کدام نمادها به دلیل افشای اطلاعات متوقف شدند

به گزارش وبلاگ کرمی، در جریان معاملات امروز بعضی نمادهای بورسی به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شدند و بازگشایی آنها به روزهای کاری آینده موکول شد.

کدام نمادها به دلیل افشای اطلاعات متوقف شدند

شرکت سرمایه گذاری ساختمانی نظام مهندسی ایران (ثنظام) طی اطلاعیه ای از برگزاری مزایده پیش فروش واحدهایی از مجتمع برج باغ بهار با ارزش 61 میلیارد و 230 میلیون ریال خبر داده است. مزایده ای که خالص ارزش دفتری آن بیش از 16 میلیارد و 610 میلیون ریال است.

شرکت داروسازی کاسپین تامین کاسپین نیز که با سرمایه 150 میلیارد ریالی در فرابورس فعال است از دریافت مجوز افزایش قیمت محصولات خود خبر داده است. بر اساس اطلاعات افشا شده در وبسایت کدال سازمان غذا و دارو از تاریخ 6 خرداد سال جاری با افزایش قیمت 31 درصدی بعضی محصولات تزریقی و کرم موافقت نموده است.

نماد دیگری که به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف متوقف شد، وثنو بوده است. شرکت سرمایه گذاری ساختمان نوین که با سرمایه ثبت شده 600 میلیارد ریالی در بورس فعال است جزئیات واگذاری 400 هزار سهم از شرکت های پتروشیمی پارس را در تاریخ 18 خرداد افشا نموده است. با واگذاری هر سهم این شرکت به قیمت 143 هزار و 506 ریال در مجموع 18 میلیارد و 877 میلیون ریال سود عاید این شرکت شده است.

نمادهای متوقف شده حداکثر در دو روز کاری آینده و به وسیله حراج ناپیوسته بدون محدودیت دامنه نوسان بازگشایی خواهند شد.

منبع: تجارت نیوز

به "کدام نمادها به دلیل افشای اطلاعات متوقف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام نمادها به دلیل افشای اطلاعات متوقف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید