی مقابل چین با نتیجه یک بر صفر، چین تایپه با نتیجه 6 بر 2 و هند 6 بر صفر راهی فینال شد. او در فینال به مصاف نماینده قزاقستان رفت و 4 بر 2 باخت و به مدال نقره رسید.

همچنین در کاتای انفرادی امید، فاطمه صادقی در مبارزه نخست 5 بر صفر هند را برد، سپس تایلند را 4 بر یک شکست داد و در فینال پیروز شد 3 بر 2 کاتاروی مالزیایی را شکست دهد و به مدال طلا برسد.

در بخش پسران هم امیریزدان تدین ابتدا کاتارویی از قرقیزستان را 5 بر صفر برد و سپس مقابل نماینده امارات 3 بر 2 پیروز شد و در ادامه نماینده عربستان را 5 بر صفر برد و در فینال برابر کاتاروی ژاپنی نتیجه را 4 بر یک واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

در کاتای تیمی جوانان دختر هم تیم ایران با ترکیب ستاره خاکپور، آرزو لونجی و محدثه نائیجی به میدان رفت و تیم قزاستان را 5 بر صفر برد و سپس در فینال پیروز شد تیم مالزی را 4 بر یک شکست دهد و به مدال طلا دست یابد.

کاتای تیمی جوانان پسر هم با ترکیب مهدی شجاعی، پویا حبیبی و مهدی رضایی به مصاف حریفان رفت و ابتدا تیم هند را 5 بر صفر برد سپس پیروز شد نماینده قرقیزستان را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد و در فینال هم از سد تیم مالزی با نتیجه 4 بر یک گذشت و به مدال طلا رسید.

منبع: تسنیم

به "ادامه مدال آوری رده های پایه کاراته، رحیمی نژاد هم طلایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه مدال آوری رده های پایه کاراته، رحیمی نژاد هم طلایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید