تنیس روی میز تور جهانی، پیروزی برادران عالمیان مقابل حریفان فنلاندی و ایتالیایی

به گزارش وبلاگ کرمی، دو نماینده تنیس روی میز ایران به دور دوم از مرحله مقدماتی رقابت های تور جهانی در دوحه قطر راه یافتند.

تنیس روی میز تور جهانی، پیروزی برادران عالمیان مقابل حریفان فنلاندی و ایتالیایی

به گزارش وبلاگ کرمی، پس از آنکه روز گذشته مسابقات تنیس روی میز تور جهانی در دوحه قطر با معرفی تیم های برتر در بخش دونفره به پایان رسید، از بعدازظهر امروز (شنبه) مسابقات دیگری تحت عنوان تور جهانی Star Contender در همین شهر آغاز شد، البته با این تفاوت که تورنمنت اخیر دارای امتیاز بیشتری در رنکینگ جهانی است و به همین دلیل اهمیت بیشتری هم دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ کرمی بخوانید. (کلیک کنید)

نوشاد عالمیان و نیما عالمیان دو ملی پوش کشورمان که خود را برای حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو آماده می کنند و در تور جهانی قبلی هم حضور داشتند (تیم دو نفره برادران عالمیان توانست به مدال برنز برسد)، امشب در دور اول از مرحله مقدماتی برابر حریفان خود قرار گرفتند.

نوشاد عالمیان با رنکینگ 74 امشب برابر بندک اولاه از فنلاند نفر 86 رنکینگ جهانی قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد. نوشاد در دور دوم مقابل کننده چین تایپه قرار خواهد گرفت.

همچنین نیما عالمیان نفر 128 رنکینگ جهانی در جدال با نیاگل استویانوف نفر 102 رنکینگ جهانی پیروز به پیروزی 3 بر یک شد و گام به مرحله بعدی گذاشت. نیما در دور دوم برابر نفر پیروز جدال دو بازیکن از جمهوری چک و مجارستان قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تنیس روی میز تور جهانی، پیروزی برادران عالمیان مقابل حریفان فنلاندی و ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنیس روی میز تور جهانی، پیروزی برادران عالمیان مقابل حریفان فنلاندی و ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید